Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Konkurrens för Brynäs Stockholm!!
wikström: Kan ju säga att du gjorde ett gott jobb i jönköping mer skulle vara som er.
Brynäs IF > Sv: Resa till Leksand
DMartinssonBSKV: Länken fungerade inte så bra ne, men sök bromölla- leksand, snabbaste vägen.
em-route.easy-mapper.com/easymapper/routing/container.asp
em-route.easy-mapper.com/easymapper/routing/container.asp
Brynäs IF > Sv: Resa till Leksand
gulden: Från tråden jag jag skrev igår
Någon söderut som vill med till leksand?
Någon söderut som vill med till leksand?
Vi är några som åker minibuss upp.
För färdväg kolla länken em-route.easy-mapper.com/easym ... g/container.asp
En plats ledig
Ring om du är sugen
0730-68 60 38
DMartinssonBSKV @ Smålandsstenar Igår kl. 21:00
Vart ifrån är du?
Någon söderut som vill med till leksand?
Någon söderut som vill med till leksand?
Vi är några som åker minibuss upp.
För färdväg kolla länken em-route.easy-mapper.com/easym ... g/container.asp
En plats ledig
Ring om du är sugen
0730-68 60 38
DMartinssonBSKV @ Smålandsstenar Igår kl. 21:00
Vart ifrån är du?
Brynäs IF > Sv: Konkurrens för Brynäs Stockholm!!
Men vi kan ju inte hindra dom att åka på matcher innan dom gjort något. Så vi får väl se hur det går när dom kommer.
Brynäs IF > Sv: Konkurrens för Brynäs Stockholm!!
70 Rodrigues: Okey så pass. Var några av dom med till leksand?
Brynäs IF > Sv: Konkurrens för Brynäs Stockholm!!
70 Rodrigues: Okey, men man ska kanske inte dra alla över en gräns. Ja men visst är det vanligt kanske att just dom brukar slåss.
Har du koll på hur många det rör sig om?
Har du koll på hur många det rör sig om?
Brynäs IF > Sv: Konkurrens för Brynäs Stockholm!!
Vill bara säga det.
Mer hata desto mer kärlek.
Våga hata det du inte älskar.
Ang dom från uppsala. Varför klaga när det kommer nytt folk?
Bara dom inte höjer sina stela högerarma som någon skrev.
Så är det väl bra att det kommer nytt folk. Men klart så skulle det ju vara bra om dom sammarbetade med Brynäs Stockholm
Mer hata desto mer kärlek.
Våga hata det du inte älskar.
Ang dom från uppsala. Varför klaga när det kommer nytt folk?
Bara dom inte höjer sina stela högerarma som någon skrev.
Så är det väl bra att det kommer nytt folk. Men klart så skulle det ju vara bra om dom sammarbetade med Brynäs Stockholm
Brynäs IF > Någon söderut som vill med till leksand?
Någon söderut som vill med till leksand?
Vi är några som åker minibuss upp.
För färdväg kolla länken em-route.easy-mapper.com/easymapper/routing/container.asp
En plats ledig
Ring om du är sugen
0730-68 60 38
Vi är några som åker minibuss upp.
För färdväg kolla länken em-route.easy-mapper.com/easymapper/routing/container.asp
En plats ledig
Ring om du är sugen
0730-68 60 38
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
Brynäs1912: Vi bruka köra den. Eller kankse inte just den du skrev finns lite olika versioner på den.
Brynäs IF > Sv: Klack placering i Läkerol arena.
Clubsport: På helg matcherna så klarar de flesta bortaklackarna att över rösta oss så som det ser ut nu på hemma stå. Om borta klackarna över röstar oss nästan varje helg match tror jag inte att det kommer mer sjungande Brynäsare till hemma stå och när det blir bråk i nya arenan mellan klackarna sjunker intresset ännu mer.
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
Derby på lördag då ja.
I derbyn är 7 sjunde spelaren väldigt viktig alltså vi supportrar. Väldigt viktigt att alla som åker dit, verkligen åker dit för att stötta laget och våga visa kärlek. Och inte åker för att bara stå och glo. Förra gången var vi 500st i ladan men den här gången får vi bara 150st platser. Men om alla hjälper till att sjunga som kommer det bli bättre stämming än sist. Och förra gången så skulle typ alla starta ramsor vilket bara bli kasspiss av. SÅ alla måste lyssna på capon (klackledaren).
