Historik
Föregående · 73 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"Han kom inte tillbaka till Brynäs vilket han hade möjlighet till" haha jovisst
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: jag ber till gudarna att de går på is i gavlerinken!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför tar Brynäs inte inträde till internmatchen som t.ex kan gå direkt till fansens värvning? Tänk en tjuga per person skulle bli 120 000kr om det kommer 6000 pers.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: kul. Då blir det att se träningen på datorn och internmatchen i gavlerinken;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Davey_22:Johnson kan ju gärna få komma säger jag bara :)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
SWEATT: kanske det. Sen en tredjekedja med Ollas-Vrana-Brodecki kanske :) det kan bli många olika formationer.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Tigerhjärta: aa håller med dig. Fast de behöver någon som kan näta efter deras fina förarbete. När de är inne så går motståndarna på knäna för att de håller pucken så länge i zonen. Men problemet är dock att de inte har någon sniper vid sin sida.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: hoppas att han skadar sig i träningsmatcherna :-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kräftan: jag tror zanetti och nörstebö kommer att få speltid också. Sunken kanske får kliva åt sidab ibland.
Sen gillar jag inte att rödin är center i din formation ;)
Sen gillar jag inte att rödin är center i din formation ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
modomille: Jadu, skriv det på Modos sida istället du.. Jag tror faktiskt inte någon här inne bryr sig om när det kommer upp nyheter om Modo.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ja men dåligt val av rubrik. Kunde skrivit j20 istället
+ 1
Brynäs IF > Sv: Försäsongsmatcher
Swede9: jag tror det skulle bli en hejdundrande värvning. Visnovsky är ju en kille som aldrig satt foten utanför NHL på 15år, skaplig meritlista och fortfarande hög poängskörd trots åldern 39.. Kan väl göra en sisådär 25-35 poäng på en hel säsong i SHL.
Tänk första PP
Johnson-Scott-Rödin
Porseland-Visnovsky
Blir många direktskott då
Tänk första PP
Johnson-Scott-Rödin
Porseland-Visnovsky
Blir många direktskott då
+ 2
Brynäs IF > Sv: Försäsongsmatcher
Carl Lejonkräk: det kanske var kontot instagram som skrev ut att visnovsky var på väg till brynäs?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herregud. Brynäs rankas i botten av allt... Nu är tydligen loggan näst fulast i SHL.
Vad blir nästa sak att bottenranka, tröjorna?
Vad blir nästa sak att bottenranka, tröjorna?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: vår förstakedja är rankad i klass med Modo, vilket jävla skämt. Ingen av killarna i modo har spelat emd varandra tidigare, dessutom är två av dem oprövade i SHL. Otroligt dålig rankning
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: hmm. Konstigt att man ratar brynäs på 7/10 när Brynäs hade en av ligans vassaste kedjor förra året. Och nu har man ersatt den gamla med en ännu mer meriterande och mer komplett spelare. Alla tre i förstakedjan har dessutom spelat amerikansk/kanadensisk hockey så de passar garanterat ihop. Knepigt är ordet. Jag skulle sätta 9/10 på brynäs förstakedja, men det kanske bara är jag. Vad vet jag..?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stende89: ja precis. Efter denna säsong kommer han att bygga om helt och hållet
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey_22: khk kan väl ta över Sundqvist och Blomqvists kontrakt? Det vore snällt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TobiasR: jadu SVT skiter väl i brynäs stjärnor.. Jag vill också se intervjuer med Vrana, Johnson och Zanetti. Porseland och Pudas har vi ju redan fått se ett par intervjuer med.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har ni kikat på kontraktslängderna i laget? 15 spelare står utan kontrakt efter nästa säsong. Då har bengtzén chans att byta ut halva laget, det kan bli otroligt kul att se! :) Då får han vygga om brynäs helt och hållet
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
KevinNa :
Starken/Sandström
Porseland-NY leftare
Pudas-Kilström
Nörstebö-Bertilsson
Sunken-Zanetti
1:a Lindblom-Scott-Rödin
2:a Johnson-Vrana-Olden/lööke
3:e Ollas-Enterfeldt-Blomqvist
4:e Westerholm-Westerholm-Mannberg
Här har vi fyra bra kedjor som kan fungera riktigt bra om det vill sig.
Kommentarer:
1a kedjan som kommer ösa in poäng, tror Lindblom skulle kunna platsa bra tilsammans med scott och rödin.
2a kedjan som kommer vara starka och jobbiga att möta, men ändå kommer det komma en hel del poäng. Olden kan få en nytändning med spelare i hög klass, annars finns en hungrig lööke som är otroligt lovande.
3e kedjan kommer att vara en köttarkedja men ändå finns det killar som kan göra poäng. Blomqvist kan höja sig nämnvärt med ollas och enterfeldt vid sin sida.
4e kedjan skulle kunna klassas som en andrakedja, Westerholmarna snurrar runt i anfallszonen medan mannberg är med hemåt i defensiven. Bästa kompletteringen till Westerholmarna är mannberg
Jag tycker att kedjorna ser lovande ut. Spännande att se hur det blir :) Den nya backen bör vara offensiv så vi kan få två riktigt bra pp formationer!
PP1:
Johnson-Scott-Rödin
Porseland (Ny)
PP2:
Ollas-Vrana-Pa Westerholm
Pudas-Zanetti/nörstebö
Starken/Sandström
Porseland-NY leftare
Pudas-Kilström
Nörstebö-Bertilsson
Sunken-Zanetti
1:a Lindblom-Scott-Rödin
2:a Johnson-Vrana-Olden/lööke
3:e Ollas-Enterfeldt-Blomqvist
4:e Westerholm-Westerholm-Mannberg
Här har vi fyra bra kedjor som kan fungera riktigt bra om det vill sig.
Kommentarer:
1a kedjan som kommer ösa in poäng, tror Lindblom skulle kunna platsa bra tilsammans med scott och rödin.
2a kedjan som kommer vara starka och jobbiga att möta, men ändå kommer det komma en hel del poäng. Olden kan få en nytändning med spelare i hög klass, annars finns en hungrig lööke som är otroligt lovande.
3e kedjan kommer att vara en köttarkedja men ändå finns det killar som kan göra poäng. Blomqvist kan höja sig nämnvärt med ollas och enterfeldt vid sin sida.
4e kedjan skulle kunna klassas som en andrakedja, Westerholmarna snurrar runt i anfallszonen medan mannberg är med hemåt i defensiven. Bästa kompletteringen till Westerholmarna är mannberg
Jag tycker att kedjorna ser lovande ut. Spännande att se hur det blir :) Den nya backen bör vara offensiv så vi kan få två riktigt bra pp formationer!
PP1:
Johnson-Scott-Rödin
Porseland (Ny)
PP2:
Ollas-Vrana-Pa Westerholm
Pudas-Zanetti/nörstebö
+ 3
Föregående · 73 · Nästa