Historik
Föregående · 89 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: blir intressant med presskonferenser mellan Rönnberg och Bert 🙄
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Sorry, ni vinner mot oss hemma
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Sitter och kollar på Netflix ... för jag trodde ni hade vunnit 😊
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: ni är det bättre laget hittills
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ni är svåra att möta så jag tror det blir en mycket jämn tillställning. Luleå kommer att vara högt i tabellen när vi summerar säsongen och komma långt i slutspelet.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Vet inte... trodde det var lån det handlade om … men han har frihet att gå vart han vill så kanske... ni lär få svar inom kort
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ragnarsson spelar idag mot Luleå. Hoppas han visar sig från sin bästa sida så att han blir en förstärkning för er.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: kan inte svara på det... han har haft svårt att hänga med i SHL tempo... Chris trodde väl han skulle få ett genombrott ... kanske han kan lyfta med ett år till i allsvenskan
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ryktet är att Jakob Ragnarsson, back... ska vara påväg norrut ... möjligen till er
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-10-02
Sputnik: Tack, håller på er i SHL kvalet till våren 🙂
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo-Khk 30-09-19
hockey_21: Semifinal ... det var generöst... men troligare att vi når åttondelen
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Abbots har varit viktiga ... men lika viktiga är även spelarna ... lyfter särskilt Brithen, Zaar, Bristedt, Curran, Schira
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: ja men fint... då vi kanske låta Bokk gå till Linköping eller Brynäs
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Är lite förbryllad över vad som hände med Brynäs under matchen igår... visst, det är SHL och alla lag är bra på denna nivå … men ändå … dags för spelarna att ta sig en funderare, kanske?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: jo, sant... blir nog svårt för dem ... deras målvakt räddade dem i Ängelholm
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror att det blir en jämn match men med Brynäs vinst. Leksand kommer att bli svåra att möta under säsongen. De är på gång, och kommer säkert vara över strecket. Men är lite förbryllad över Oskarshamns framfart i år. Och ännu märkligare är att Lakers verkar gå på tomgång. När vi når omgång 30 tror jag att tabellen inte ser ut som många tror.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Bra och starkt att de tog 3 poäng mot LHC. Synd med matchen mot Oskars men starkt att komma tillbaka.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Bristedt är med mot Oskars. Han går in som center mellan Zaar och Everberg... det blir intressant och kul att se han på den positionen.
Hoppas att Brithen mår bra ...
Hoppas att Brithen mår bra ...
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Och seger mot Malmö ... Zaar visade vägen... Bra spel av hela laget 🙂
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
K70: yes tråkigt ... hoppas Ted återhämtar sig ... typiskt att det är ett skott från vår spelare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Öndulat: och Jonte ... det behövs mycket mer forskning kring adhd, ptsd, autism etc... och andra psykiska problem samt behandlingar ... dagens kunskap är på för låg nivå och inte holistisk i människosynen ... hoppas ni får hjälpen ni behöver
+ 4
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Bra match igår mot Oskars ... Ted var strålande ... Gelinas också ... hoppas Bristedt snart är tillbaka
Föregående · 89 · Nästa