Historik
Föregående · 8 · Nästa....helt annat;
Är det bara för mig det ofta blir så att då man ska svara på ett inlägg så kommer dialogen upp att man försöker skapa en ny tråd utan att man gör det?
Vad är det jag gör för fel?
Urklipp från Dagbladet;
"Så här tränade Timrå i går – troligt lag mot Modo:
Målvakt: Daniel Bellissimo (Joakim Lundström).
Förstafemman: Sebastian Erixon, Oscar Hedman – Niklas Nordgren, Alexander Larsson, Simon Önerud.
Andrafemman: Nils Bäckström, Mat Robinson – Per Hallin, Yared Hagos, Christian Söderström.
Tredjefemman: Robin Persson, Tommy Stenqvist – Jeremy Boyce, Robin Sterner, Joachim Rohdin.
Fjärdefemman: Jesper Dahlroth – Andreas Molinder, Johan Andersson, Anton Wedin, Ludvig Nilsson."
Inte undra på att man är såsig i skallen efter en sån säsong.
Blir det likadant i vinter lär man börja tro på tomtar och troll innan det är färdigt.
Finns ddt inte något rehab för utbrända hs:are...?
Du blev ju bjuden på en öl och lite stryk här om dagen du också ;-).
Jo här delar vi med oss hihi
Tror det var samma lag också.
Ja det där tillhör avdelningen saker man önskar man aldrig gjorde.
Börjar bli mycket sånt nu. Typ efter varje helg haha
3-4 whiskey på sin höjd *skäms*
Och inget sa ni heller era pottsorkar!
Det var nästan värre än då jag satt och refererade en repris....
Redigerad kommentar
Är inte det här en död rubrik nu? Vi skickade vårt juniorlag som gjorde två mål mindre än SM-vinnarna. Fine
Ska du ens ta ordet okunnighet i din mun?
Se så. Ta med dig läxböckerna och ta moppen och åk till skolan nu
Men två år är för kort avstängning. Effekterna sitter i 20 år.
Skulle jag bli ertappad med att skjutit smack på gymnet är jag aldrig välkommen dit igen.
Däremot tror jag inte han kan hålla konstant hög nivå. Han kan gå in och göra en del toppmatcher på ren vilja men jämnheten lär saknas
Redigerad kommentar
Eller klipp och klipp. Gratis lär han inte vara.
He had it coming
Tydligen har han lite svårt att sitta med alla nålstick i arslet.
Dessutom hade Brynäs skickat sitt bästa lag och vi ett juniorlag
Tydligen heter det Timrå-Brynäs
Redigerad kommentar
Knylan: Ja precis.
Så här såg formationerna ut på gårdagens träning:
Jonathan Carlsson, Robin Persson – Simon Önerud, Yared Hagos, Joachim Rhodin.
Sebastian Erixon-Tommy Stenqvist–Jonathan Hedström, Johan Andersson, Christian Söderström.
Mat Robinson, Nils Bäckström–Alexander Larsson, Andreas Molinder, Jeremy Boyce.
Jesper Dahlrot, Oscar Hedman–Max Friberg, Robin Sterner, Per Hallin (Niklas Nordgren)
Fast själv skulle jag kunna tänka mig att skifta plats på Bagarn och Alex Larsson...
Föregående · 8 · Nästa