Historik
Föregående · 376 · Nästa
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Jävligt kul för Ante E att få lite upprättelse, kör på Big-Boy!
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2010-11-30
Bad_Brett:
Med i matchen? Jag kräver lite mer av det här dyra gänget. MoDo hänger jävligt löst denna säsong....
Med i matchen? Jag kräver lite mer av det här dyra gänget. MoDo hänger jävligt löst denna säsong....
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Bomb eller gammal mina?
"Om koppingen mellan Challe och Bremberg säger Fredrik Andersson:
- Det är klart att det kan vara en fördel att han och Challe känner varandra. Vi hoppas det."
"Om koppingen mellan Challe och Bremberg säger Fredrik Andersson:
- Det är klart att det kan vara en fördel att han och Challe känner varandra. Vi hoppas det."
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Simmalugnt:
Nu ska du inte vara en sån där Timrå Hillbilly, visa nu att du har lite studieskulder...
Nu ska du inte vara en sån där Timrå Hillbilly, visa nu att du har lite studieskulder...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Ambroo:
Nu ska ni inte skämmas över att ni har smutsiga banjospelande hillbillys i kommunen. Synd att de bara har råd att ha en lokal vid Midlanda. En flytt till centrala Timrå skulle bli ett lyft ;-)
Nu ska ni inte skämmas över att ni har smutsiga banjospelande hillbillys i kommunen. Synd att de bara har råd att ha en lokal vid Midlanda. En flytt till centrala Timrå skulle bli ett lyft ;-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Ambroo:
Nej, det är Hillbillys Timrå...bli medlem! "Alla är välkomna bara man har veteranbils (raggarbils) intresset."
Nej, det är Hillbillys Timrå...bli medlem! "Alla är välkomna bara man har veteranbils (raggarbils) intresset."
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Hahl Bundy:
Julbord med Hillbillys Timrå...det fattas bara en banjo :-)
Julbord med Hillbillys Timrå...det fattas bara en banjo :-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Hahl Bundy:
Äh, kom igen nu, även några timråbor lever ju helt för banjo och ett hederligt hillbillyliv..
Äh, kom igen nu, även några timråbor lever ju helt för banjo och ett hederligt hillbillyliv..
Länkar:
Hillbillys
Hillbillys
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey Timrå IK 20101125
Wayne Gresky:
Det ser tyvärr ut som Leksand. Man garvar ju lite sarkastiskt när man åter ser Hållberg och Jonsson i laguppställningen efter förra säsongens totalfiasko. Freddan, nu vill vi se en öppnad plånbok och lite smartness, sista chansen nu Roll-On!!
Det ser tyvärr ut som Leksand. Man garvar ju lite sarkastiskt när man åter ser Hållberg och Jonsson i laguppställningen efter förra säsongens totalfiasko. Freddan, nu vill vi se en öppnad plånbok och lite smartness, sista chansen nu Roll-On!!
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
73Sjöbba:
Vad har ni för schyssta sponsorer förresten som ställer upp nu? Murley/Viinanen nu och sen Sonnenberg i januari.
Vad har ni för schyssta sponsorer förresten som ställer upp nu? Murley/Viinanen nu och sen Sonnenberg i januari.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
73Sjöbba:
Det är fixat. Foppa hade lite småpengar i bakfickan efter en kväll på Stureplan, Hedman kan vara lugn.
Det är fixat. Foppa hade lite småpengar i bakfickan efter en kväll på Stureplan, Hedman kan vara lugn.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey Timrå IK 20101125
Wayne Gresky:
Hej, här kommer jag. Har jag missat något?
Hej, här kommer jag. Har jag missat något?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hempe:
Ojoj om A.Hedman skulle bli uttagen i landslaget, göra succé och smiska finnar och ryssar till höger och vänster....undrar om det bara är Modoiter som jublar då, hmmmm. Forsberg gick väl från att vara en jävla respektlös illbatting till folkhjälte på några månader.
Ojoj om A.Hedman skulle bli uttagen i landslaget, göra succé och smiska finnar och ryssar till höger och vänster....undrar om det bara är Modoiter som jublar då, hmmmm. Forsberg gick väl från att vara en jävla respektlös illbatting till folkhjälte på några månader.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag tycker att Foppa borde ha visat mer respekt mot stjärnan Ruutu i denna situation och inte medvetet och planerat tackla honom när det bara gått 2:39 och Ruutu inte är beredd. Foppa är en sån där ful respektlös modoit, precis som Tobias Enström och Anton Hedman är.
www.youtube.com/watch?v=nIRiqrrJv1s
www.youtube.com/watch?v=nIRiqrrJv1s
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Ser att offensive backen Shaun Heshka spelar i Europa denna säsong, i Salzburg. 0+5 på 21 matcher övertygar ju inte...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Wayne Gresky:
Det kunde ha varit värre, det kunde ha varit Robert Pettersson och Leif Boork..
