Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - SSK (10/08-05)
Här kan alla läsa själv istället
www.sodertaljesk.se/wap/online_index.htm
www.sodertaljesk.se/wap/online_index.htm
Brynäs IF > Sv: Soling dissar BIF
kacken: "2000 hade vi inte på matcherna i Gävle" Soling efter första träningen i LHC.
Är det från något tidningsartikel?
Är det från något tidningsartikel?
Brynäs IF > Sv: Mästarcupen i Norrtälje
AD: Jag kan filma dig när du sjunger.
Clubsport: Ja dom har en hemsida www.mastarcupen.se/
Clubsport: Ja dom har en hemsida www.mastarcupen.se/
Brynäs IF > Sv: Mästarcupen i Norrtälje
Får väl ta upp denna tråden igen. Vilka personer kommer på cupen?
Brynäs IF > Sv: Trevlig Midsommar Allihop!
wap.hockeysnack.com
Då var midsomarn slut då så nu får man gå och sova lite.
Då var midsomarn slut då så nu får man gå och sova lite.
Brynäs IF > Sv: Trevlig Midsommar Allihop!
65selander: Då var snart ett delmål färdigt då, sen ska bara semestern börja och ta slut, så hockeysäsongen kan börja.
Brynäs IF > Sv: Nu får det väl ändå vara dags???
65selander: Nej köpa leksand och köpa bara skitspelare till dom så vi kan slå dom ännu mer än vad vi göra nu.
Brynäs IF > Sv: Mästarcupen i Norrtälje
Vilka snackare ska se cupen iår? Själv ska jag se halv cupen iaf. Kommer upp på fredagen mot Gullelaget från dalarna.
Brynäs IF > Sv: SAIK-BRYNÄS
Ja det var Ahlbom själv som skrev förran inlägget.
Nu har vi varit i Skellefteå sen kl. 9.30. Vi börjarde med att äta frukost på SCANDIC. Sen har vi varit ute på byn och letat efter en pub men det var omöjilgt att hitta någon som var öppen, så nu sitter vi på SCANDIC igen och dricker öl och pratar skit.
Ni andra som inte är här får sitta framför tv och hoppas att vi vinner ikväll.
Och kanske får se oss galningar i tv.
Nu har vi varit i Skellefteå sen kl. 9.30. Vi börjarde med att äta frukost på SCANDIC. Sen har vi varit ute på byn och letat efter en pub men det var omöjilgt att hitta någon som var öppen, så nu sitter vi på SCANDIC igen och dricker öl och pratar skit.
Ni andra som inte är här får sitta framför tv och hoppas att vi vinner ikväll.
Och kanske får se oss galningar i tv.
Brynäs IF > Sv: SAIK-BRYNÄS
ja då har man suttit här i över 3 timmar med ett helt gäng puckon.. bland annat SELANDER!!!... men Ahlbom han e jäkla cool...
Brynäs IF > Sv: Återstående matcherna i KS!
65selander: Ja då jävlar tar vi dom där uppe bland minusgraderna och renarna.
Brynäs IF > Sv: Nyköping-Brynäs
Huge: Låter bra.
Tyvärr så kommer jag låta som Selander imorgon kan knappt prata idag undrar då hur det blir när man försöker skrika.
Tyvärr så kommer jag låta som Selander imorgon kan knappt prata idag undrar då hur det blir när man försöker skrika.
Brynäs IF > Sv: Återstående matcherna i KS!
51 Roger: Håller med dig där mycket dåligt. Det är nu dom behöver vårat stöd.
Brynäs IF > Nyköping-Brynäs
Väldig viktig match imorgon. Verkar som att Skellefteå blivit nervösa i år igen så här på slutet. Så för hoppningsviss tappar dom något poäng emot Malmö. Och att vi vinner med några puckar mot NH90. Leksnad vinner säkert emot Oskarshamn. Men gör vi mer mål än LIF och släpper in minde så leder vi tabellen. Låter detta bra? Men tyvärr verkar det inte som att det blir många Brynäsare i hallen. Dom har 400 biljetter kvar till borta sektion, vad är nu detta är det inga som ska dit eller? Självklart så ska jag dit med 3 andra. Är det någon mer här inne som kommer dit?
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Så där ja 3 poäng. Och 3 matcher kvar. Så komigen nu åka på dom 3 sista.
Brynäs IF > Sv: TRÖJAUKTION
Har bjudit 2200kr på Wahlbergs vita tröja, men jag ångra mig lite vill i egentligen har en annan tröja. Så om jag vinner bjudet på Wahlbergs tröja är det någon som vill köpa den av mig då? Då självklart billigare än 2200kr.
Brynäs IF > Sv: Se Kvalserien med Brynäs Stockholm!
Hoppas många Stockholmare kommer upp på torsdag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MIF
RavenLord: Såg Leksnads matchen var du inte i gavlerinken och såg brynäs matchen?
Föregående · 13 · Nästa