Historik
Föregående · 28 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Vad har varit Elefalks nya roll? Bänkvärmare på andra sidan bänken än hans vanliga plats?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Tycker Mannberg Bjurström och Forslund varit bra offensivt idag
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Luleå stod i 2.39 ggr pengarna på unibet så jag satte 5lax på dem. Så nu vinner Brynäs garanterat då jag aldrig vunnit på spel.
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Det som talar mest emot oss är väll hemmaplan. Vi är ju inte direkt bra på att Försöka föra spelet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nästa omgång
Brynäs-Luleå
Hv71-Saik
Malmö-Färjestad
Frölunda-växjö
Mora-Linköping
Om vi vinner våram match ssmtidigt som Saik,Malmö,Växjö och Linköping torskar då är vi helt plötsligt 6:a!!!! Inte helt omöjligt ( förutom Mora-Linköping då kanske).
Brynäs-Luleå
Hv71-Saik
Malmö-Färjestad
Frölunda-växjö
Mora-Linköping
Om vi vinner våram match ssmtidigt som Saik,Malmö,Växjö och Linköping torskar då är vi helt plötsligt 6:a!!!! Inte helt omöjligt ( förutom Mora-Linköping då kanske).
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skön jinx från sportkanalen. 11matcher sedan Boquist gjorde mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: jag ser hellre Palushaj,scott,sweatt m.m än Nilsson,Blomquist,Rhodin
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har väll inte vunnit en enda match som vi inte tagit ledningen i?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu gävlar kör vi!!!! Hoppas vi kan visa vilka som är bästa laget!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter å kollar på repris från matchen igår. Är inte Gordons tackling på Deuch vid hans mål jävligt onödig och sen?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: jag känner så här, om dem nu tycker att de är så svårt att göra deras jobb, vrf kan dem inte åtminstonde vara i klacken å hjälpa till med enbart sina röster tills frågan är löst.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Efter pp:et vi fick tycker jag vibtog över andra perren, innan de såg de riktigt illa ut
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: hur fan kan de vara så här olika bara en period senare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: jag är lika förundrad som dig. Vi är ju inte kapabla till att ha nått eget spel bara försvara å försöka kontra
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar när Brynäs lägger ut att de är dax att börja F5:a @Anton.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Jag va inte negativ utsn har dålig koll på finska marknaden, ville veta om nån hade något förslag på ev. namn som kan vara intresanta
Föregående · 28 · Nästa