Costanza

21353 inlägg · 24462 besäkare

Historik

· 375 ·
MoDo Hockey > Sv: MODO-TV
Martin S:
Kommer att lira med Nagy och Ritchie tydligen. Förresten, när gör ni en intervju med mig och Blatny?

MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Odds from Las Vegas which team Forsberg goes to:

Colorado 3.50
Modo 4.00
Any other NHL team 5
Tjechov 10 (Chris Simon)
Jyväskylä 50
Sang-Paek 100
Timrå 1000
NY Islanders 1000

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
MODOJohan:
Hartford har bytt namn till Connecticut Whale

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Zucca knuffade Cheechoo in i sargen. Boarding. Kommer att anmälas till AHL:s disciplinnämnd...
www.telegram.com/article/20101218/NEWS/12180404/-1/NEWS05

Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
mikenomad:
Jag tror att han blir kvar i Timrå, om bara nån sponsor går in. Det har varit jäkligt kul att se honom lyckas i Timrå, tycker faktiskt det...

Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
TIK55:
Det är tre på väg in, Popovic, Pikkarainen och Poffa....fel, ska vara Foppa..

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
McFire:
Precis, det blev Weise som fick kliva upp nu när man möter Philly borta, inte så konstigt egentligen.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
All mat är gott säger Anders Eriksson, Lindbäck, Döme,Krizan och Semlan Karlsson.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
McFire:
Dags att hänga upp Hållbergs tröja under läktaren, tack för den här tiden...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Jag undrar mest var A.Lindbäck käkade, för det är en riktig kung, dominerar i NHL!

Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
lincoln: Spela med Hin Håle Hållberg i Härnösand?

Redigerad kommentar


Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
lincoln:
Ja, varför ska Anders E sänka sig till att förbli en Timrå Hillbilly och panta burkar...

Timrå IK > Sv: Här kommer floppen. Nu väntar jag på turnen och rivern...
Pätr:
Grattis till jobbet! Bra pröjs?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Björn W:
"Kom och köp fult skräp i vår töntiga shop". Amatörer... För helvete, sätt bara "MoDo" på kvalitetsgrejer och jag lovar att folk handlar.

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa:
Jag håller med. Kvalitet på souvenirer. Ett typsnitt skall gälla. Strikta ramar på designen, lär av storklubbar (även inom andra idrotter). Säger det igen, har kvinnliga besökare minskat sen Mia Karlsson var en frisk fläkt? Säger inte att hon var en stjärna, men det vore kul med lite statistik..

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Det är ju lite stil på MoDoiter till skillnad från Hillbillys i Timrå..
hillbillys.rular.se/A107183

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine:
Du menar att Nubben och den personen alltid finns närvarande vid MoDomatch? :-)

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Bad_Brett:
Zuccarello valde Rangers för att han trodde sig ha större chans som kreativ spelare att få en plats. Tyvärr verkar ju inte ledningen uppskatta den typen av spelare, så nog fan måste han känna sig lite blåst. Dock kan det hända saker om han får en chans...

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Intressanta kommentarer om Zuccarello, känns som att han närmar sig en NHL-match. Särskilt då Callahan bröt handen och blir borta 6 veckor...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Nu fattas bara Foppas flyerskompis Handzus så är den f.d Blueskedjan komplett. Handzus hade samma agent i NHL som Nagy, Matt Keator...

...men vi har nog inte råd att lösa honom från NHL, det finns bara 792:50 kr kvar.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Kattgubben:
Nämen nu tar vi en paus, den vi behöver är snarare Clark Kent...eller Clark Olofsson...eller Sverker Olofsson. Föreningen MoDo behöver vakna!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Kattgubben:
Under bordet, det är så affärer görs när man är på Arslet...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Nikki Nine:
Nubben är säkert där också..

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
lasange:
Matade in mål. Nu äter han en massa mål mat, bl.a lasagne...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Från Norran: "Bland annat har Miroslav Michalek Jan Majesky, Tomas Surovy, Andrej Podkonicky, Radek Phillipp, Karol Krizan, Vladimir Orszagh, Jaroslav Obsut och Robert Tomik i sitt stall."

Kaaaroool Kriz!!!!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
McFire:
Obsut har samma agent....
www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4593586

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: Kvalserien - Here we come
Björn W:
När du säger jobbigt, massmedia, sportchef, 792:50 kr i budget, billig varmkorv och sportbar så tänker jag på Micke Sundlöv...vad är det med galna gamla målvakter..?

