Historik
Föregående · 26 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: hur gör man för att köpa då? Jag får de inte att funka som de alltid gjort förut?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Tror vi kommer få ut mer av zetterberg än många tror. Helvete vilken bössa han har.
+ 18
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Ingen som vet när spelarna släpps som ska spel svarta mot vita släpps, hoppas på att Maja Nylen Persson ska vara en av damerna.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Kollade nyss highlights från säsongen 17/18, om vi hade chansen att värva Ikonen kan jag inte förstå vrf vi inte gjorde de förutsatt att han inte var svindyr.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Blå grottan: vill inte låta alltför pessimistisk nu men vrf är VI Brynäs fans så dåliga på att sammla in pengar när de behövs? Jag menar vi är ju rätt många. De borde kunna gå att få ihop betydligt större summor än de vi har fått ihop förut, eller har fel?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: det sa dem i sändningen iallafall, så de bådar ju gott.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Min bror är värsta Devils fanset med bra koll på deras trupp. Han är säker på att Boqen tar en plats där..... hoppas han har fel😆
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Då jag inte va superintresserad av hockey när de var lock out i NHL. Är de nån här inne som kan skriva några rader om den säsongen sett ur Brynäs ögon. Några svar jag är ute efter är ex. Vilka NHL spelare med Brynäs anknytning hade vi som inte spelade för oss. Vilka NHL spelare hade vi? Hur såg vårat spel ut. Vilken tabellplacering?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: han skulle säkert vara bättre än tex blomman men inte bättre än eller ens lika bra som kellman
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som har koll på Jacob Nilsson som lirade i Mora förra säsongen, han har väll inte tagit nån plats i Blackhawks? Skulle han va nått?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Jan Grismöbel: vadå vill du att han ska ersätta kellman? De är väll bara en center som ska in?
Brynäs IF > Sv: Arenaupplevelsen
Är de ingen som har nån länk eller nått till upptempo versionen av Brynäs hej? Tror dem den 2012 typ🤔
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Sitter å jämför clark med Jaedon. Lika långa men han väger ca 10kg mer. Clark gjorde ca 10 mål mer per säsong när han lirade i DEL. Inte så att man hoppar av glädje. Men de kan även bli riktigt bra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Mrassarson: de verkar inte alltför attraktivt att spela i Brynäs, eller är de bara så att vi har för lite deg att handla för.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Det verkar vara många olika tolkningar på hur många ”nyförvärv” som kommer tillkomma. Var de ingen här på forumet som var på mötet häromdagen som lyckades kläcka ur sig den frågan?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Det är ju en skaplig skillnad i poäng kolumnen på Sigalet å Gunderson iallafall.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Den ”stängda” ligan SHL är en period från att byta ut 2 lag denna säsong. Jävligt glad över att Brynäs slipper spela nån av dessa matcher vi hade nog haft de minst lika jobbigt som Mora och Timrå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter å kollar highligts med Anton Rödin den killen vet vart nätmaskorna sitter. Hoppas verkligen vi signar honom nästa säsong. Sen är han en jävla vinnarskalle, ge han C:et på en gång.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Ove Myling: aha då tror jag att jag börjar fatta hur 3 års planen ser ut,vi supportrar ska sakta men säkert slussas in i HA spelet med en trupp som årligen närmar sig en HA trupp. Så när vi om 3 år väll spelar där så är de inge konstigt alls.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Som truppen ser ut nu forwardmässigt.
Boqvist xxx Danielsson
xxx xxx xxx
Forslund Blomman Rhodin
Alcen Asklöf Mannberg
Om sedan Boqvist lämnar då har alltså Dackell å co en skaplig uppgift att fylla upp typ hela top 6 förutom Danielsson.
När de då snackas om spelare som Wännström så får man ju hoppas att de bryts med nås spelare typ Mannberg, för inte fan ska väll wännström spela i 2 kedjan??? då ser inte jag hur vi ska kunna bli nå vassare framåt än förra året om vi inte har högre visioner om en top 6 fw än så.
Boqvist xxx Danielsson
xxx xxx xxx
Forslund Blomman Rhodin
Alcen Asklöf Mannberg
Om sedan Boqvist lämnar då har alltså Dackell å co en skaplig uppgift att fylla upp typ hela top 6 förutom Danielsson.
När de då snackas om spelare som Wännström så får man ju hoppas att de bryts med nås spelare typ Mannberg, för inte fan ska väll wännström spela i 2 kedjan??? då ser inte jag hur vi ska kunna bli nå vassare framåt än förra året om vi inte har högre visioner om en top 6 fw än så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Såg nu att även Linköping har gått ut med flera spelare som inte blir kvar hos dem.Hade ju varit roligt om Brynäs kunde göra detsamma.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Var på hovet igår då jag jobbar i sthlm, tänkte kolla hur bra tryck de var på ett fullsatt hovet. Första perioden en häftig upplevelse (stämningsmässigt) i andra spårar de ur. Domaren tar en solklar utvisning på AIK när dem redan har BP. Varpå hela klacken och säkert. 1/5 av sittplats skamderar. Han har sålt sig som H...a. Alltså allvarligt de är barn på hockeymatcher oxå. Jag ville bara försvinna.
+ 14
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Kris versteeg i Växjö var ju ingen dålig värvning på en ”stendöd” marknad. 4poäng i dagens match...... hittils
+ 1
Föregående · 26 · Nästa