Historik
Föregående · 74 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: men jävlar du, har du druckit absint eller vad är det frågan om?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: det brukar vara vanligt att suportrar från lag x önskar lag y olycka. Speciellt när det är luleå som värvar alla spelare i poängligan och brynäs värvar massa tok ;) (överdrev lite med brynäs, bara förbannad att luleå kan värva allt som jag vill ha)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan bengtzén sno åt sig salmela tro? Skulle sitta fint att ha honom i PP.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: det tror jag, säkert har han kollat runt lite bland KHL-matcherna innan silly season började ;)
Brynäs IF > Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
modomille: du.. jag vet inte om du är fruktansvärt dålig på att läsa eller bara missade det. Men skrubben skrev där att eran tänkta PRODUCERANDE stomme är nyförvärv. Och det stämmer ju eller hur? Inte har modo någon annan som kan producera poäng förutom nyförvärven.. och de vet man ju inte heller om de kan producera, det ska klicka rätt med kemin osv för att det ska gå bra.
Sen angående brynäs spelare porseland och vrana som du sa var andankade... Både porseland och vrana har haft en annan roll än vad de tidigare haft, därav den minskade poängproduktionen. Så kom inte och säg att de är avdankade precis som majoriteten av modos nyförvärv är!
Ha de
Sen angående brynäs spelare porseland och vrana som du sa var andankade... Både porseland och vrana har haft en annan roll än vad de tidigare haft, därav den minskade poängproduktionen. Så kom inte och säg att de är avdankade precis som majoriteten av modos nyförvärv är!
Ha de
+ 7
Brynäs IF > Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
J F K: welch ja, han är ju den enda som inte är avdankad..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
modomille: nä nä nä, vår backsida ser klen ut nu men vi ska in med en toppback till. Sen så har vi ju bulan också, han kan lyfta grabbarna.
Modo har ju värvat alla lediga som ryktas till SHL, och dessitom GAMLA avdankade spelare
Modo har ju värvat alla lediga som ryktas till SHL, och dessitom GAMLA avdankade spelare
Brynäs IF > Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
modomille: modo hamnar efter brynäs de vet jag.
1. Färjestad (Tyvärr otroligt starka rakt igenom)
2. Växjö (samma som färjestad, starka rakt igenom)
3. Frölunda (hamnar alltid i toppen hur än de gör)
4. Skellefteå (räcker inte till att bli etta i år)
5. Hv71 (lyckas resa sig ändå trots kaoset)
6. Brynäs (blir farliga framförallt 1a och 2a kedjan)
7. Luleå (bra på papperet, men får inte ihop det)
8. Linköping (tappat de bästa och har ersatt m sämre)
9. Djurgården (klen backsida så de håller inte)
10. Modo (att värva alla lediga spelare håller inte)
11. Örebro (utan derek ryan blir det inget slutspel)
12. Malmö (ok, men inte mer än så)
13. KHK (bra tränare så de klarar sig
14. Rögle (inte en enda bra spelare som jag ser det)
1. Färjestad (Tyvärr otroligt starka rakt igenom)
2. Växjö (samma som färjestad, starka rakt igenom)
3. Frölunda (hamnar alltid i toppen hur än de gör)
4. Skellefteå (räcker inte till att bli etta i år)
5. Hv71 (lyckas resa sig ändå trots kaoset)
6. Brynäs (blir farliga framförallt 1a och 2a kedjan)
7. Luleå (bra på papperet, men får inte ihop det)
8. Linköping (tappat de bästa och har ersatt m sämre)
9. Djurgården (klen backsida så de håller inte)
10. Modo (att värva alla lediga spelare håller inte)
11. Örebro (utan derek ryan blir det inget slutspel)
12. Malmö (ok, men inte mer än så)
13. KHK (bra tränare så de klarar sig
14. Rögle (inte en enda bra spelare som jag ser det)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mcdonell till Malmö, då kan vi räkna med att ha malmö under oss iallafall. Malmö, rögle, khk, Linköping, örebro och hv har sämre trupp än oss tycker jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Tips på hur tabellen slutar 15/16
1. Växjö
2. Färjestad
3. Skellefteå
4. Frölunda
5. Luleå
6. Linköping
7. Brynäs
8. Hv 71
9. Malmö
10.Modo
11.Djurgården
12.Karlskrona
13.Örebro
14.Rögle
2. Färjestad
3. Skellefteå
4. Frölunda
5. Luleå
6. Linköping
7. Brynäs
8. Hv 71
9. Malmö
10.Modo
11.Djurgården
12.Karlskrona
13.Örebro
14.Rögle
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Fast ja.. som någon sa på årsmötet "det fattas en center, en fjärdecenter fattas det" så han kan nog passa in med Westerholmarna...
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Hamp_11: besviken.. nya "stjärncentern" gjorde 12 poäng senaste säsongen.. inget lovande facit
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Dr Spec: synd att man lär bli besviken.. ingen spets detta.. :/ han var för 4 år sedan. Menmen man lär ju ge honom en chans innan man ska börja med motorsågen
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Forsberg 1978: lugn nu. Man vet aldrig om det där stämmer. Nyförvärven kommer nog i Augusti
Brynäs IF > Sv: Fansens Värvning
Brynäsgubbe: ja det finns ju inte direkt någon sluttid för fansens värvning.. lite oklart kan tyckas
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså den här veckan måste det hända något på värvningsfronten så man slipper bli orolig
+ 4
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Kapten R?dsk?gg: japp, han är det vi kommer att värva!
Brynäs IF > Sv: Klubbdirektör
tjugo8: på bilden GD hade var han olik sig om man jämför med andra bilder på google. På GDs bild såg han mest ut som om han varit och pantat burkar en sen söndagskväll medans han såg ut som en medlem i någon styrelse på de andra googlebilderna.
Brynäs IF > Sv: Klubbdirektör
dAVydov: ja såg inte ut som en direktör direkt, menmen utseendet är inte allt som man brukar säga;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: jaså, isåfall ville väl han ta en sista sväng ned grabbarna kanske? ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kapten R?dsk?gg: var väl en rätt gammal video gubben länkade ;)
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: precis, som mot FBK i play-in. Ingen som trodde på oss, vad hände?
Brynäs IF > Sv: Publiken sviker!!!!
Carl Lejonkräk: vad händer om de förlorar då? Ska alla få tillbaka pengarna så går ju klubben back ännu mer än vad de gjort den här säsongen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ja det tar nog en 10-20 omgångar tills han kommer upp i nivå igen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: även fast jag precis såg matchen trodde jag detsamma :(
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
HappyX3: ja brodecki borde väl ha fått gå åtminstone?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Brynäsgubbe: ja du, jag håller med honom. Ser klent ut
+ 1
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Zappaholic: Jag hade inte blivit förvånad om bengtzén bekräftar att han jagade Whitney för GD imorgon. Kom ihåg vem som sa det först.
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Jaken: ja vi får nöja oss med någon som gått under radarn i allsvenskan..
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Zappaholic: Inget bekräftat men jag väljer att tro på gd där att brynäs jagade Whitney
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Zappaholic: wilson då? Bengtzén var nog med och budade på thomas också skulle jag tro
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
70 Rodrigues: vad är felet, varför vinner modo alla budgivningar mot brynäs?
Föregående · 74 · Nästa