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eddie Larsson lirar ikväll..trodde ju inte att man ännu en gång skulle se en backuppställning med Jonsson, Larsson, Westin, Bonsaksen och Hållberg efter förra säsongens fiasko, men vad fan kämpa på!

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Björn W:
Freddan är hur inavlad som helst, hans största förmåga är att han är en dålig förlorare, sen vet i fan var kunskaperna sitter. Jag säger det ännu en gång, gymnasieutbildat kanslifolk ska inte driva en organisation som omsätter 140 miljoner. Fattar man inte hur man hanterar bl.a. souvenirer och webbplatser i en stor organisation så kan man söka nytt jobb...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
spud:
Markus Näslund börjar klia sig nervöst på benet när han får frågan om hans framtida roll i MoDo. "I'll have to stay busy living in Sweden"

Men lira med Foppa och MZA då, din luns!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Petey21:
Ja, nog fan måste det stämma, för den trupp vi har nu är bortom all förståelse. Femte dyraste spelatruppen och vi ligger 11:a. Det är dags att börja visa lite handlingskraft.

Rättelse: Vi brukar ha den femte dyraste truppen, det finns ju pengar kvar..

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Nu börjar man snart må lika illa som en Timrå Hillbilly om det inte börjar rulla in lite lirare. Det är väl bara att ge en säck med MoDoguld till Haydar, Nordgren, Kolanos, Pikkarainen och MZA. Foppa kommer senare, som tomten på julafton, han behöver ju bara en fot. Han är ändå bäst. Förresten, Anton Byström ska få en stor säck med pengar på julfton också...

MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-12-09
Nikki Nine: "Det är lätt att vara efterklok samt bara klaga på det som är negativt"

MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-12-09
Gustafsson:
Nu är jag själv inte gammal medlem från nåt officiellt forum, men nog fan måste väl fans få vara kritiska mot att MoDo sätter sig i skiten ständigt! Det är ju tomtevarning inom många områden. MoDo skall ju inte ligga 11:a efter halva säsongen med den lönebudgeten man har. Var fan har kraven på denna klubb tagit vägen?

MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-12-09
Bad_Brett:
Bara Hållberg är kvar i laget så är Nikki Nine nöjd. Jag tror att det är dags att vakna lite för några insnöade fans. Jag är orolig, men då vet jag inte vad som är på gång. Vill 5-6 internationella toppspelare lira i MoDo innan jul eller?

MoDo Hockey > Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-12-09
Bad_Brett:
Håller med till 100%, jag ber till voodoogudarna att man har en plan för fortsättningen. Gillar dock tränarna och kämpaglöden, räcker dock inte långt...

MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Frivisning nu på hela Comhem, så ni kan se Conny och Zacke nu på Viasat Hockey bland annat.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
h o c k e y :
Har hört att vi söker en ny sportchef, någon som inte tycker att jobbet är så svårt ;-)


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Niklas Nordgren ser ut att bli kvar i Schweiz ett par år till....
www.blick.ch/sport/eishockey/nla/wer-gewinnt-den-spitzenkampf-162069

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Zuccarello bäst på plan inatt, 1 mål, 1 ass. 1 straffmål, 8 skott på mål...
theahl.com/stats/official-game-report.php?game_id=1007680



MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
"Ric Jackman has accepted an offer to play in Europe". Löven eller MoDo? Vilken klubb slänger fram mest cash?

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Tolvpoängsvecka:

04 Lördag 16:00 Färjestad MODO Hockey
07 Tisdag 19:00 MODO Hockey HV 71
09 Torsdag 19:00 Frölunda MODO Hockey
11 Lördag 18:30 MODO Hockey Djurgården

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Ja, de fick väl nyss in fyra färska mille från dem, party, party!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björklövenfans har skramlat ihop till en OS-spelare, Lettlands Conny...?

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
spud:
Om bara TIK betalade in spelarnas pensionspengar i tid, så skulle inte de lägga in all ölpant på Oddset Matchen en kväll som denna...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
MODOJohan:
Näsan har väl ringt och kollat läget med sin gamle lagpolare..

MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2010-11-30
MorganaLefaey:
Det är tyvärr en sorgligt tunn trupp ännu en gång med gamla sega, dyra stofiler. Nu blir det att lyfta in gamle Tribuncovs, 5p på 3 matcher i Lettiska ligan...

· 375 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE