Historik
Föregående · 44 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Vill gärna ha BIF i SHL och slutspel. Men är Rbk evigt trogen 😁
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Heja Tik! Så långe ni kan ta er förbi Mif så är allt möjligt 😁
+ 4
Brynäs IF > Sv: Ett värdigt avslut
Ove Myling: Tråkigt att höra men hoppas att du återkommer till forumet i framtiden.
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Brynäs och Malmö har haft minst utdelning sedan omgång 30.
+ 2
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Men från omgång 35
4:a DIF 11 matcher 18p
7:a TIK 9 matcher 16 p
12:a LHC 9 matcher 9 p
13:e Mif 9 matcher 8 p
14:e BIF 9 matcher 7 p
4:a DIF 11 matcher 18p
7:a TIK 9 matcher 16 p
12:a LHC 9 matcher 9 p
13:e Mif 9 matcher 8 p
14:e BIF 9 matcher 7 p
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Från omgång 30, dvs så ser det ut så här
Dif 14 matcher 23p (8:a)
Tik 13 matcher 18p (10:a)
LHC 14 matcher 18 p (11:a)
Möff 14 matcher 11 p (14:e)
Dif 14 matcher 23p (8:a)
Tik 13 matcher 18p (10:a)
LHC 14 matcher 18 p (11:a)
Möff 14 matcher 11 p (14:e)
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tror att många lag har samma chans att vinna SM som Luleå, SAIK, FHC, RBK etc.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Hoppas säsongen spelas färdigt men det beror nog på det säkerhetspolitiska läget.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
K70: Ja, så kul för Rbk. Intressant och roligt att läsa om dina OS upplevelser inom ridsport.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Blir säkert firande ikväll för laget 😁
+ 1
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
josha840: Tack, ja kul att vinna CHL och att Möff torskar.
Men samtidigt oro kring omvärldsläget och ryssarnas fortsatta aktiviteter.
Men samtidigt oro kring omvärldsläget och ryssarnas fortsatta aktiviteter.
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
The great one: Hoppas Tik tar tre pinnar idag 😁
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
roger_sundsvall: Grattis Tik! Vi måste stå upp för demokrati och valfrihet!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Håller med helt... alla svenskar och SHL lag ska stötta rätten till demokrati och valfrihet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla tankar går just nu till Ukraina. BIF kommer igen i nästa match.
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Vinst mot Lif 5-4... var riktigt jämnt. Men med händelserna senaste dygnet är det svårt att vara glad idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror bra spelare kan bli tidigt tillgängliga i lagen som troligen hamnar i ingenmansland (ex LHc)).
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: KIK har ett antal spelare som Sideroff, Kontos och Cheek som kan vara av intresse.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Imorgon match mot Lif. Har en daladråkt från Svärdsjö som man kanske skulle ha på sig i Catena någon gång.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Hur många poäng tror ni behövs för att nå play in? Hur många för att hamna i no mans land? Jag tänker att ca 70 pinnar bör räcka till play in. Och ca 65 pinnar till no mans land.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tror BIF blir riktigt vassa med Manner tillbaka. Är ganska övertygad att det blir play in och säkert kvart. LHC kommer inte att hänga med.
+ 7
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Nästa match kommer Tambo, Everberg, Mozik troligen kunna spela. Kemiläinen är nog ledig några dagar till.
Föregående · 44 · Nästa