Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kommer du ihåg den här;"Att läsa ryska är som förHjort" haha
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Ja Punk Ääändersän! Vilken CHEF! HAHAHAA!!
Och Jock! Haha
Och Jock! Haha
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis men hon tände mest på gubbar med bältesspännen som soptunnelock
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Måste erkänna att jag av ren nyfikenhet slökollar på Dallas.
Det lustiga är att den gamla stekarbruden Lucy nu ser ut som Kikki Danielsson och alkisen Sue Ellen ser ut exakt som förut.
Verkar vara någon fördel med att hinka sprit då som tur är :-)
Det lustiga är att den gamla stekarbruden Lucy nu ser ut som Kikki Danielsson och alkisen Sue Ellen ser ut exakt som förut.
Verkar vara någon fördel med att hinka sprit då som tur är :-)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Men Spud har väl också en förmåga att dyka upp då man har det som tyngst...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: Njaa Johnny Bravos är inget man sparar i byrålådan i onödan precis
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det var någon som skickade envänförfrågan till mig nyss. Kan den som gjorde det skicka en ny?
Jag lyckades fippla bort den på något skumt sätt
Edit: Jag hittade den!
Jag lyckades fippla bort den på något skumt sätt
Edit: Jag hittade den!
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Stalkar han oss? Jag tyckte det var någon som smög i busken här ute då jag klippte gräs också hehe
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jädrar vad han ligger i! Mycket tid över förstås.
Någon hade sett honom i Allsång i kalsong också eller vad det nu heter
Någon hade sett honom i Allsång i kalsong också eller vad det nu heter
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är det förresten sant det som sägs? Att HB lade ned hs för att satsa helhjärtat på Dallas nystart....?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis. Helst innan hösten kommer så du får visa alla tatueringar hehe!
Medan ni larvat er här så har jag klippt gräset i diket på fyllan.
But don't try this at home kids!
Medan ni larvat er här så har jag klippt gräset i diket på fyllan.
But don't try this at home kids!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Fast vi borde samlas och förkröka innan någon match.
Du, HB, Ambroo, Kattgubben, Olle och någon skön lirare till. Jo jag oxå kanske....
Du, HB, Ambroo, Kattgubben, Olle och någon skön lirare till. Jo jag oxå kanske....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja men i princip blir det ju så då man ändå tröstsuper till man somnar.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: En av mina bästa kompisar är ironiskt nog Modiot. Inför derbyn gör han ibland larviga halvhjärtade försök att göra sig ovän och skapa lite oskön stämning.
Nu är han ju typ ständig-gäst i Björnes Magasin så det blir lite patetiskt då han jämt misslyckas.
Annars är ett av de skönare försöken att säga upp vänskap den där scenen i Den där Mary när dåren som mördat någon och liftar och sitter i bilen och säger;
"-Step in to my office!"
"-Why?"
"Why? Because you're fuckin' fired that's why!"
Nu är han ju typ ständig-gäst i Björnes Magasin så det blir lite patetiskt då han jämt misslyckas.
Annars är ett av de skönare försöken att säga upp vänskap den där scenen i Den där Mary när dåren som mördat någon och liftar och sitter i bilen och säger;
"-Step in to my office!"
"-Why?"
"Why? Because you're fuckin' fired that's why!"
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Samma här. Hittade märkligt nog några 7,0:or som blivit över från tröstsupningen från förra MoDo-torsken
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det är väl ingen idé att gå ens :-(.
Ska vi samla ihop gänget och tröstsupa redan nu?
Ska vi samla ihop gänget och tröstsupa redan nu?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja för att ta bort favoritstämpeln till SM-bucklan krävs några hälsenor till
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis. Ett "specialskydd" och så är han med i Eon på onsdag
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
J F K: Ja jag såg dessutom just nu ironiskt nog att det hände honom just vid en häckövning
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
J F K: Jo men grejen med en hälsena är att belastas den för hårt för tidigt igen så smäller den av lätt igen.
Kolla bara på den där häcklöparen i OS.
Spel den här säsongen kan han nog dessvärre glömma.
Ja det är klart att det är synd om karln. Men bara honom
Kolla bara på den där häcklöparen i OS.
Spel den här säsongen kan han nog dessvärre glömma.
Ja det är klart att det är synd om karln. Men bara honom
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Men då kan de ju inte lifta när de ska hem därifrån diket ju....?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tjalle: Men man lider liiiiiiiite mindre när man läser ett sånt här pinfärskt inlägg ändå;
spud:
Behöver inte vara något lag som floppar in på elfte plats, Timrå kan faktiskt skrälla ;-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:Ja självklart. Det var jag som satt och sov. Jobbar så det är svårt att hålla sig vaken hehe!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Fasen oxå jag läste fel. Tyckte det stod jeans. Tycket väl jag oxå att det lät lite väl fomellt med dresscode i Kattlådan haha
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja fasen! Jo jag ska nog gå på alla matcher jag kan i år. Man vet ju aldrig vad som kan hända he he he he
Länkar:
Agneta letar efter kärleken - på hockey | Extra | Expressen | Kändisar Hänt i Veckan Skvaller
Agneta letar efter kärleken - på hockey | Extra | Expressen | Kändisar Hänt i Veckan Skvaller
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä vilka slöfockar! Det ska vara match varannan dag! Fast SCA-Cupen närmar sig
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jockz: Timrås trademark är typsnitt Rockwell extra bold.
Kongos bilder var riktigt bra faktiskt :-)
Kongos bilder var riktigt bra faktiskt :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
kattan: Kommer bara ihåg dem under ks. Om du menar d där bladen man vek ihop till en solfjäder lixom?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Ja men de kommer nog tillbaka :-).
Tikare ger aldrig upp!
Tikare ger aldrig upp!
+ 1
Föregående · 6 · Nästa