Historik
Föregående · 88 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Forsberg 1978: Med Brynäs Janne Larsson som assisterande tränare 😊
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Tror att det blir en jämn tillställning i matchen. Vi har Höglander tillbaka... förmodligen Gelinas också efter hjärnskakning... men Brithen är fortsatt borta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Hoppas att ni tar 3 pinnar i nästa match mot oss i Gavlerinken så att ni får lite confidence i laget.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SHL lag har alltid jättetufft i en kvalserie. Men att Brynäs ligger sist är ett rent mysterium.Med Rödin, Scott, Nicky D mfl borde laget varit minst top tio. Tror LIF, LHC eller Oskars kommer kvala. BIF och Lakers har mycket rutin och kommer lyfta,
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Undrar vad som händer när Ted kommer tillbaka... blir riktigt intressant
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Tack :) Är lite förvånad över starten men kul är det. Ni kommer att göra en bra säsong i år igen.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
K70: Sörensen kommer mer in i det känns det som. Han var mer delaktig men Bokk var lite mindre med. Bristedt gjorde flera ruscher och körde rundor i anfallszon och en blev mål.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: det var en bra match. Första tio var Saik nära att näta. Men sista två hade vi bra spel. Är imponerad av spelet i år. Helt annat än förra säsongen.
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Skönt med 3 poäng ... Första perioden kunde varit mål åt båda håll. Saik öppnade bäst och kunde ha haft ledning. Men två perioder var riktigt bra.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Idag ska jag se Skellefteå matchen på plats i Catena och hoppas på tre poäng.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: Lerg är riktigt bra... vet dock inte vad som hände i Schweiz
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kevin47: Lerg eller Komarek tror jag hade passat bra in i BIF. Tyckte Lerg var riktigt bra hos oss. Han var en väldigt stabil poänggörare, ca 30 p.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2019-10-16
Tror på en hyfsat enkel vinst mot Almtuna. Och även att BIF vänder på trenden imorgon mot Oskars.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Snart dags för match igen. Undrar hur länge vinsterna fortsätter... blir nog en tuff bortamatch på torsdag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det borde ju hända saker från klubb ledningen i detta läge ... kanske att tränarstaben förändras ... och att ni får in en klassback till ...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 11-10-19
Hur tycker ni att Sylle och From spelat ... har de lyft sig spelmässigt?
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Och mot Lakers... detta rbk är lite ett mysterium... vad har hänt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 11-10-19
Gavelo: Håller lite på Kristianstad ... i avseendet att de lyckas stanna kvar i AS ... Modo, Timrå etc går till slutspel
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2019-10-09
Veteranolle: Håller med … redan tre lag från Småland i SHL... men ändras nog till nästa säsong... LIF tror jag lyckas hänga kvar en säsong till men intressant att se hur säsongen slutar för Berts gäng och Oskars... hoppas BIF vänder trenden...
Angående TIK så verkar klubbens strategi och ekonomiska tänkande vara helt rätt...
Angående TIK så verkar klubbens strategi och ekonomiska tänkande vara helt rätt...
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2019-10-09
Sputnik: Lakers är inte sig lika ... och Oskars samt LIF fick inga points idag
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Tikkare: ja, klacken är högljudda ... ibland kan man inte höra sig själv 😂
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Match mot Djurgården ikväll... hoppas på lika bra spel som sist ... Gelinas borta pga hjärnskakning och Bristedt kan möjligen hoppa över matchen... vill se Bokk och Sörensen producera och visa mer än de gjort ...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Vi har en UFO staty i Ängelholm ... 🙃 står i skogen nere vid havet 🙂 .. Gösta pollenkungen påstod sig ha sett varelser på 50- talet... 😂
+ 6
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Ett antal dagars uppehåll innan matchen mot Djurgården. Det kommer bli tuffa matcher framöver så vila i laget behövs. Everberg har varit fantastisk.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: alltså 12-0 ... känns surrealistiskt och vet inte om Oskars ärligt talat hämtar sig efter detta… kolla på presskonferensen på FBKs sida...
+ 7
Föregående · 88 · Nästa