Historik
Föregående · 34 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Ja, HV är nog det lag som kan överraska. Osäker kring deras trupp dock.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Fyra intressanta matcher att följa idag. Våra lag behöver vila så håller helt med kring behov av återhämtning,
+ 2
Golf > Sv: Golf i allmänhet...
{8399}: Det handlar nog om att ungdomar inte får möjlighet att bjudas in och spela, vilket SGF inte gillade.. Förståeligt då amatörer är en viktig del av tävlingsgolf. Dessutom är det en konkurrent till Europatouren och PGA samt säkert fler faktorer som påverkade.
Golf > Sv: Golf i allmänhet...
{8399}: Jag vet inte mycket om den. Stenson valde att spela och golfförbundet hade synpunkter. Det man kan se på deras sida är att starfältet är bra och de spelar på intressanta banor,
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis Modo! Vi ses snart i SHL. Om RBK är kvar.
+ 10
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey befinner sig för närvarande i LIMBO
Sven.Savage: Intressant överblick. Bra resonemang kring läget och håller med. Tror också LHC och Öret kan gå till slutspel men tabellen är fortsatt jämn. Känner även ambivalens då jag är missnöjd över RBKs inledning och tror samtidigt att det löser sig i slutändan.
+ 1
Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: A9 Kristinehamn invigt. Bra att artilleriet är tillbaka i södra Sverige. Noraskogs kompani i Skövde kommer nog snart placeras på A9.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
En tanke kring läget. Det är naturligtvis trist att förlora några matcher på rad. Men tabellen är så jämn och lagen ligger i princip så tätt att två, tre, ev fyra förluster inte påverkar ett enskilt lags möjligheter lika mycket. Över tid blir förstås påverkan större om några lag drar iväg i tabellen. Men i nuläget är det bäst att sitta lugnt i båten och se hur det utvecklas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså... Snart har vi typ sex lag kring eller nära play out plats. Efter 20 omgångar ser man fram emot nästa säsong redan. Oavsett serie.
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
{9108}: Ska bli intressant att se tabellen vid omgång 45. Inte förvånande om LHC och Öret tar sig till slutspel.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Tror det finns en risk att två Skåne lag spelar play out.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
{9108}: alltså jag är tveksam. Halva serien är snart spelad och det är jämnt skägg i poäng eller nära poängmässigt mellan ett relativt stort antal lag. Många supportrar i dessa lag är nog lika inställda på att säsongen fortsatt kommer bli riktigt nervig. I år kan jag helt förstå hur fansen i lagen som brukar hamna i nedre delen av tabellen känner. Brukar hålla huvudet uppe men nu är det svårt,
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
{9108}: Ja, hoppas kan man. Men tror det blir tufft för ett antal lag. Luleå kommer säkert avancera. Undrar hur det blir vid omgång 30 men verkar i nuläget som åtminstone LHC, Öret och kanske LIF kommer hålla positionerna. Övriga lag får troligen kämpa för att undvika play out.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Som vanligt är tabellen oerhört jämn. Örebro på sjätteplatsen har just nu 35 poäng, Tian RBK har 31 poäng.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kjeppkinesen: Tänkte tillägga att jag under det senaste året endast skriver på HS och inte på andra forum. Lite enstaka inlägg på RBKs egna forum.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kjeppkinesen: Jag försöker generellt hålla en god ton och visa respekt på alla forum.
+ 9
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
eltifoso: Såg inte matchen heller. Men det var jämnt på slutet så FBK spelade säkert bra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Upp med hakan nu, BIF fans. Det skiljer endast två pinnar mellan BIF och RBK. 5 pinnar upp till sjätteplatsen. Vi har spelat mindre än halva säsongen. Mycket hockey kvar.
+ 5
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
4-2 slutade matchen. Viktiga poäng när snart halva serien spelats. Nästa match mot HV borta.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
sargad: Växjö 5-1 mot Öret. Saik, TIK och Lakers är topplagen just nu.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Alltid tufft att möta LHC eller MIF i match. De spelar en typ av hockey som inte riktigt passar puckförande lag.
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Snart dags för nedsläpp. Lite tankar inför FBK. Spelar Everberg?. Viktigt att ta tag i spelet direkt. Snart halva serien spelad och endast tre pinnar till topp tio. Tidigt ännu i serien men när ca 30 omgångar passerat så kan vi bedöma lagets insats mer rättvist. Hoppas fortfarande på en center.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
EXPLORERSMÅLAND: ”Jag var nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig” - Berra
Ikväll hoppas jag på hemma vinst mot FBK. Denna säsong är SHL mer tufft än någonsin och oron stor men superkul att se TIK stiga mot toppen.
Ikväll hoppas jag på hemma vinst mot FBK. Denna säsong är SHL mer tufft än någonsin och oron stor men superkul att se TIK stiga mot toppen.
+ 13
Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Gameday! Spännande match väntar och tror på mycket publik i Catena.
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: Stort grattis TIK! Tror på minst SM semi för TIK i år.
+ 13
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Efter en stark vändning i derbyt så slutade matchen 3-2 till RBK.
Kul att se och bra jobbat.
Kul att se och bra jobbat.
Kristianstads IK > Sv: Säsong 2022-23
Efter segern mot mot Vita Hästen hoppas jag på tre poäng mot Tingsryd.
+ 1
Föregående · 34 · Nästa