Historik
Föregående · 30 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Värvninscirkusen
Sett de snackats om Tommy Westlund här i gruppen. Han var i Gavlerinken i Lördags.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som har en humnom hur många mål vi gjort respektive släppt in i period 2, tycker vi alltid har problem då efter oftast väl genomförda 1:a perioder.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vrf finns ens regeln interference när dem aldrig blåser för de så trött man blir
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forslund vad tillför han? Han ser ut att väga som en U 13 spelare å sen åker han runt med klubban i en hand 99% av tiden på isen. Han kan inte läsa spelet å han kan inte slå eller ta emot en passning. Avslut vet ja inte hur han är på för han har aldrig kommit så långt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En helt annan fråga. Är de nån här inne som spelar veteranhockey och är intresserad av att styra upp en vänskapsmatch. Mitt lag ligger 10 mil från Gävle å vin kan tänka oss att åka eller om nått lag vill komma till oss.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dagens erbjudande, först till kvarn. Nån som vågar betta emot mig om att Palushaj nätar ikväll? En symbolisk suma säg 100kr
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De säger litebom laget när en junis back är bäst i laget match efter match
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Det märkliga med detta lag är ju att dem kan prestera sjukt bra hockey. Om man kollar på dem 2 första matcherna i år, så har jag för mig vi spelade riktigt bra hockey i 2 perioder men fick inte in pucken. Vrf kan dem inte få fram de spelet så vi åtminstonde inte blir förnedrde som vi blev sist.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Nån som har en ”bättre” bild på BZ misslyckade värvningar?
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Sådär då har man införskaffat biljett till onsdagens match. Kul att få se lite live hovkey mitt i veckan👌
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Imorgon tar jag med mig 15 personer som inte brukar gå på hockey, så imorgon gör jag mitt för att öka publiksnittet, hoppas Brynäs kan visa upp fartfylld och bra hockey.
+ 14
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Lysande PP oxå kan inte ens skapa en tillstymmelse till tryck ens då😂😂😂 vilket jävla pajas lag man håller på
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Det här är fan riktigt illa. Sjödin kommer inte kunna vända den här trenden se är ja helt övertygad om. Och super Bz kommer inte att stärka upp heller
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Man kan ju lugnt konstatera att Rautio inte kommer vinna några matcher åt oss iallafall
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Har kollat på matchen mot Frölunda i repris nyss, helt ärligt vad tillför Kristo?? Han är ju mer än lovligt seg på rören, jag spelar veteranhockey å tränar 1ggn i veckan å är fan snabbare än han. Han ser ju för fan otränad ut.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Tror på uddamålsvinst ikväll. Hoppas vi får se lika bra hockey som dem visade upp i 1:a perren sist. Tror Boqist kan hitta nätet ikväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Man kan ju vara rätt säker på att ”ersättaren” för #8 inte kommer vara av samma kaliber för då borde man rimligtvis gått efter ddn spelaren i 1:a hand.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Backsidan börjar se bra ut men offensiven ser ju inte direkt vass ut i nuläget, jämför våran offensiv med den växsjö hade iår. Om vi ska vara ett vinnande lag måste vi ha bättre trupp än dem hade iår med tanke på att alla lag rimligtvis borde ha lite högre spelarbudget kommande säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Bz Bz ge oss ett namn!!! Fan va surt de är att vänta på släpp av nyförvärv när han typ har tidsbestämt när de kommer, tiden sniglar sig fram.
Föregående · 30 · Nästa