Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Äh han sitter säkert redan nu och röker cigarr med Näslund på Mamma Mia i Ö-vik.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är lite enklare för MoDo än om vi får någon skadad.
Det är alltid någon gammal MoDo-röv som sitter med kudden full med dollars att slänga ut på någon nedsupen khl-finne.
Det är alltid någon gammal MoDo-röv som sitter med kudden full med dollars att slänga ut på någon nedsupen khl-finne.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Nej nej nej för helsike inte trada Molle! Han är ju kraftigt på g nu!
Var jag ironisk nu igen...? Nu vet jag snart inte själv längre
Var jag ironisk nu igen...? Nu vet jag snart inte själv längre
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 120829
mikenomad: Men de har trots det ett helt koppel med stjärnor kvar jämfört med oss.....
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 120829
Dream Team: Nomaden får du inget svar av ikväll.
Han vådasköt sig nyss i foten då han övade framför spegeln
Han vådasköt sig nyss i foten då han övade framför spegeln
+ 1
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 120829
mikenomad: Satt väl i omklädningsrummet och polerade höftkulan i två perioder hehe
Nä men allvarligt. Undra hur mycket han spelade?
Nä men allvarligt. Undra hur mycket han spelade?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 120829
mikenomad: Njaaaa är det verkligen det på försäsongen...? Egentligen....?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 120829
Jack Daniels: Två mål mot fuckin' Mora.
Vi borde ledat med fyra mål ungefär :-(
Vi borde ledat med fyra mål ungefär :-(
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
mattias - 74: Gunno hade gjort minst två mål och Jocke skulle släppt in ett mindre.
Så egentligen vann vi med 5-3.
Sådäså :-)
Så egentligen vann vi med 5-3.
Sådäså :-)
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
Jack Daniels: Det är egentligen bara fyra saker som oroar mig;
Bellissimos plock, Gunnos höft och Jontes ljumskar.
Mjuka frågor
Bellissimos plock, Gunnos höft och Jontes ljumskar.
Mjuka frågor
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
Simmalugnt: Ja han har ju en klart svag punkt ovan plocken
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
Snoop: Nä men tre mål iallafall. De verkar börja hitta varandra.
Men får inte Montén till det här under SCA-Cupen samtidigt som Gunno måste in så börjar det se lite småsurt ut
Men får inte Montén till det här under SCA-Cupen samtidigt som Gunno måste in så börjar det se lite småsurt ut
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
Ambroo: Balders balle 4-3 :-(. Bellissimo fortsatt svag i högra krysset
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
mattias - 74: Avgå alla!!11!! Sparka tränaren!!!! Vi måste VÄRVA11!!1!!
Vänta....jag ringer Sonnenberg
Vänta....jag ringer Sonnenberg
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
73Sjöbba: Aj fasen. Men ganska väntat då masarna alltid är i sitt livs form så här års och vi tvärtom....
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
mikenomad: Ikväll är vi chanslösa.
Vem är förresten Didrik Strömberg? Ingen släkting till Conny va...?
Vem är förresten Didrik Strömberg? Ingen släkting till Conny va...?
+ 1
Timrå IK > Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: Aaahaaa tackar! De lägger nog upp den lagom till matchstart :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: SCA-cupen 2012
Jack Daniels: Men det är ju match redan ikväll? Leksand brukar ju streama sina matcher har jag för mig.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SuperMupster:Ja men då hör jag inte om det är någon som smyger på liksom.....
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Jobbigt med de där videointervjuerna. Ska man smygkolla på jobbet funkar det bättre med att läsa än att hela avdelningen skall höra intervjun
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jaru. Just idag är ingen av snapsarna någon favorit faktiskt.
Idag ligger jag sked med vattenkranen.....
Idag ligger jag sked med vattenkranen.....
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Här har vi riggat för kräftskiva och "whiskeyprovning" hehe
Nu pågår en diskussion hurvida snapsen skall vara kall eller rumstempererad.
Jag hävdar att den smakar mer om den inte är kall.
Är det det som kallas I-landsproblem...?
Nu pågår en diskussion hurvida snapsen skall vara kall eller rumstempererad.
Jag hävdar att den smakar mer om den inte är kall.
Är det det som kallas I-landsproblem...?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja men en sån spelare som Huselius skulle tillföra en hel del i AIK även om han satt i rullstol
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Han har jag hört talas om. Verkar vara en trevlig prick :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Njaaa så tjock penna vet jag väl inte om jag vill prova.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Själv är det höftlederna man är känd för.
Så vass på lambada att sätter man en penna i arslet ritar man en åtta på väggen
Så vass på lambada att sätter man en penna i arslet ritar man en åtta på väggen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Jag kommer ALLTID före! Fråga frugan....
16,6!! Det var inte illa! Måste snart byta tangentbord ;-).
16,6!! Det var inte illa! Måste snart byta tangentbord ;-).
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
MorganaLefaey: Såg att Foppa köpt 4000st. es-biljetter till skolungdomar i Ö-vik pga att hockey blivit så dyrt.
Det var faktiskt en jäkligt fin gest! Bra initiativ!
Det var faktiskt en jäkligt fin gest! Bra initiativ!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Såg att Conny Strömberg är klar för Asplöven.
Plötsligt fick alla alkisar på torget bättre självförtroende
Plötsligt fick alla alkisar på torget bättre självförtroende
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nääää det var farbron bakom. Bundy tror jag han hette.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är insidan som räknas :-).
Det säger mamma till mig iallafall
Det säger mamma till mig iallafall
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Nej! Den är ful ful FUL! Ap-ful!
Fråga Olle om du inte tror mig. Inte han på 5:an
Fråga Olle om du inte tror mig. Inte han på 5:an
Föregående · 4 · Nästa
Bort med sånt! Undra hur många som redan nu börjat träna på det?