Historik
Föregående · 33 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Bratwursten : Vi hoppas på ett bra Brynäs 2023. Och att vi alla har en god hälsa, bättre självförtroende, vänner och mår bra. Alla, även hockeylag, gör fel och det gäller att då att visa att man kan gå ur det starkare. Finns många vägar att gå för att nå framgång och gäller bara att hitta sin egen. "We learn by trying and suceed by realizing."
+ 5
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Johansson i TIK har 92 i räddningsprocent medan Lindbäck och Rifalk har drygt 89. Tycker så erfarna målvakter bör ligga över 90 procent.
+ 5
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
RBK är i nuläget åtta i PP statistiken men tolva i PK. Så här finns utrymme för förbättring.
Drygt 11 procent i målgörande är bra men målvakterna behöver öka sin effektivitet.
Drygt 11 procent i målgörande är bra men målvakterna behöver öka sin effektivitet.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
En positiv överraskning är OSL som ökar produktionen och har gjort lika många poäng som Jocke Nygård, Theo L och Robert Rosen.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Lite statistik av intresse inför januari. RBK ligger delad trea med TIK när det gäller OT vinster. Vidare är laget bäst i första perioden, men behöver utifrån statistiken öka antalet vunna tredje perioder. RBK är vidare i mitten av tabellen poängmässigt när det gäller de tio sista omgångarna. Det går åt rätt håll.
Kristianstads IK > Sv: Säsong 2022-23
Kik vinner mot Tingsryd med 3-2 och är just nu på en niondeplats. Två poäng upp till sjundeplatsen.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Saik-Småland: en fråga... ska ni inte försöka starta upp ert SAIK forum igen. Det vore bra med aktivitet på alla forum på HS, Oskarshamn, Lakers och Malmös forum hade även behövt aktivitet.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
eltifoso: Tack, och grattis själv, Var nog mer tillfälligheter i denna match.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Sportnisse: Ok, har inte varit på match på långe och såg inte denna match. Men kan säkert ha varit högljutt och partiskt. På matcher jag gått på så brukar de hålla en bra nivå men allt är relativt.
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
bradberry: Såg inte matchen men förstår att det var rejält svängigt. Hade det blivit 5-5 då tror jag det gått till förlängning eller bortavinst. Domarnas nivå borde vara bättre när det är professionell hockey.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Intressant omgång i många avseenden. HV möter Lakers ... Tik möter Mif. Tror Lakers och TIK vinner sina matcher.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Om det blir vinst ikväll så kommer nog RBK spela riktigt bra i januari. Med fullsatt arena och nuvarande form med poäng i de sista matcherna så förväntas vinst. Det gäller dock att Sheen, Zaar och första linan tar kommando tidigt. Snart dags för nedsläpp.
Brynäs IF > Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Stefan R 63: Tror på avgörande i OT... kan ju bli straffläggning
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Såg två personer i rymddräkter som körde en sjuktransport på E20/E6 norrut vid Helsingborg. Tänkte först Corona men börjar misstänka filovirus eller något annat farligt virus.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Blir kul att följa nästa match på C more. Andra gången under denna säsong (första var förra omgången). Grattis till vinsten. Tror både BIF och Luleå kommer lyfta i tabellen under våren.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Förlängning i Götet med straffar. Där Lyrenäs avgjorde och fixade två pinnar till Rbk. Stabilt RBK!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Bra att Janne L är tillbaka. Hörde att Cam inte var med i kvällens match men Janne sköter det nog fint. Angående er match mot BIF så blir det nog jämnt.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Spännande matcher ikväll. Hoppas på vinst mot Frölunda men tror det blir en pinne eller förlust.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken: Oskars kör en egen hemmagjord variant av hockey. Malmö kör något eget men mer fysiskt.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
En poäng i Karlstad vilket är godkänt. Snart dags för returmöte mot Frölunda och därefter match mot Brynäs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Ser aldrig på C more. Första möjligheten ikväll och fick se ett högt tempo i FBK RBK matchen ... och såg fram emot Brynäs matchen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Everberg, Brithen, Kapla ... tror Kapla eller Dennis spelar idag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Nu börjar det på riktigt känns det som. Kommande femton omgångar tror jag blir avgörande för lagen till play out. Även för lagen till kvart (tror det blir i princip nuvarande lag och troligen TIK).
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Klockrent! Match idag och nu kör vi.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Föreslår ett byte. Tony Sund och Jonsson i utbyte mot två av era backar. Typ Hedberg och Friman.
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Sven.Savage: Tack, broder Sven. Hoppas det går bättre för våra lag till våren. I RBK sker det saker. Logan Day, RD, ansluter från AHL och Janne L är tillbaka.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Japp, du gör helt rätt. Jag gillar Bollinger mycket men provade gula änkan och den är god. Kan även rekommendera Krug som är bra, skål!
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: God jul och gott nytt!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: God jul och gott nytt Modo vänner. Ses i SHL.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: God jul och gott nytt alla! Champagne idag Veuve Clique och god mat. Nu kör vi i vår för slutspel.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Har länge trott att Johannesson skulle blomma ut.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Hoppas ni vinner mot Öret! Spännande match även mellan Rogers mannar och BIF.
+ 2
Kristianstads IK > Sv: Säsong 2022-23
Kik vinner mot Östersund borta med 3-1. Bra spelat och kör nu för slutspelsplatsen i vår.
+ 1
Föregående · 33 · Nästa