Charliejfz

4652 inlägg · 436 besäkare

Historik

· 61 ·
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Gäller att köra resten av matcherna. Hoppas på att Rbk kan fortsätta trumma på. Match igen hemma.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lub: 5-1 ...

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
K70: 5-1 ... Nice! Nu kör Rbk för att vinna nästa också. Roligt att de visar Hallam var skåpet ska stå.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
{2064}: Tack för det. Nu står det 3-1 med drygt tio minuter kvar. Hoppas resultatet kan hållas. I så fall är läget riktigt bra inför nästa hemma match.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
3-0;... drygt andra perioden spelad .... Zaar och Dennis nätar ... gott att se

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Match igen i Catena... behövs en vinst

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: Tvillingarna är kvar några säsonger till men vet inte vart de hamnar sedan. Tror att kravbilden på spelare ökat med Abbotts. Puckup ... jag menar att en bra tränare presterar över tid vilket möjligen utesluter BH men övriga tränare har gjort flera bra säsonger. Rönnberg och Bulan ska naturligtvis vara med på listan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Robban är en riktigt bra tränare. Robert, Sam Hallam, Niklas Eriksson i Örebro, BH och Cam är enligt mitt tycke SHLs bästa tränare.

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Färjestad blir vassa nästa säsong

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Eftersom Zaar, Hansson, Ryfors och Seider lämnar så behövs minimum två riktigt bra backar och två vassa forwards till nästa säsong. Palola lämnar nog så han bör ersättas också. Tänker att Chris bör leta efter två vassa RW och två vassa backar. På grund av finalspelet så kanske svenska spelare av rang inte finns att tillgå så AHL/NLA spelare blir nog aktuella. Som ersättare till Seider är en möjlighet för Chris att plocka in någon från Red Wings organisation. Bristedt kom ju efter College och tänker att det säkert finns guldkorn i college ligan.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
K70: Håller med... bara att utnyttja fördelen att spela i Catena. Synd att det inte blev utjämnat men chansen finns ännu. Oavsett hur finalen går så har säsongen varit fantastisk.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Mike.F: 1-2 nu.... vi får se hur det går

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
K70: Kul att se... nu kör vi

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Zaar kommer enligt info att spela i KHL nästa säsong. Förväntat men riktigt tråkigt för Rbk. Vidare spelar troligen Ryfors i AHL. Så första linan kommer förändras nästa säsong. Ted är given men frågan är vilken rightare Chris kan hitta.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Gameday! Ska det bli fördel Växjö eller ska Rbk utjämna. Spännande...

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Det kunde det definitivt. Absolut, det kan stämma att laget inte varit på topp. Borde blivit 3-1 mot SAIK men Rbk hade otur i match fyra, Och vissa hävdar dock att finalen var mellan SAIK och Rbk.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
eltifoso: Tyvärr 2-1 nu men håller med.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
mattias - 74: Tack!

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
rbnfld: Tack! Hoppas det blir en välspelad final. Tror att Lakers blir tuffa i och med att de börjar med två matcher hemma. Men allt är möjligt. Nu kör vi.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
K70: Riktigt bra jobbat! Mer än en soldat marsch. Bra att vandra för att samla tankarna... vi får nog flyta på molnen ett tag till och är helt på din linje. Detta är så kul.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Spock: Troligen någon som gillade Oilers logotyp. Har faktiskt inte en aning.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Tack ... hoppas ni går till slutspel nästa säsong.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Effektiva lag med lokal patrioter 😁

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Gameday! Första mötet i Växjö...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Teddybears och Infinite Mass... det var tider 😁

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Costanza: Tack... kul att höra! Och hoppas ni gör en bra säsong 21/22. I likhet med Timrå hoppas jag att ni tar er till SHL igen.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Spock: Väntar att byta bild ett tag till. Tack för gratulationen. Alla Rögle supportrar hänger på rögles inofficiella forum

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Lever i en drömvärld just nu. Men är nog redo igen nästa säsong. Rögle och Timrå har flera gemensamma aspekter. Vi är bönderna som kämpar mot godsherrar. Med grepar och genom kollektivet. Vi är klubbar från mindre orter som med energi, bra organisation och rätt ledare visar storklubbar att det går att nå långt med vision och ett väl sammansatt lag. Nu kör ni för vinst mot Löven.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Ja, efter kvartsfinalen hade laget gjort sin bästa säsong ... efter semin skrevs historia och nu står Rbk i final. Det är en känsla som är svår att beskriva. Det känns som man är i en drömvärld just nu. Vilken prestation av Abbotts, laget och organisationen. På lördag är det dags igen.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
puffe: Tack 😁

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Tack för alla gratulationer! Det värmer. Hoppas bara det finns spelare till en final.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
K70: Riktigt skönt. Hoppas nu att läget är hyfsat med Seider. SAIK spelar inte juste. Vem var det Lindström var på.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
{9108}: 4-0

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
{9108}: 3-0... SAIK kan kamma sig

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Zappaholic: SAIK står inte högt på min lista just nu.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Gott, 2-0 och skönt att höra. Vågar inte titta på matchen.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Vågar inte titta på matchen. Men såg på eliteprospects att Palola nätat. Är redan mentalt inställd på nästa säsong,

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Tillbaka från tennis. Körde tre pass idag vilket blev lite för mycket. Men bra att träna kondition.

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Spock: Fokusera på att gå upp i SHL. Ser fram emot möten i höst.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Kan ni inte försöka få till byte av spelare med andra SHL klubbar eller med NLA och Liiga. Borde ju gå att förnya truppen på det sättet förutom nyförvärv.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Gameday! Spelar tennis ikväll så någon får meddela hur det gick.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
hockey_21: Vi får se... är ju rätt påverkade av alla skador. Blir det förlust imorgon så är det bara att ladda inför nästa säsong.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Håller med... Domare som blundar för överfall. Och Saiks spelare verkar tycka att allt är ok. För låg nivå helt enkelt.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Det kommer bli en tuff match i Catena imorgon.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Det är ju slutspel trots allt... blir ju lite mer ruffigt spel då. Angående domarna så är det nog inte helt lätt att hitta en bra nivå. Nåväl, vi går vidare. Ny match på torsdag.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Riktigt tråkigt att domarna blundar för tacklingar.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
{9108}: har inte koll. Men hoppas på Zaar och Dennis i nästa match.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Ful spelande SAIK... jag ger inte mycket för sådant ... skadar våra spelare. Tacklingen på Brithen var låg. Borde varit matchstraff där.
De tycks rikta in sig på att skada spelare. Med 35 skott borde matchen vunnits i tredje perioden.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Zappaholic: Jaså, ser inte matchen. Ja, han ska stängas av. Riktigt dåligt i så fall

· 61 ·
Om Charliejfz
Hejar på: 0x20-roglebklogosvg.png Rögle BK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Ängelholm