Historik
Föregående · 7 · NästaTror inte jag vaskar isåfall. Då får du se till att fylla mig innan....
Mackelito: Jo fasen det tycker jag tillhör kutym och god sed att att annonsera sin avgång och ta avsked från sina forna kollegor.
Själv skall jag ha avslutningsfest på Stadshuset med bankett den dagen kommer. Troligen strippor och champagnevaskning innan middagen.... :-)
Wayne Gresky: Ja precis. Inte fasen skulle man vilja ha 67000 besökare hemma iallafall. Jag har nog typ 50st här och då är alla besök av nomaden som varit in och kollat om jag lagt upp några nakenbilder.
Annars kanske det här är någt?;
jå1: "Johnny Deep" hahahahaa!!
Eller Johnny Weed.....pukrökaren....
Det blir väl entré för någon sorts Jonny troligen....
mikenomad: Ääääh sissy! Jag har besökt honom 20 ggr inatt bara för att han skall regga av sig och kolla vad han antar för nick hehehe
Redigerad kommentar
För övrigt noterar jag att Jimmy delar min åsikt att Bellan är svag högt på plocken.
Det såg man redan på ispremiären men öven ifjol.
Och att Daniel Öhrn är värd en eloge!
Redigerad kommentar
Har du börjat sälja hembränt....?
Då hade det varit lite jämnare.
Dessutom hade nog Jocke tagit en mer.
Så egentligen borde vi vunnit.
Ja vi kan i stort sett säga att vi gjorde det
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Faktum var ju att det till och med var bra att inte vinna hette det väl?
Nä kanske inte fullt så jävligt ändå
Såg det redan ifjol. Helt otroligt....
Redigerad kommentar
De borde väl slå oss med 6-1....
Redigerad kommentar
Ja hoppas det är en riks-flopp. Annars har de ju en tradition av att sabba målvakter däruppe...
Honom tror jag mycket på inom en framtid
Föregående · 7 · Nästa
Men man har gått och blivit lite bekväm :-).
Finns det loger....?
Redigerad kommentar