Historik
Föregående · 29 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Thias30: kul. Har själv oxå mycket trevliga minnen från dem åren. Mest från 2012 då man även fick sonen stört intrrsserad av Brynäs å framförallt Silverberg. Sitter just nu på Arlanda å ska flyga till New York å kolla på Ducks @ Devils och Ducks @ Islanders, å va händer Silfverberg skadad😩 skapligt besviken men de blir nog en upplevelse ändå. Hoppas matchen ikväll mot Djyrgårn blir en possitiv överaskning både i publiktryck och poängskörd. Lets go Brynäs Lets go Ducks
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen som har nå andra realistiska värvnings förslag? Jag tycker mig se att vi är i behov av en målskytt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: sätt ihop han med Sallinen, två finnar ihop kanske är melodin?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: ja han är säkert för bra för att vi ska kunna vara med å slåss om honom, men drömma går ju
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: ja han är grym gjorde väll över 20 baljor sist i växjö. Jag kan tänka mig ett byte med Boqist-Rödin
Sallinen/Jensen- Scott
Kousal-Calof
Sallinen/Jensen- Scott
Kousal-Calof
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LevelReset: ja han var de, inte mycket att hänga i julgranen de inte......
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: nej de har varit folk som varit sugen på den spelaren förut och jag ville se om han hade kontrakt nästa år
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det har snackats här på forumet tidigare om en snabbskrinnande finne som lirat i deras landslag, nån som kan uppfriska mitt minne?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: Jag skulle gärna se clark igen faktiskt oxå sniper med lite jävlaranamma
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8656}: självklart. Han är en målgörare OCH en jävla vinnarskalle en riktig favorit för mig senast han lirade i våran snygga tröjja
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I brist på annat satt jag å kollade kontrakten inför nästa säsong, ingen rolig läsning direkt. Utgående kontrakt är följande.
Rautio
Bertilsson
Gunderson
Boquist
Kousal
Sallinen
Jensen
Nilsson
Granström
Nästan bara spelare man vill ha kvar, förutom Jensen då. Bara Brunkarna blir kvar de kommer bli många hål att fylla om inte man lyckas förlänga vissa av dem.
Rautio
Bertilsson
Gunderson
Boquist
Kousal
Sallinen
Jensen
Nilsson
Granström
Nästan bara spelare man vill ha kvar, förutom Jensen då. Bara Brunkarna blir kvar de kommer bli många hål att fylla om inte man lyckas förlänga vissa av dem.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
La en röst med wifit på sen stngde jag av de men de går inte att lägga en till sen borde de inte funka?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Var på matchen igår, skapligt tung inledning. Men till nått positivare. Provade ståplats biljett denna gång och jag måste säga att jag vart grymt imponerad av klacken. Dem gav inte upp en enda gång trots 0-3 underläge. Hade även med mig en kompis från Kanada han vart grymt imponerad av våra fans.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forslund kan ju för fan knappt stå på skridskorna väger som en fluga i närkamper
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi får en riktig julklapp så är de Boqvist, men de vore att dra de riktigt långt att kalla honom för egen produkt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får vi tbx kousal och in med 2 nyförvärv till 2:a kedjan ser det riktigt bra ut
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: ungefär lika bra som för oss, men de är ju kul att höra att de finns mycket på marknaden sen gäller de ju som sagt att hutta rätt oxå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt Rögle finns de ju spelare.
Är det en målskytt du letar efter – med tanke på ert målskytte de senaste matcherna?
– Ja. Oavsett vad vi tar in så ska det ska vara en spelare som kan hjälpa oss att sätta puckarna i nät.
Abbott är förhoppningsfull om att hitta rätt spelare.
– De är väldigt många spelare som rör sig just nu. Jag är väldigt öppensinnad men ändå noga med att se till så att det blir rätt. Vi får se vad som händer den närmaste tiden.
Vilka ligor tittar du på först och främst?
– Jag begränsar mig inte. Det kan vara i Nordamerika, KHL och övriga ligor i Europa. Det finns intressanta spelare överallt.
Är det en målskytt du letar efter – med tanke på ert målskytte de senaste matcherna?
– Ja. Oavsett vad vi tar in så ska det ska vara en spelare som kan hjälpa oss att sätta puckarna i nät.
Abbott är förhoppningsfull om att hitta rätt spelare.
– De är väldigt många spelare som rör sig just nu. Jag är väldigt öppensinnad men ändå noga med att se till så att det blir rätt. Vi får se vad som händer den närmaste tiden.
Vilka ligor tittar du på först och främst?
– Jag begränsar mig inte. Det kan vara i Nordamerika, KHL och övriga ligor i Europa. Det finns intressanta spelare överallt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skummar igenom HS efter arbete..... vad är nytt angående mv? Ska finnen till AIK? Vrf? Vrf inte Rautio? Är detta 100% klart?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har haft en spelare nyligen som var lika snabb på rören som Forslund den stora skillnaden vrcatt han kunde hantera en puck samtidigt. Bill Sweatt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker vi gör en bra match förutom 2:a perren då vi som vanligt suger
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi spelar lika som i första perioden så kan vi vända de här, kom igen nu Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ganska bra gjort att i princip dominera första perioden mot innan kvällen serieledarna, med enligt vissa en 1:a femma 2 3:e femmor och en allsvensk femma.
+ 1
Föregående · 29 · Nästa