Historik

1 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: haha..jag fick brev direkt :-)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trallgöken sjunger vidare...

Jag reggade nytt för det var omöjligt att återaktivera. fick bara felmeddelanden, trots att jag följde länkarna.

jag vill eg bara tacka för allt stöd jag fick häromkvällen . Det värmde

Tommy

1 ·
Om CCD
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: 1. Nybörjare

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(