Historik
Föregående · 53 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Hääärligt, dessutom förlorar Djurgården
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Gillar det jag ser av andrakedjan, verkar som att Enterfeldt är en smart komplement till Johnson och Vrana. Han skapar ytor åt dem!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
bradberry: ja kanske, men han känns trög och stapplar fram som Anttila i Örebro. I defensiven är han bra men i offensiven blir det mycket tok. Känner inte igen honom. Kanske blir han bättre nästa säsong om han blir kvar...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Konstigt att matchen börjar 16 idag... ungefär 18h efter matchen slutade igår så släpps pucken för nästa match. Oerhört knepigt att det är så
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
bifhjärta: lite dåligt tränade kanske..? Enterfeldt gör ju mycket av det hårda jobbet som han ska tycker jag, men han ser trött ut ibland. Ollas däremot har gått ner sig rejält, tyckte han inledde bra och jobbade stenhårt osv men nu blir det inte så som man hoppas. In i gymmet några vändor så blir det bra ska vi se ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Undrar vad som hänt med Ollas, han har gått ner sig otroligt mycket efter skadan. Kommer ju knappt framåt när han ska jaga ikapp puckarna. Tråkigt att se.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
{7225}: NU BLIR DET SM-GULD ;) Äntligen fick man se en vinst på plats, var ett tag sen!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Forsberg 1978: Pratade nyss med Bengtzén och han sa att rehaben följs enligt plan på Salmela. De "tror absolut att han kommer tillbaka".
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Andersen återvänder i Februari enligt "säkra källor"
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Enligt radiosporten så kommer Niclas Andersén tillbaka till Brynäs i Februari :O
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Låt oss sammanfatta vilka vi har borta idag igen:
Anton Rödin: C och SHL:s bästa forward
Lukas Kilström: A, men nu vikarierande C
Simon Bertilsson: A
Jörgen Sundqvist: Vikarierande A
Anssi Salmela: SHL:s bästa back
Daniel Mannberg: Killen som ger 110% varje gång han är på isen, viktigaste spelaren i BP.
Det bästa är ju att vi spelar en halvsjuk Zanetti och en Nörstebö som egentligen borde vila ikväll.
Anton Rödin: C och SHL:s bästa forward
Lukas Kilström: A, men nu vikarierande C
Simon Bertilsson: A
Jörgen Sundqvist: Vikarierande A
Anssi Salmela: SHL:s bästa back
Daniel Mannberg: Killen som ger 110% varje gång han är på isen, viktigaste spelaren i BP.
Det bästa är ju att vi spelar en halvsjuk Zanetti och en Nörstebö som egentligen borde vila ikväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Bra statistik inför ikväll. 6 poäng på 9 senaste matcherna är sämst i SHL, trodde aldrig det kunde bli så illa...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
Huge: tror du spelarna sitter här inne och läser? Om det skulle vara så då hade förmodligen Porseland redan hängt sig i gavlerinkens tak. Skulle han läsa att någon här inne vill lägga fansens värvning på att bryta hans kontrakt så skulle han nog inte må sådär jättebra direkt.
Klubbarna har ju möten om sociala medier och sånt; vad man får göra och inte osv...
Klubbarna har ju möten om sociala medier och sånt; vad man får göra och inte osv...
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
eltifoso: ja men en skada på Nygren som gör att han blir borta 2-3 matcher gör ju inte ett skit för er. Du skrev att ni varit hårt skadedrabbade, vänta då tills ni blir av Med Gulas i 20 matcher och Nygren i 25 matcher. Sedan blir ni av med en toppcenter i 2/3 delar av säsongen. Lägg till en skada som gör att Tollefsen bara spelar 5 matcher denna säsong. Då snackar vi hårt skadedrabbade, 3 spelare från ert första PP + en defensiv general. Då kan ni jämföra er med oss!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
eltifoso: Och Nygren har varit borta halva säsongen som Salmela? Ryno missar 2 månader som Rödin? Tollefsen har missat hela säsongen som Bertilsson? Nja vi har det nog lite tuffare än er. Sedan har ju ni en mycket bredare backsida än oss så det gör ingenting om ni blir av med tollefsen ett par veckor...
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå HF 29/1 - 30/1 Back to Back
{7225}: toppen! Detta blir säsongens tuffaste helg för min del...
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
De enda som såg ut att vilja något idag var Boqvist, Vrana och Carlsson. Resten av laget satt kvar på bussen...
+ 4
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues: Det är nu Bengtzén och Bulan ställs inför säsongens största utmaning, det är nu de ska visa klassen. Jag var emot att värva tidigare, men nu känns det som att det är det enda man kan göra för att få igång våra stackars pojkar som ständigt blir svikna av egen back (#8 om någon missat det.)
+ 3
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Ville Leino hade vi ju kunnat värva, men han var tydligen inte rätt spelare för Bengtzén
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
{7225}: Ja härligt!! Underbart att han fick vinna!
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Bengtzén måste värva minst 5 spelare om vi ska ha en chans till slutspel
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Jag förstod att starkbaum skulle bli utvisad för diving den här säsongen. Han kastar sig alldeles för mycket så fort motståndarna nuddar honom. Smart men kanske blir böter det där :/
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Det är över nu mina vänner... Brynäs är totalt körda i år
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Till och med jag hade ju passat bakom mål till den andra backen. VARFÖR I HELA HELVETET SLÄNGER MAN IN PUCKEN BAKOM SIG, FRAMFÖR MÅLET?? Agera Bengtzén
+ 5
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
{7225}: Ja gärna, hoppas att vi förlorar - för honkens skull!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: ja, tänk om han skulle göra mål. Vad häftigt för honom!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta: verkar som att det alltid är kaptenerna som är skadade. Sätt C på Porseland, A på Brodecki och A på Po Westerholm så de blir skadade istället för våra bästa spelare. Det är nog den smartaste lösningen eftersom att gud verkar hugga de som är kaptener i laget.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Allvarligt???
Halva laget är borta imorgon... Vi kommer till spel med 3 (!) Ordinarie backar där en av dem har varit skadad under en lång tid. Någon mer än jag som skrattar åt problemet istället för att gråta? Helt sjukt
Salmela - Skadad
Bertilsson - Skadad
Kilström - Sjuk?
Sundqvist - Sjuk?
Zanetti - Sjuk?
Kvar har vi alltså:
Porseland
Pudas
Nörstebö
Kan säga såhär att det blir svårt för Karlskrona att göra mål imorgon!
Halva laget är borta imorgon... Vi kommer till spel med 3 (!) Ordinarie backar där en av dem har varit skadad under en lång tid. Någon mer än jag som skrattar åt problemet istället för att gråta? Helt sjukt
Salmela - Skadad
Bertilsson - Skadad
Kilström - Sjuk?
Sundqvist - Sjuk?
Zanetti - Sjuk?
Kvar har vi alltså:
Porseland
Pudas
Nörstebö
Kan säga såhär att det blir svårt för Karlskrona att göra mål imorgon!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: han är nog ungefär lika bra som Rödin om man tittar på poänggörandet. Så han vill jag gärna ha, men klar för HV va?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: hoppas att Boqvist får spela redan mot Karlskrona. Han är 17-åringen som ska ta oss mot topp 6 igen
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: okej. Får hoppas att det stämmer då. För jag saknar Anssi!
+ 6
Föregående · 53 · Nästa