Historik
Föregående · 21 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Gregiore är rätt ojämn. Men kan vi byta mot ngn av era så gärna.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
En pinne mot Luleå vilket är ok. Hade dock hoppats på tre. Nu borta match mot Fbk och viktiga poäng.
Gregiore är troligen påväg till annan klubb. Spelare från Örebro, Eklind, klar för nästa säsong,
Men idag alltså FBK som har varit bra hela säsongen.
Gregiore är troligen påväg till annan klubb. Spelare från Örebro, Eklind, klar för nästa säsong,
Men idag alltså FBK som har varit bra hela säsongen.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jämn match... undrar om HV hänger med i tredje
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
lakersfan: Vi hade gärna haft både Jönsson och Hansson som tränare. Matcherna mot Frölunda brukar passa RBK så möjlighet finns.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Bra U2 låt. Gillar "War" plattan som har ett rivigt sound. Bättre än "Joshua tree" plattan som alla lyfter.
Några av mina favoritplattor inom rock/metal: Zeppelin Vol 2, ACDC "Highway to hell", Sabbaths "Paranoid" platta, Maidens "Seventh sin". Låtar som "Are you ready" från Razors Edge och "Can I play with madness" från Maiden är sköna att spela ibland.
Några av mina favoritplattor inom rock/metal: Zeppelin Vol 2, ACDC "Highway to hell", Sabbaths "Paranoid" platta, Maidens "Seventh sin". Låtar som "Are you ready" från Razors Edge och "Can I play with madness" från Maiden är sköna att spela ibland.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-01-11 Hemma
Bad_Brett: SHL tabellen är svårtippad. Man har ingen aning förrän framåt omgång 35-40 kring hur en säsong. Det man kan se nu är en tendens. Lag 1-5 blir svåra att nå för lag 7-10. Likaså oförutsägbart gällande plats 8-13. Tror vi har säsongens facit i omgång 45.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Grattis till vinsten! Har börjat gå bättre för oss.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Mycket intressant läsning kring framtida luftburna patogener. Och det går ju bra i hockeyn också.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Alltid kul matcher mot Luleå. Angående C19 så fick jag en runda veckan innan jul. Sov i tre dygn, allt smakade salt och har fortfarande hosta och trötthet. Jag blev dock förvånad att symptomen även om de är lindrigare verkar sitta kvar under längre tid. Jag undrar (med din kunskap) kring Disease X som det talas om i nyheter. Existerar denna eller är det en myt.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Onekligen går det bättre nu. Men många matcher återstår. Vi har även frånvarande spelare, Brukar i alla fall bli jämnt mot er.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Match att se fram emot 18 januari. Blir nog jämt och spännande.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Trots en down period är ni ändå i nuläget topp 6. Det är ju up and down under en säsong. Räcker med någon eller några vinst matcher så är man med igen. Eller inte… Jag visste denna säsong skulle bli tuff. Tror Oskars spelar i allsvenskan till sommaren. Och slutspel spelar i nuläget mindre roll. Tror TIK i alla fall spelar en kvart och ev semifinal i vår.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Michael Stipe och gitarristen som jag glömt namnet på. Funkar säkert i fjärde linan 😁
På den tiden de var aktiva gillade jag mer band som Pearl Jam och STP dock. Samt AC DC.
På den tiden de var aktiva gillade jag mer band som Pearl Jam och STP dock. Samt AC DC.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Signature: Bra spelat… surt för oss. Men vändningen kom mot Modo. RBK behöver bli mer jämna framöver.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Två pinnar.... Bra jobbat. Leksand nästa efter nyår. Gott nytt alla på HS!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Halvtid 23-24
+ 4
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Efter två vändor c19 finns åter energi att skriva.
Så har Roger Hansson blivit huvudtränare. Det har varit en osäker tid men bara å blicka framåt.
Angående Abbotts så har de lyft klubben till slutspel, semifinal och CHL. Det har varit riktigt trevliga år.
Jag spekulerar inte i vad som föranlett att Abbotts nu går vidare i karriären.
Hursomhelst, RBK har en riktigt bra trupp och jag tror att lagandan är stark. Ska bli spännande att följa fortsättningen.
Så har Roger Hansson blivit huvudtränare. Det har varit en osäker tid men bara å blicka framåt.
Angående Abbotts så har de lyft klubben till slutspel, semifinal och CHL. Det har varit riktigt trevliga år.
Jag spekulerar inte i vad som föranlett att Abbotts nu går vidare i karriären.
Hursomhelst, RBK har en riktigt bra trupp och jag tror att lagandan är stark. Ska bli spännande att följa fortsättningen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
snowden: Allt kan hända. Det blir säkert en jämn bra match. Kan ju likaväl vara Modo som avgör. Vi får se.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Costanza: Blir säkert bra drag i hallen. En grön vit röd blandning supportrar. Ungefär som glassen man köpte i paket förr.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Gameday! Förutom troligen OSL så är Ferguson inte med idag. Rimligt att Zaar spelar i tredjekedjan eller högre upp.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tabellen är så tight att man önskar att vi var i omgång 35 eller 40. Blir en nervös vinter…
+ 2
Föregående · 21 · Nästa