Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste bara skriva en sak. En passade sak att Liv tränade med damkronorna. Jävla käring. Känns redan mycke bättre.
Brynäs IF > Sv: Mot den moderna ishockeyn
Db_04: Finns nog rätt många andra trådar du kunde skrivit i eller startat en ny.
Brynäs IF > Sv: Häng med BT och hjälp Brynäs till slutspel
79 Andersson: Avgång 14.00 resecentrum gävle.
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF den 28/2-06
70 Rodrigues: De får vi se, hoppas inte dom har supit allt för mycke på finlands båten bara.
Vi tar upp det här i den här tråden istället för "rams" tråden vi tar sig till tälje?
Vi tar upp det här i den här tråden istället för "rams" tråden vi tar sig till tälje?
Brynäs IF > Sv: Vi supportrar bestämmer!!!Vilket förslag.
88Lindkvist: Konsum Arena helt klart. Åka tåg dit 500 pers oj så kul!
Brynäs IF > Sv: FILM 6 FEB VF-BIF 1-3
brynasaren: Du menar från våra hemma matcher mot dom. Ja vi har filmmatrial från dom matcherna, men dom kommer inte komma upp på nätet dom kommer att vara med på årets årsdvd.
superovve: Nej han var inte med på bild men man hör han. Han står prcis jämte kamran.
superovve: Nej han var inte med på bild men man hör han. Han står prcis jämte kamran.
Brynäs IF > Sv: När det gäller våra matcher så......
Brynäs1912: Bara ingen tar på sig någon dumdumhatt.
Ta på er det som känns bekvämmt.
Ta på er det som känns bekvämmt.
Brynäs IF > Sv: Matcher från den här säsongen på DVD
Brynäs1912: Ja, det blir en dvd filmen iår också.
Malmen:Det finns lite filmer på BT sida.
Malmen:Det finns lite filmer på BT sida.
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Ingen förlust.
Luleå fick bonus poäng. Vi förlorade ju inte poäng vi fick.
Luleå fick bonus poäng. Vi förlorade ju inte poäng vi fick.
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs
Bif_FANS: Förhoppingsviss, ska egentligen jobba, men pratar med en arbetskamrat att vi ska byta skift just den dagen den 6 feb.
Brynäs IF > Sv: Transferfönster III
65selander: Men du selander om någon har din mobil, hur ska du då kunde se att du fått ett sms?
Brynäs IF > Sv: Transferfönster III
lillovechkin: Har ni med några publikvärdar så det inte blir slagsmål?
Brynäs IF > Sv: Transferfönster III
65selander:
När L I F:
-När L I F
Går i konkurs:
-Går i konkurs
-Då ska vi stå och kassta pengar, när L I F går i konkurs!!!
När L I F:
-När L I F
Går i konkurs:
-Går i konkurs
-Då ska vi stå och kassta pengar, när L I F går i konkurs!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Djurgården
65selander: Jag är en stolt ägare av en puck som användas borta mot skellefteå i kvalet förra säsonge när vi stannde kvar i elitserien.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Jobbade igår kväll så det missade jag. Såg dock att återtåget var uppe här.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som behöver hyra en lokal?
www.blocket.se/vi/7139605.htm?ca=6_s
www.blocket.se/vi/7139605.htm?ca=6_s
Brynäs IF > Sv: Film från lif-BIF 21 jan
Tack till alla som var där och hjälpte till att få den stämmingen som det blev, så man hade något att filma.
Brynäs IF > Sv: Film från lif-BIF 21 jan
wikström: Vi lyssnar alltid när du har något vettigt att säga. Du hade mycke vettigt att säga igår
Brynäs IF > Sv: Film från lif-BIF 21 jan
wikström: Vi lyssnar alltid när du har något vettigt att säga.
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
rodge: JA. Hockeyligan har bestämt att alla ska ge borta laget minst 200st biljetter. Hade vi varit 150st att vi fått det.
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
rodge: Första matchen fick dom 500st.
Förra matchen fick dom nog 200st till rabatterat pris, sen mer biljetter till normal pris. Dom får mer än vad vi får iaf.
Förra matchen fick dom nog 200st till rabatterat pris, sen mer biljetter till normal pris. Dom får mer än vad vi får iaf.
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
2 stora bussar en minibuss och 2st bilar som jag vet helt säkert. Sen kommer ju många andra bilar också.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Ja hos mig. Men hos sören ringer det inte ne.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Neeej.
Såg att sören persson ska dömma ikväll och när han dömmer när vi spelar mot lhc så går det inte bra.
Såg att sören persson ska dömma ikväll och när han dömmer när vi spelar mot lhc så går det inte bra.
Brynäs IF > Sv: Någon söderut som vill med till leksand?
Bissett19: Då är vi bara 4 st i minibussen.
Föregående · 7 · Nästa
Men det tro jag knappt.