Historik
Föregående · 358 · NästaKerstin_k:
Skulle tippa att Gunno gör grym entré på E.on Arenas parkering:
MarcusElving:
En General Manager i Elitserien som vunnit NHL:s poängliga borde i alla fall få ta hem andra svenska spelare som vunnit NHL:s poängliga.
mikenomad: Skit i Zäta. Jag menar, senast ni hade Zäta, Nordgren, Hallin och Söderström i laget blev ni ju ändå tolva ;-)
Fel av mig, 3:a 04-05 med Hagos!!! Då är det ju bara att satsa!
Redigerad kommentar
Bremberg fortsätter med sitt grogg-twitter mitt i natten. Smidig kille att efter en Aftonbladet-artikel börja håna Ottosson:
Fredrik Bremberg @fbremberg
Läser Aftonbladet och ser man Vissas krav på lön e det kanske dags för mig att förhandla om mitt eget kontrakt,Dif är i allsvenskan numera!
Ska bli intressant att se hur hårt han kommer att jobba på isen ute i hockeyladorna i vinter...
NHL-lockouten kommer närmare:
SEDIN-SEDIN-STEEN
ENSTRÖM-HEDMAN
SUNDSTRÖM-SKRÖDER-SPINA
REGEHR-AHNELÖV
MÜLLER-RITOLA-NAGY
CUMISKEY-STEHLIK
MADSEN-PÅHLSSON-KEMPE
LEHTIVUORI-EDLER
Nikki Nine:
Det kanske kommer loss nån försvarsklippa snart också. Kudroc?
Annars läser jag på modoiter.se att Kalus finns med i diskussionerna. Jag vill att han lirar i vår 4:e lina denna säsong. Björn Svensson hittar jag ingen roll för i denna trupp. Uthyrning till MIF/Leksand?
Nikki Nine: Valabik verkar vara en jordnära lirare...
Dagens sommarsketch:
"Två spelare i Timrå började bråka. Robinson brottade brutalt ner Friberg. Förbi lufsade Kolan och utbrast förtjust: "Mat på Max!"
Petey21: Han och Cumiskey skulle ju få lite mer tid med pucken än i NHL/AHL, precis som Lehtivouri lyfte fram. Hur som helst, det behövs tyngd och någon som inte tillåter en massa tjafs framför mål. Hade gärna sett Arturs Kulda, Andre Lakos eller Väänänen som alternativ...
spud:
Kanske Kungen har fått kungen att sponsra Sveriges viktigaste klubb. Jag menar kan ju inte bara vara en slump att vi dominerade på Hovet förra säsongen :-)
Det händer ju inget på sillyfronten, skapar därför ett scoop:
EXTRA! Wennerholm, Fernholm? Fernholms agent? Kungen! Prinsen och Säpo...
digitalbath: Behöver inte anställa nån, men den tomte som la in posten om nytt spelschema, MÅSTE fatta att då kanske man skall städa bort gammal skit. Jag vill inte heller idag gå in på CSPORTS i samma meny och se Djurgården-MoDo 3 mars....
Detta tar högst en halvtimme..amatörer!
Nu är dags för lite traditionellt gnäll på modohockey.se:
1. Som nån sa tidigare, 4-5 klick för att se spelschemat.
2. Spelschemat från förra säsongen, ska det ligga kvar i menyn?
3. In med Cumiskey under spelartruppen trots att han inte valt nummer, tar 1 min.
4. Ta bort förra säsongens lagbild tills ny är tagen. Gör ett kollage med nuvarande signade spelare eller gör en lista med bilder och spelarnamn.
5. Webbshopen skriker ju inte direkt KÖP. Bleka bilder och textlayout.
Hahl Bundy:
Visst borde vi värva den här gorillan, Bundy?
Föregående · 358 · Nästa