Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Svik inte ståplatspubliken
GävleLasse: Vi disutera. Ja majoriteten är sittplats men hur många ramsor kan vi få igång där. 1-2 kanske.
Brynäs IF > Sv: Svik inte ståplatspubliken
GävleLasse: Tycker att det är viktigare att vi få igång klacken än sittplats.
Ja det är vi som ska bestämma det är ju en klacksektion. Vi ska ju inte stå och vänta på att sittplats ska dra igång en ramsa.
Ja det är vi som ska bestämma det är ju en klacksektion. Vi ska ju inte stå och vänta på att sittplats ska dra igång en ramsa.
Brynäs IF > Sv: Svik inte ståplatspubliken
Det här var ju viktigt att diskutera om. Ingen som bryr sig om hur det blir med ståplats eller?
Men sitta och gnälla på Sundlöv (mormor) och på alla spelare och styrelsen gå bra. Gå sitta och tjat om andras lag värvninga.
Men när det kommer en viktig tråd så är det knappt någon som skriver.
Men sitta och gnälla på Sundlöv (mormor) och på alla spelare och styrelsen gå bra. Gå sitta och tjat om andras lag värvninga.
Men när det kommer en viktig tråd så är det knappt någon som skriver.
Brynäs IF > Sv: Svik inte ståplatspubliken
HF: Ja mycke bra. Hoppas dom nu ger oss utrymme. Och inte bara tänker på vip pubilk och sponsorer. Allt handlar ju inte bara om pengar.
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
brynasaren: Genom BSKV kommer gå att köpa. Och på matcher kommer det gå att köpa den också.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF i SCA-Cupen!
Robban: Nej inte än, några år till 40 är väl ingen ålder.
Brynäs IF > Sv: LULEÅ-BRYNÄS 8/10
Pratde med Tord nu om resan, tåget utgår från Göteborg, men upp till sthlm är det inte abonnerad liggvagn, den kopplas på i sthlm.
Han skulle kolla på hur det är med tider och priser.
Hoppas att vi blir mer folk än vad vi var förra året.
Han skulle kolla på hur det är med tider och priser.
Hoppas att vi blir mer folk än vad vi var förra året.
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
Ska bara göra lite reklam för den.
brugd.ctrl-c.liu.se/~globaltif ... lmer/brynas.wmv
brugd.ctrl-c.liu.se/~globaltif ... lmer/brynas.wmv
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
Tigger: OKey bra.
Skrev tidigare att överskottet från dvd:n går till BSKVTIFO det vill säga ca 80-90 % av intäkterna går till Tifo.
Kan ju säga det också det är en dubbel dvd.
Skrev tidigare att överskottet från dvd:n går till BSKVTIFO det vill säga ca 80-90 % av intäkterna går till Tifo.
Kan ju säga det också det är en dubbel dvd.
Brynäs IF > Sv: Nya dräkten
claesw: Den här har jag fått av en kompis.
putfile.com/pic.php?pic=8/24003551795.jpg&s=x7
putfile.com/pic.php?pic=8/24003551795.jpg&s=x7
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
72_Winblad: Bra bra och då medverkar du till att vi kan göra mer och bättre tifon också.
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
Kan ju tilllägga det överskottet från dvd:n går till BSKVTIFO. Alltså en god sak.
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
Nu för att återgå till ämnet hur många är intresserade av att köpa den dvd:n den kommer kosta 150 kr och är ca 2½-3h lång
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
GävleLasse: Det som är på introt. Klacken, mål, supportra på väg till match m.m
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
GävleLasse: För hoppnigsvis kan vi få en eller några minibussar. Jag själv kan tyvärr inte komma upp.
Brynäs IF > Intro till dvd film
Nu har vi ett intro till våran dvd film "På Brynäs läktaren och vägen dit"
brugd.ctrl-c.liu.se/~globaltifo/filmer/brynas.wmv
brugd.ctrl-c.liu.se/~globaltifo/filmer/brynas.wmv
Brynäs IF > Sv: Tifo Bilder
Tyvärr inga högupplösta bilder, bara filmer och några bilder från digital kamra. Vi håller på med en dvd film från gångna säsongen. Har lite problem med den men måste den kommer bli färdig.
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
83 Liljegren: Enligt AD var Brynäs klart bättre än tälje.
Och Honken var mer stabil än Korhonen som släppte in 2 billiga mål.
Och Honken var mer stabil än Korhonen som släppte in 2 billiga mål.
Brynäs IF > Sv: Vart håller Niklas Anger hus?
Men tänk vad många fotbolls matcher med Basel han kan se.
Vilka tifon han kan se då:)
Vilka tifon han kan se då:)
Brynäs IF > Sv: Vart håller Niklas Anger hus?
Db_04: Det är bara att gratulera honm att han får komma till en riktig stad som Basel.
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
83 Liljegren: Pratade med AD på mobilen. Han och alla andra säger att det var Danielsson som gjorde det.
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
Skit, Kuparinen gjorde inte 3-1 målet det var Danielsson.
Satt man här och var överlycklig att Kupan hade gjort mål.
Satt man här och var överlycklig att Kupan hade gjort mål.
Föregående · 12 · Nästa