Det kunde ha varit värre, det kunde ha varit Robert Pettersson och Leif Boork..
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Danielsson med Ritchie/Madsen
Forsberg med Susse/Skröder
Forsberg med Susse/Skröder
Länkar:
http://stats.swehockey.se
http://stats.swehockey.se
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Modoante:
Lugn, jag retades bara. Jag kan se in i framtiden. Jag ser även att Foppa får sitt SM-guld, Hedman avgör. Wennerholm och Nyström gråter av olika orsaker.
Lugn, jag retades bara. Jag kan se in i framtiden. Jag ser även att Foppa får sitt SM-guld, Hedman avgör. Wennerholm och Nyström gråter av olika orsaker.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Wikegård hyllar Hedman: nyheter24.se/bloggar/hockeybloggar/niklas-wikegard/
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Det är svårt att vara journalist också:
www.youtube.com/watch?v=at6oe0UYBoI
www.youtube.com/watch?v=at6oe0UYBoI
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Nu ska du vara snäll, annars kommer Hedman och biter av dig foten och ger den till Foppa ;-)
Nu ska du vara snäll, annars kommer Hedman och biter av dig foten och ger den till Foppa ;-)
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Wayne Gresky: Ibland är det ok med lite blod på isen:
"Däremot var det ingen klass på Josef Boumediennes crosschecking i ansiktet på Fredrik Bremberg.
Josef får räkna med att bli avstängd. Samtidigt tror jag honom när han säger att det var en olyckshändelse. I den typen av situationer brukar de flesta spelare köra upp klubban högt. Bremberg höll sig cool och då small det ordentligt.
Men, nej.
Lite blod på isen var inget att hojta så mycket över den här gången.
Det var som det skulle vara i en riktig premiär.
Bremberg kom ju också snabbt tillbaka och var bäste HV-spelare i den här matchen."
_______________________
Nyström 17 september
"Däremot var det ingen klass på Josef Boumediennes crosschecking i ansiktet på Fredrik Bremberg.
Josef får räkna med att bli avstängd. Samtidigt tror jag honom när han säger att det var en olyckshändelse. I den typen av situationer brukar de flesta spelare köra upp klubban högt. Bremberg höll sig cool och då small det ordentligt.
Men, nej.
Lite blod på isen var inget att hojta så mycket över den här gången.
Det var som det skulle vara i en riktig premiär.
Bremberg kom ju också snabbt tillbaka och var bäste HV-spelare i den här matchen."
_______________________
Nyström 17 september
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Dream Team:
Det är ju det att han spelar fult generellt "hela tiden" han stör sig på. Denna senaste grej var ju en riktig tjuvsmäll dock och det fattar han läser jag.
Det är ju det att han spelar fult generellt "hela tiden" han stör sig på. Denna senaste grej var ju en riktig tjuvsmäll dock och det fattar han läser jag.
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Vem var'e som kasta??!
Länkar:
Stjärnans hjärnsläpp - kastade klubba mot huvudet - HockeyExpressen - Enda hockeysajten du behöver
Stjärnans hjärnsläpp - kastade klubba mot huvudet - HockeyExpressen - Enda hockeysajten du behöver
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Nyström: "Modo kommer drabbas av "hämnd". Det där låter ju riktigt otäckt, jag vågar nog inte se en match med MoDo igen. Tänk om någon jättetuff kille slår på Tollefsen.
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
73Sjöbba:
Expressen: "Andreas Holmqvist behövde aldrig besöka sjukhus men var kritisk till tacklingen: - Det är en ful tackling. Det blödde både genom näsa och munnen."
Åker man inte till sjukhuset om näsan är knäckt?
Expressen: "Andreas Holmqvist behövde aldrig besöka sjukhus men var kritisk till tacklingen: - Det är en ful tackling. Det blödde både genom näsa och munnen."
Åker man inte till sjukhuset om näsan är knäckt?
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Paddan:
Kanske Magnus Nyström skulle läsa om sin egen bok eller har all alkohol gjort att han tappat minnet, ja få se vad skriver han om slagskämpar nu då:
"...De riktiga entusiasterna samlar videoband med slagsmål och byter med varandra. Även i Sverige har NHL-tidningar för barn i flera år hyllat ligans fighters.
En av de spelare som fick mest jubel och applåder när Toronto Maple Leafs tränade i Stockholm på försäsongen var busen Tie Domi.
Att sitta bekvämt tillbakalutad långt från verkligheten och se andra försöka slå skallen av varandra har varit ett folknöje i alla tider."
