Historik
Föregående · 360 · Nästahttp://hv71.se/Nyheter/Marcus-Nilson-klar-for-HV71/
Redigerad kommentar
Bad_Brett:
Det är väl om han blir lagkapten kanske...
Gusse: Det får vi hoppas. Då kanske Sanny och Tolle slutar snacka som Avery. Kan göra ont....
Nikki Nine: Vi måste ju ha in en transatlant på backplats då, vem?
J F K:
Jo, får han ett konkret (bra) bud från Prag så väljer han nog det.
Annars börjar man ju undra om det är nåt tjafs med DIF, som gjort att Nilson-affären las på is. Det är ju ett gäng muppar kvar där i Djurgården som vi såg vid Krüger-värvningen. Marcus hade ju dessutom ett gällande kontrakt med stigande lön.
Nikki Nine:
Men vi tog ju hit en pygmé från norska ligan som var bra?
Äh, det är så dött här så jag snackar lite svungerska:
"Den svenska Modo redan har antytt, skulle betala priset slaget, men det finns en ny sökande, nämligen HC Lev i Prag. Den tjeckiska laget var nyligen i den ryska KHL-in, säkert skulle vara den största utmaningen för Sofi. "
Ska HC Lev sno vår Istvan?
Mangy92:
Brynäs åker ur nästa år, mitt medium sa precis det över telefon.
Redigerad kommentar
KORITFW:
Roligare gratisuppdrag finns väl? Vill du ha en Timråfaktura eller jobba hos Berth Milton och få betalt i natura?
MorganaLefaey:
Haha, du kommer ihåg det. PIF-cupen. Minns att Foppa, Näslund och Wernblom blev lite sura. Fan, vilken tunnis jag var, flög ju bara när de där aporna tryckte till...Förlust 3-11 tror jag...
Berth Milton Jr.
Blizzard:
Jag, Pierre Hedin, Hållberg och Nordgren är från Själevad. Grymma lirare hela högen. Timrå har däremot aldrig hört av sig till mig. Till och med Björklöven vill att jag köper Bingolotter varje dag, de kan det där med marknad!
superfalle:
Hållberg spelar gratis och Nordgren tar Sebbes lön?
http://www.cmore.se
J F K:
Folk verka lyssna för mycket på mig. Hörde bara med en finne som sa att Kukkonen kommer att bestämma sig efter midsommar. Blir inte KHL för honom hörde jag då.
Lumber Jack:
Nu måste vi börja värva lite backar. Jag börjar få panik. Adrian Aucoin är free agent såg jag. Är han bättre än Pierre Hedin tro? Äldre är han i alla fall, haha!
Redigerad kommentar
Nikki Nine:
Vid extremt många skador kan ju våra gaggiga sportchefer hoppa in och lira PP. Var ju inte längesen vi hade en tränare som andremålis....
"Dagens egendomligaste värvning var väl ändå Modos? General managernMarkus Näslund skulle föryngra och förnya Öviks hockeystolthet. Den här veckan har han värvat en 33-årig slovakisk forward och en 34-årig djurgårdare.
Jag dömer inte ut Ladislav Nagy och Marcus Nilson på något sätt, även om de har var sin riktigt tung säsong bakom sig. Och har som sagt passerat peaken på sina karriärer.
Modo ser ut att få elitseriens äldsta toppkedja kommande säsong. Eller vad sägs om den 104-åriga trion: Per-Åge Skröder, 33, Niklas Sundström, 37, och Marcus Nilson, 34.
Och en möjlig andrakedja: Ladislav Nagy, 33, Mattias Ritola, 25, och Björn Svensson, 25 (Mario Kempe, 23)."
Men Mattias Ek, om man är gammal och bra borde man väl få spela, det tycker Detroit i alla fall...
yngwie:
På Text-TV stod det att Timrå vill ha Nordgren så jag gav upp direkt....
Fick just ett SMS som säger att Gunno är Timrå-it livet ut. Skål! säger jag som gammal Själevadsbo. Nilson-Ritola-Nagy duger för mig....
Olle: Behöver ni verkligen Nordgren, kan inte vi få han, ni har ju fått Molinder och Oscar...?
Olle:
Nu ska vi ta och skåla igen. NHL-Lockouten är snart här, nu höjer vi glasen och glömmer Sonnenberg, Krykov och Foppa och välkomnar hem Z, vilsne giant Victor, Sebbe E, och BadBoyHitter-Enström T.
Timrå Icon:
Skål! Det är tur att vi sup-ortrar alltid är där när det blir en skålchans!
Olle och Timrå Icon:
MoDo har bränt megapengar på än fler nötter genom åren. Jag tror att det ingår på nåt sätt för mindre klubbar. Man måste chansa för att nå framgång, men inte få hybris.
Olle:
Som Umeåbo så måste jag ju argumentera som Sverker: "Så Duu.. menaar att ni betalar Yared 150,000 i månaden och han gör inga poäng och bara ramlar på isen? För kommunens pengar? Är det så, ÄR DET SÅÅ?!!
Olle:
Jag tycker synd om Nordgren redan nu. Behöva sitta där i november, inpressad mot plywoodväggen och ta emot fyllkramar från en hord med TIK-fans efter första vinsten i E.on Arena...
Olle:
Att springa runt skräckslagna, muttra om soppatorsk, med dunken i handen bland fula byggnader är nog något ni får vänja er vid hemmamatcherna i höst ;-)
Ambroo:
Grattis till Nordgren i så fall. Han kommer hem dit han känner att han och tjejen trivs.
Olle:
Då tycker jag att MoDo ska erbjuda lika mycket (lite) som Timrå så får vi se...Fan, det faller säkert på skattesatsen, Olle!
Wayne Gresky:
Jo, jag har nog också räknat bort J.Hudler och Z.Parise redan nu...Men Jagr däremot, han vill nog spela för sin gamle kedjekompis Näslund ;-)
Redigerad kommentar
Föregående · 360 · Nästa