Historik
Föregående · 106 · Nästa
Timrå IK > Sv: VF-Timrå IK en rysare
hassebasse: sitter och hoppar och dyligt i stolen här så jag förstår vad du menar.
Timrå IK > Sv: Färdigspelat för Karlsson
cj80: jag har inte mumlat om 15matcher så ta och skärp dig.
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
TIK Supporter: näe Hägerbäck och Jindrich fajtade men Lärking blandade ihop nuffrorna bara.
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
sedan vet jag inte vad dom kastade in i båset för det fick jag inte se men flaskor(plast) och sånt antar jag..
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
sedan vet jag inte vad dom kastade in i båset för det fick jag inte se men flaskor(plast) och sånt antar jag..
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
TIK Supporter: det hände ungefär vid fajten för Lärking sade till om Säkerhet bakom TIK båset då han dribblade med utvisningarna efter fajten...
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
jävligt taskigt av publiken att kasta saker på TIK spelarna & ledarna i båset, ord kan dom ta men man ska tamefan inte kasta saker på dom... osportsligt...
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
taskigt av Lärking att ge Zäta matchstraff sådär, han var inte inblandad i bråket vad jag såg :P
Timrå IK > Sv: Eldebrink på lokal 4:an
klm: jo jag håller med Eldebrink fullständigt, ger inte TIK 105% imorgon förlorar dom.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
orion: idag var inte en av hans bättre matcher nej men han är fortfarande en bra domare.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
han höll en rejält hög nivå idag Rådbjer men har är en bra domare helt klart.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
föresten jag höll nästan på att glömma att jag ville berömma Crippe för hans enastående match, han var helt lysande tycker jag under dagens match.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
RoW: jo jag håller med, man blev lite besviken då det inte var 5500 pers på matchen :/
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
Zoogin: mm jo visst spelade nog TIK fult också om man ska försöka att vara neutral men Luleå var ändå fulare än TIK...det är iaf min åsikt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
Zoogin: mm jo visst spelade nog TIK fult också om man ska försöka att vara neutral men Luleå var ändå fulare än TIK...det är iaf min åsikt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
klm: jo det kändes så jävla skönt att skrika den ramsan efter målet :)))
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
vill också påpeka att jag tyckte pengarna för entrén var värd varje öre samt att TIK lär ha tjänat en heldel på sålda drickor o.s.v. :P
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
jag säger bara OMFG!!!!!! om denna match, Luleå spelade så jääääääääääääävla fult också har dom den där jävla Hento som envisas med att stoppa allt... blev endel glädjescener vid målet... :))))
FAAAANN VILKEN SKÖN VINNST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAAAANN VILKEN SKÖN VINNST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 1!!
orion: äsh varför fega, TIK tar ut målvakten efter 2minuter spel i första perioden.
Timrå IK > Sv: Ville inte vinna?
anledningen till att TIK inte vann var att TIK inte hade sin "vanliga" glöd även Kenta lade märke till detta men förhoppningsvis så kommer det tillbaka till slutspelet.
Timrå IK > Sv: Resultat
pallekuling: nepp P4:a undrade vem det var som stod i mål för Kapanen har inte varit sig lik idag, som vi alla vet dras Kapanen med en mystisk skada som har förflyttat på sig min gissning är att den besvärar honom till den graden att han inte kan göra sitt jobb idag och då tycker jag att han ska låta Freddan stå i mål.
Föregående · 106 · Nästa