Historik
Föregående · 45 · Nästa
Övrig sport > Sv: Tennis
puffe: Yes, kul berättelse. Det är alltid roligt att läsa om hur spelarna var i ungdomen. Ja, Ymer var nog inte nöjd efter den matchen 😁
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Spelschema släppt för slutspelet.
+ 1
Kristianstads IK > Sv: Välkommen Kristianstads IK
Hoppas Kik får tillbaka den fina formen inför slutspurten.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Att nå semi blir nog tufft i slutspelet även för Rbk. Många riktigt bra lag i år som har en bra chans. SAIK, Luleå, Frölunda, Färjestad... alla känns starka i år. BIF får sikta in sig på play in och allt utöver det är en bonus.
Övrig sport > Sv: Tennis
puffe: ja, bättre med vanliga set. Ser fram emot mötet med Japan. Hoppas bröderna Ymer och Jonathan Mrida kan vinna singlarna.
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Sputnik: Även om det är många matcher kvar så tror jag faktiskt TIK kan fixa säsongen utan kval. Om laget ger sig tusan på det. Rödgökarna kommer nog inte att börja rada upp vinster och får ingen utdelning. De börjar känna pressen och frågan är om de klarar den. Tror Mif är påväg till kval. Och blir LHC indragna i kvalstriden så kommer de nog inte klara trycket. Likaså Oskars som är i en negativ trend.
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Hockeyleksing: lite ödmjukhet kanske... alla matcher är tuffa oavsett vilket motstånd.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nu ska ryssarna ha övningar norr om Norge. Och så är styrkorna kvar på gränsen mot Ukraina. Men vi får fokusera på SHL istället. Jag hoppas att publiken kan stödja Rbk och Luleå att hålla topp 6 positionerna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade varit riktigt kul att möta BIF i en kvartsfinal i vår. Vi hoppas på det.
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Sverige i semifinal. Tambo påväg hem vilket är kanon. Han behövs i Rbk.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
anfield05: får ni igång Kelleher så kommer han producera. Undrar vad Chris har på gång istället.
Övrig sport > Tennis
Denna tråd är för tennis och tennistävlingar på olika nivåer. Här kan vi diskutera ATP, WTA och tennisförbundets SVTF tävlingar.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Imorgon match mot Lakers och den 17:e mot Luleå. Bra att det är hemmamatcher och hoppas det blir bra drag i hallen.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Tydligen ansluter backen Vojtech Mozik istället för Jaks. Och troligen ansluter även Daniel Zaar vilket skulle vara en jättebra förstärkning.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Undrar vilka lag som tar sig till slutspel. HV och Modo är naturligtvis givna samt Löven och Karlskoga. Men blir intressant vilka lag som följer med.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Osj02: Osäker på om DIF fixar ett kval. Men vi får se hur det går närmaste tio matcherna.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vad har hänt med Dif ... fattar inget
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Malmö är just nu i en svacka och har tagit minst poäng sedan omgång 30.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8328}: vid vinst idag har Dif i så fall 16 poäng upp till slutspelsplats... möjligt är det kanske men inte särskilt troligt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Borde finnas lediga spelare... det finns ju även guldkorn i allsvenskan som Deven Sideroff. Men kik kanske inte släpper honom.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hockeyleksing: Är inte förvånad att Gelinas lämnar utifrån prestationen. Tror att RBK plockar in en vass back till förutom Kemiläinen.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Gelinas till DIF... lite tråkigt att han lämnar men kanske får han en nytändning i DIF.
Samtidigt visar Chris att truppen behöver förstärkas inför slutspelet. Hursomhelst så tror jag att en back till är på ingång och troligen en forward.
Samtidigt visar Chris att truppen behöver förstärkas inför slutspelet. Hursomhelst så tror jag att en back till är på ingång och troligen en forward.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: ja, imponerande att ungdomsverksamheten var stark redan då. Men skönt att nu kunna behålla spelare som inte försvinner till bättre lag :)
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
puffe: Tre kronor övertygade inte mot Lettland. Lite för bekväma men lyfter nog nivån.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Elitserien ... på den tiden var ju avancemang en bragd för en liten landsortsklubb. Rbk försökte några säsonger men hade inte trupp eller medel att hålla sig kvar. Under 90-talet upplevdes toppklubbarna som mäktiga, orubbliga och mer inflytelserika. Luleå var en av storklubbarna som spelare från den skånska myllan drömde om att få kontrakt med men nålsögat var litet.
+ 1
Föregående · 45 · Nästa