Jaså, Nyström..
Kanske Magnus Nyström skulle läsa om sin egen bok eller har all alkohol gjort att han tappat minnet, ja få se vad skriver han om slagskämpar nu då:
"...De riktiga entusiasterna samlar videoband med slagsmål och byter med varandra. Även i Sverige har NHL-tidningar för barn i flera år hyllat ligans fighters.
En av de spelare som fick mest jubel och applåder när Toronto Maple Leafs tränade i Stockholm på försäsongen var busen Tie Domi.
Att sitta bekvämt tillbakalutad långt från verkligheten och se andra försöka slå skallen av varandra har varit ett folknöje i alla tider."
Jaså, Nyström..
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Om oraklet Nyström fick bestämma så borde MoDo sparka Hedman. Hur mycket alkohol dricker sportjournalister tro, medan de knappar fram sina kreativa alster?
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
superfalle:
Man hoppas ju lite på Krys Kolanos om det skulle vara på väg en ny forward, har producerat bra i Europa tidigare. Sist nåt skrevs om honom var 3 oktober då han fick lämna Islanders camp.
Man hoppas ju lite på Krys Kolanos om det skulle vara på väg en ny forward, har producerat bra i Europa tidigare. Sist nåt skrevs om honom var 3 oktober då han fick lämna Islanders camp.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jonmannen: Jag vill också ha en ny spelare till jul, jag tror jag ringer och väcker tomten Freddan om min önskelista...
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
oscaaaar:
Skriva texter som gör att människor vill gå in på Aftonbladets hemsida som i sin tur genererar reklampengar...
Skriva texter som gör att människor vill gå in på Aftonbladets hemsida som i sin tur genererar reklampengar...
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Ännu en gång funderar man på hur en organisation som omsätter 130 miljoner kan ha eller haft en gymnasieutbildad ekonom som kommunikationsansvarig (eller så har man helt enkelt plockat bort denna roll idag). Då ber man om problem vad gäller extern och intern kommunikation samt webbfrågor anser jag.
Uppenbarligen finns det ingen formell strategi hur media skall hanteras, håller med dig Poffa att det kan gå förbannat snett om vem som helst i organisationen kan uttala sig i MoDos namn.
Slutligen är det rätt skämmigt att det inte finns en anställd webbredaktör som skriver texter, är ute och fotograferar och ser till att skapa intresse för varumärket.
Informationshungern vad gäller MoDo är väl rätt dokumenterad, eller har jag fel?
Ännu en gång funderar man på hur en organisation som omsätter 130 miljoner kan ha eller haft en gymnasieutbildad ekonom som kommunikationsansvarig (eller så har man helt enkelt plockat bort denna roll idag). Då ber man om problem vad gäller extern och intern kommunikation samt webbfrågor anser jag.
Uppenbarligen finns det ingen formell strategi hur media skall hanteras, håller med dig Poffa att det kan gå förbannat snett om vem som helst i organisationen kan uttala sig i MoDos namn.
Slutligen är det rätt skämmigt att det inte finns en anställd webbredaktör som skriver texter, är ute och fotograferar och ser till att skapa intresse för varumärket.
Informationshungern vad gäller MoDo är väl rätt dokumenterad, eller har jag fel?
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon:
Haha, han ja, sen har vi Sven "Jag bedriver Ren idrott med vitt pulver" Nylander, mannen som alltid blev fyra, vilken legend..
Haha, han ja, sen har vi Sven "Jag bedriver Ren idrott med vitt pulver" Nylander, mannen som alltid blev fyra, vilken legend..
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Poffa: Murveln Hans Abrahamsson kan verkligen spotta ur sig allt mellan himmel och jord vad gäller MoDo, "Från SM-guld till klubbens sista dödsryckningar", "Zuccarello - Ta honom!" En riktig dyngbagge ;-)
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Wayne Gresky:
Matti Nykänen och Bode Miller, där snackar vi prestation per promillehalt..
Matti Nykänen och Bode Miller, där snackar vi prestation per promillehalt..
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
EXTRA: MoDo vill värva Foppa! Tränar med MoDo J20.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Berka:
Det är aldrig för sent att göra ett sista (fot)avtryck, som: "29 januari 2007 - Kristian Kuusela klar för MoDo".
Det är aldrig för sent att göra ett sista (fot)avtryck, som: "29 januari 2007 - Kristian Kuusela klar för MoDo".
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Berka: Usch vad tröttsamt att snacka om frågetecknet Foppa egentligen, men nog funkar det med en kedja som Dimitrakos-Svartvadet-Forsberg....Men, helt ärligt, backsidan är så mycket viktigare att förstärka känner jag.
Föregående · 376 · Nästa