Historik
Föregående · 5 · NästaOch Mattias -74 hehe
På tal om det; vem tänker du på då du kollar den här länken;
Samuels hälsena var väl före på tur
Några snusdosor på isen, checking to the head av Skröder, slagsmål och någon som bränner av en nyårsraket på bortastå....nä kanske slutar 21.45.....
Redigerad kommentar
En uddamålsförlust kommer nästan att kännas som en seger.
bisterfinnen: Hahahaha! Ja humör som en gravid
Vad gör du här förresten? Håller inte du på med att riva Kempehallen? Jag tänkte nästan anmäla mig som frivillig för att få banka ned skiten hehehe
mikenomad: Ur ST;
"Klart är i alla fall att Joakim Lundström vaktar målet. Jonathan Carlsson är fortsatt borta med sin ansiktsskada och Robin Lindqvist, som opererat knäet, blir borta omkring en månad till och missar därmed premiären. Dessutom är Robin Sterner sjuk.
Det är oklart om Niklas Nordgren debuterar, men mer troligt att Jonathan Hedström och Max Friberg gör sina första försäsongsmatcher."
Apropå gravade tikar.....
Redigerad kommentar
Eller mormor.....
Eller under ett träd egentligen. På gatan. Mot en vägg
Snart är alla utbytta. Från gråstarr-JR till plastik-Sue Ellen
Förladdade med Southern Comfort och den riktiga old-school versionen på TV4 Guld nyss.
Men satan vad gammeln tagit allihop.
Ja utom Sue Ellen som är sprit-konserverad då....
För övrigt lär vi inte mötas förrän ni går upp i es.
År 2050 eller så..... ;-)
Men det är ju så det är med wannabies.
Säkert uppsydda av mindre nogräknade i Thailand....
Dock är Foppa-tofflor naturligtvis totalförbjudna så klart
Redigerad kommentar
Iallafall hennes spritande hehe
Så har iallafall jag uppfattat det
Ska bli spännande att se om Cliff Barnes dyker upp.
Eller dog han....?
Fast snyggare.....
Föregående · 5 · Nästa