Historik
Föregående · 27 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: jag har bara sett AIK 2 senaste matcher å då tycker jag han har varit väldigt bra. Bra på att hålla i pucken och skapar tid och ytor åt andra spelare. Sen är han ju även en skaplig målskytt dessutom rightare minus skulle väll vara stl men de var ju inget problem för ex Clark
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Håller med vissa andra skribenter ska laget bli bättre kan man inte byta jämbördigt ”bra” spelare med likvärdigt de måste in bättre spelare på fler possitioner än tidigare annars står vi ju på ruta A igen. Dessutom behöver inte laget bara bli bättre spetsmässigt sett utan även breddmässigt då de stog klart iår hur skadekänsliga vi var. Blir ju ingen lätt uppgift för Dacke och co
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är ju bara att inse att de här laget räcker inte till så jävla dåligt lagbygge
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: vinst i OT🤔 ja större under har ju skett 🤪 jag hoppas du har rätt👍
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Utan Boken blir vi ju ännu uddlösare framåt så jag tror tyvärr de är kört.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen bra känsla inför sista vi är ju helt oförmögna att göra mål. Vi spelar ju faktiskt riktigt bra men de märks att laget saknar målskyttar, men kul att se att vi iallafall kan spela hockey. LHC är ju inte värda att leda matchen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blomman går ju i fronten å gör en av sona bästa matcher hittils
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om Kousal kommer tbx å lirar i 2:a femman, Så ser laget helt plötsligt jävligt mycket bättre ut på pappret då har vi ju helt plötsligt en riktig 2:a femma. Om sen lagget börjar kugga i ordentligt och Jocke är jämn i målet då tror jag vi kan bli jobbiga i en ev. Kvartsfinal. Om vi leker med tanken att vi går dit och vi får Luleå så är ju dem faktiskt en liten favorit motståndare. känns som att vi brukar spela bra mot dem. Hellre dem än Färjestad.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: hade ju varit ännu mer kul å se om Kousal va med å han va med i din andra kedja istället för Solem. Då kanske vi kunde ha lite mer puckinnehav i matcherna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Då ska vi se. Sedan jag slog av tvn den 23/2 efter matchen mot Örebro har alltså Brynäs mäktat med en storförlust mot ett kylskåpskallt Mora. 2 övertidsförluster mot SAIK och en torsk mot FBK. Känns som jag besparat mitt hjärta från en fullständig kollaps. Läser nu att Kellman kommer tbx mot Malmö. Om vi då leker med tanken att våran H.C som för övrigt verkar mer än lovligt virrig låter Sallinen centra i 2:a ihop med Tjecken och Forslund. Och sen låter junisarna vara 3:e och ger 4:e sparsamt med speltid så kanske vi kan knipa en playin plats. På pappret har vill väll ”lättast” spelschema? Om jag ser att 1:a och 2:a kedjan ser ut som jag skrev så ska dem få en chans till å visa att dem kan lira någorlunda hockey detta år. Forza Brynäs😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kellman kanske altuell till Malmö matchen👌Hoppas han håller👍
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är bara att inse att årets upplaga av Brynäs är grymt begränsade i forwards uppsättningen. Vi en första lina som kan skapa tryck framåt och göra mål. Men nu när kellman är skadad är de knappt de. Dem andra femmorna kör igelkottsförsvar och chippar ut pucken och i bästa fall försöker på en kontring men i dem flesta fall går på byte. Det kommer att krävas en stor rensning bland forwards inför nästa år och på de en finhertoppskänsla utan dess like i nyförvärv. Om vi mot förmodan får behålla första linan kommer Rödin som troligtvis är klar till nästa år behöva en r riktigt bra center och en högerforward av klass att spela med.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som jag skrev tidigare så kollade jag inte på matchen, kan npn ge mig ett snabbt svar på hur vi kan förlora sista perren med 5-0 å vi har 12-10 i skott!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har följt detta lag i 22år å maken till dålig offensiv har ja fan inte upplevt från Brynäs sida. Nu slår jag av cmore för sista ggn den här säsongen å slår inte på den förens nästa säsong. Måtte dem har gjort en sjuhelvetes ändring i lagbygget för de här skiten blir man fan spysjuk på.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vid en ev. Lock out hur fungerar de med löner och sånt till dem ev. Nhl spelarna. Hur blir de med alla spelare vi redan har under kontrakt.?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ta av den där finnidioten från planen innan nån gör illa sig ordentligt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det ser precis lika illa ut som senast mot timrå. Den här matchen vinner vi inte!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: de hanns inte med nån timeout däremot en totsl blackout
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja de är ju hönsgård direkt som vanligt mot ”sämre” motstånd
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vrf i helvete envisas han med Rhodin i andra femman!!! Kan han inte testa med Forslund, Elefalk eller Bjurström???
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag får ju Sallinen bekänna färg när han får centra i första femman med en av Shls bästa spelare boquist. Han har inga ursäkter om han inte är med i lägen offensivt idag.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som såg Fimpens resa när han besökte växjö? Där säger deras sportchef nått i stil med att dem ska vara bäst sen om de är med importer eller ej de skiter dem i. Blir väll som att svära o kyrkan men har han inte lite rätt? Det är ju ändå elitidrott.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de en knäskada då kan vi sluta hoppas på slutspel då första femman var de enda hot vi hade frammåt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi förlorar matchen så är de skit samma de är värre om Kellman är skadad
+ 2
Föregående · 27 · Nästa
