Inlägg: 1315166
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Icing-Ove:
Jag får det till artonpoängsvecka i och med de två sexpoängsmatcherna.
Jag får det till artonpoängsvecka i och med de två sexpoängsmatcherna.
Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Tycker inte Danielsson ska spela med Susse och Skröder, Skröder får lida lite för mycket av att ha en spelare i sin line som skjuter på allt. Skulle gärna se Rosén med SS och Danielsson med Svartvadet.
04 Lördag 16:00 Färjestad MODO Hockey
07 Tisdag 19:00 MODO Hockey HV 71
09 Torsdag 19:00 Frölunda MODO Hockey
11 Lördag 18:30 MODO Hockey Djurgården