När jag ändå skriver om stöd m.m så måste jag bara lägga i en bra text från mina vänner i Peking Ultras
Läktaren skall vara en plats där vi supportrar syns och hörs därför är skall två-pinnsflaggor och andra flaggor vara en naturlig del av klacken. Att kanske missa någon sekvens på plan får man offra för att ge sitt stöd till laget. I det visuella ingår även "röj", hoppande och andra rörelsekoreografier.
I derbyn är 7 sjunde spelaren väldigt viktig alltså vi supportrar. Väldigt viktigt att alla som åker dit, verkligen åker dit för att stötta laget och våga visa kärlek. Och inte åker för att bara stå och glo. Förra gången var vi 500st i ladan men den här gången får vi bara 150st platser. Men om alla hjälper till att sjunga som kommer det bli bättre stämming än sist. Och förra gången så skulle typ alla starta ramsor vilket bara bli kasspiss av. SÅ alla måste lyssna på capon (klackledaren).
När jag ändå skriver om stöd m.m så måste jag bara lägga i en bra text från mina vänner i Peking Ultras
Läktaren skall vara en plats där vi supportrar syns och hörs därför är skall två-pinnsflaggor och andra flaggor vara en naturlig del av klacken. Att kanske missa någon sekvens på plan får man offra för att ge sitt stöd till laget. I det visuella ingår även "röj", hoppande och andra rörelsekoreografier.
Brynäs IF > Sv: Byggplåten.
HF: Själv har jag inte tänkt köpa någon om dom sätter ståplatserna jämte varandra. Blir bortastå på andra sidan köper jag en brons.
Brynäs IF > Sv: Klack placering i Läkerol arena.
arnio: Är ju inte bara det vi är rädda för. Det kommer bli bråk. Vilket polisen också vet.
Sen om vi får egen kortsida blir dt lättare att fixa tifon.
Sen om vi får egen kortsida blir dt lättare att fixa tifon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hong Kong: Viking-Dragons. Man kunde nästa tro att du hade varit på andra sidan atlanten och kollat på hockey.
Brynäs IF > Sv: Klack placering i Läkerol arena.
arnio: Ja det är vi rädda för, vi kommer bli överörstade.
Brynäs IF > Sv: Lite att fundera över...
bif 90: Tänkte kolla på svenskaspel innan jag går och lägger mig för att muntra mig lite men det blev ju inte bättre, jag tippade på några bandy matcher där. Men förlorade hade en säker etta odds 1.15 men det blev ju självklart x i den matchen.
Brynäs IF > Sv: Lite att fundera över...
bif 90: Förbannde linköping och dom säger att vi är fuskare.
Brynäs IF > Sv: Lite att fundera över...
Vad jag hört så värvades spets för att vara bra nästa säsong.
Brynäs IF > Sv: Indianjakt!!!
Brynäs1912: Gäller inte bara att vi är många där. Alla som är där måste våga visa kärlek och sjunga och stötta laget.
Brynäs IF > Sv: MODO-Brynäs IF 9/1-06
Usch att leksand leder. Ja jag vet att det blri svårare att gå till slutspel om djurgården vinner.
Brynäs IF > Sv: MODO-Brynäs IF 9/1-06
90Steen_: Om inte jag missminer mig så blev det 3-2sd i lördags
Brynäs IF > Sv: Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
vilken_lirare: Det är precis så vi vill ha.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå
lillovechkin: Vi klara nog av det. Får hoppas på en "extra spelare också"
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK 5/1-06
Ingen som ska klaga på Sundlöv nu då, när han har fixat hem Bäckis lite tidigare än väntat?
Brynäs IF > Sv: Mot den moderna ishockeyn
Helgesen: Jo mycke sorligt, sorligt med att typ ingen brys sig heller.
Föregående · 8 · Nästa
Dackell, Lind, Bäckström och Aarnio kunde inte hänga med.