Costanza

21416 inlägg · 24473 besäkare

Historik

· 358 ·

Café > Sv: Studentboende UMEÅ
Per HApps: Jag kan ge dig ett länktips i alla fall. Inte helt uppdaterad sida, men hyfsade tips.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Från synvilla till: Är min syn illa? Skönt urval av bild, Lars Jansson!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...

Kerstin_k:
Skulle tippa att Gunno gör grym entré på E.on Arenas parkering:

http://www.youtube.com/watch?v=RuhesUpKZ7o


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Såg att Lerstenens logga satt på nya matchtröjan. Känns skönt att veta att delar av min dyra hyresbetalning i Umeå, slussas via Foppa rätt in till MoDo...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada

MarcusElving:

En General Manager i Elitserien som vunnit NHL:s poängliga borde i alla fall få ta hem andra svenska spelare som vunnit NHL:s poängliga.


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
MorganaLefaey: Det har ju kommit tillbaka spelare han känner i laget nu i TIK. Det omvända gällde ju i MoDo då, med Warg, Hållberg, Hedin m.fl.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Alla spelare skall tydligen vara med på ispremiären 4 aug. Ser fram emot finalen i hastighetsåkning mellan Road Runner Cumiskey och Spinning Spina....


Timrå IK > Sv: NHL lockout 2012

mikenomad: Skit i Zäta. Jag menar, senast ni hade Zäta, Nordgren, Hallin och Söderström i laget blev ni ju ändå tolva ;-)

Fel av mig, 3:a 04-05 med Hagos!!! Då är det ju bara att satsa!

Redigerad kommentar


Timrå IK > Sv: NHL lockout 2012
MorganaLefaey: $2,500,000 för Zäta alltså. 

Timrå IK > Sv: NHL lockout 2012
Mackelito: Sedinarna blir fina att ha i boxplay. Ingen får låna pucken på 2 min.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Bremberg fortsätter med sitt grogg-twitter mitt i natten. Smidig kille att efter en Aftonbladet-artikel börja håna Ottosson:

Fredrik Bremberg ‏@fbremberg
Läser Aftonbladet och ser man Vissas krav på lön e det kanske dags för mig att förhandla om mitt eget kontrakt,Dif är i allsvenskan numera! 

Ska bli intressant att se hur hårt han kommer att jobba på isen ute i hockeyladorna i vinter... 


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

NHL-lockouten kommer närmare:

SEDIN-SEDIN-STEEN
ENSTRÖM-HEDMAN

SUNDSTRÖM-SKRÖDER-SPINA
REGEHR-AHNELÖV

MÜLLER-RITOLA-NAGY
CUMISKEY-STEHLIK

MADSEN-PÅHLSSON-KEMPE
LEHTIVUORI-EDLER


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
foppa78: Är du deprimerad för att ni åker ur?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
arnio: Ja, och ni åker ur!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
arnio: Låter ju bra, men Samme får hålla till i tredjekedjan i vårt guldlag...

Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Nybbe: Jag gillar ett B-NHL-spelar lag. Men då heter jag ju Icing-Pöck och är puck(ad).

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
arnio: Ja, och ni åker ur.

Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Nybbe: Jag saknar inte Marcus Nilson idag...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Paddan: Jag är så jävla nöjd över denna värvning. Gurra88 får gärna komma hit och gratulera....

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
MorganaLefaey: Jaaaaaaaa! Kanonvärvning!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy: I Timrå går man ju runt med en röd rand därbak, är väl inte mycket bättre? :-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Du vet väl att samma dag som Bruce Lee avled, föddes Peter Forsberg. Och grattis Ludde Byström, han får ikväll köpa rom och cola på lokal. 

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
foppa78: Du listar alltså ett gäng lag som inte fuskar... ;-)

Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Kolla med Ö-vik, en affär där har fått in den senaste djungeltrumman, den har 4G, täcker till och med in Bjästa nu...

Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Kritar på? Har leasingavtalet på faxen gått ut? Har Hillbilly blivit Amish?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Blake: Välkommen till Hockeysnack!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: 5,4 miljoner till Hagos. 400000 kr för mycket enligt mig.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Klotens rekonstruktion är godkänd. Klubben spelar vidare i NLA.

Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Nikki Nine: Läste just nu på dagens-hockey.se att Kloten fått igenom sin rekonstruktion och spelar vidare i NLA...

Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Tror annars att A.Söderberg skulle göra bra nytta hos er.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Monno: Kalus kanske kan signas på 2 år med låg lön denna säsong. Vi har ju inte riktigt ersatt Hedman i den rollen...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

Nikki Nine:

Det kanske kommer loss nån försvarsklippa snart också. Kudroc?

Annars läser jag på modoiter.se att Kalus finns med i diskussionerna. Jag vill att han lirar i vår 4:e lina denna säsong. Björn Svensson hittar jag ingen roll för i denna trupp. Uthyrning till MIF/Leksand? 


Brynäs IF > Sv: Intervju med Robin Rahm
arnio: Det vore nog på sin plats att kontrollera hans utrustning under säsongen. Jag menar, man vet ju inte vad han snickrar ihop hemma med det där synsättet...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Poffa: Jag tyckte att han spelade stabilt i de elitmatcher jag såg. Lugn och bra första pass. 

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

Nikki Nine: Valabik verkar vara en jordnära lirare...


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...

Dagens sommarsketch:
"Två spelare i Timrå började bråka. Robinson brottade brutalt ner Friberg. Förbi lufsade Kolan och utbrast förtjust: "Mat på Max!"


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Kulda till KHL. Hasse Jonsson, dags att börja värma upp....

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

Petey21: Han och Cumiskey skulle ju få lite mer tid med pucken än i NHL/AHL, precis som Lehtivouri lyfte fram.  Hur som helst, det behövs tyngd och någon som inte tillåter en massa tjafs framför mål. Hade gärna sett Arturs Kulda, Andre Lakos eller Väänänen som alternativ...


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Nikki Nine: Man får ju lite Kari Haakana-vibbar. Låter på honom som att han nog lirar i Europa denna säsong. Som sagt, stort rödflagg...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Paddan: Precis vad jag tänkte :-)

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Nikki Nine: Nämnde honom tidigare och tänkte att han passar rätt bra in på profilen. Spelat med T.Enström och Nagy...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

spud:

Kanske Kungen har fått kungen att sponsra Sveriges viktigaste klubb. Jag menar kan ju inte bara vara en slump att vi dominerade på Hovet förra säsongen :-)


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

Det händer ju inget på sillyfronten, skapar därför ett scoop:

EXTRA! Wennerholm, Fernholm? Fernholms agent? Kungen! Prinsen och Säpo...


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

digitalbath: Behöver inte anställa nån, men den tomte som la in posten om nytt spelschema, MÅSTE fatta att då kanske man skall städa bort gammal skit. Jag vill inte heller idag gå in på CSPORTS i samma meny och se Djurgården-MoDo 3 mars....

Detta tar högst en halvtimme..amatörer!


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Nu är dags för lite traditionellt gnäll på modohockey.se:

1. Som nån sa tidigare, 4-5 klick för att se spelschemat.

2. Spelschemat från förra säsongen, ska det ligga kvar i menyn?

3. In med Cumiskey under spelartruppen trots att han inte valt nummer, tar 1 min.

4. Ta bort förra säsongens lagbild tills ny är tagen. Gör ett kollage med nuvarande signade spelare eller gör en lista med bilder och spelarnamn.

5. Webbshopen skriker ju inte direkt KÖP. Bleka bilder och textlayout.


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Lumber Jack: ..men Ledin?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Lumber Jack: Stämmer säkert på NHL-nivå. Samtidigt är det ju killar som Yared & Molle han ska möta nu och inte Crosby & Sedins....

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013

Hahl Bundy:

Visst borde vi värva den här gorillan, Bundy?


· 358 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE