Historik
Föregående · 9 · NästaFår lita på Jimmys rapportering
Ett par rätt intressanta kedjor faktiskt;
Preliminära kedjor
Så här såg formationerna ut på gårdagens träning:
Jonathan Carlsson, Robin Persson – Simon Önerud, Yared Hagos, Joachim Rhodin.
Sebastian Erixon-Tommy Stenqvist–Jonathan Hedström, Johan Andersson, Christian Söderström.
Mat Robinson, Nils Bäckström–Alexander Larsson, Andreas Molinder, Jeremy Boyce.
Jesper Dahlrot, Oscar Hedman–Max Friberg, Robin Sterner, Per Hallin (Niklas Nordgren)
Fast själv skulle jag kunna tänka mig att skifta plats på Bagarn och Alex Larsson...
Redigerad kommentar
Nye TIK-tränaren vill se att spelarna tar kampen om platserna - TIK-kollen - www.dagbladet.se
Ju mer föräldrarna hatade skivorna desto fler köpte man
Inte som den där norska animerade filmen Free Jimmy om den där knarkande cirkuselefanten som jagades av ett mc-gäng men ändå....
På tal om det så har jag hållit i grannens kristallvas med os-ringarna från hans pallplats i Lillehammer :-)
Sedan är det alltid positivt med en winning strike precis innan seriestarten för att boosta självförtroendet.
Gärna mot MoDo och Brynäs :-)
Han hoppas att alla kör hårt i matcherna och har väl ändå viss idé om hur han skall sätta ihop kedjorna.
Man kanske skulle höra om Schenkenberg kan ta mina två sista timmar fram till 17.00 imorgon på jobbet haha
hubbenorlen: Ja huvudsaken att det är ett levande forum. Att det ens är någon inloggad på sommaren får man väl se snarast som ett sundhetstecken.
På tal om det så var jag nyss och käkade på Eon. Men helsike vad kallt det var till och med i restaurangen. När man öppnade dörren och gick ut slog värmen mot en i värsta Phuket-stil som då man kliver av planet. Så en tur till Eon för en lunch kan rekommenderas för dem som inte fått tag i någon resa i sommar haha
Redigerad kommentar
Olle: Nä men det finns ju inte så jädra mycket att prata om än så länge heller. Det mesta som är värt att diskutera är redan ventilerat.
Ja jag tycker också det borde gå att se vilka som plussar. Det är väl inget att hymla med? Snarare tvärtom.
Fast de får ju springa ända till Härnösand för att få ut längden på ett maraton förstås.....
Avslutar de inte med Iron Maiden Fear of the dark så kastar jag ut tv:n
Edit: Two minutes to midnight går också
Redigerad kommentar
Men att Bagarn var så pass tung trodde jag inte. Måste vara en äldre siffra va...?
Edit: Jo kanske förresten. Såg nu att jag 1cm längre....
Redigerad kommentar
Hade varit roligare om Perra sett frustrerad ut redan då serien startar.
Vilken bonndräng som helst gör det säkert mot veden
Då han kallade dig mikenormal kallade jag honom Bukfetma.
Men det bad jag om ursäkt för och därefter diskuterade vi hockey
En del behöver kanske stramare tyglar än andra för att inte gå över gränsen.
Men det måste vara svårt för er att hinna med allt och alla. Ibland hinner det gå för långt innan det raderas.
Men det är en tidsbrist som ingen kan lastas för
Rent generellt är det bra. Men inland spårar det ur.
Piss-tangenter! Någon har flyttat om dem inatt
Redigerad kommentar
Trodde faktiskt du var 30+ själv :-)
Föregående · 9 · Nästa