Historik
Föregående · 107 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
jag unnar verkligen Crippe ett par mål, han har utvecklats inför denna säsong till en lagspelare..tycker jag iaf.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Lind blir skadad, Mackan är sig helt olik i 2månader. Lind återvänter efter 2månaders skad, Mackan börjar producera igen :)
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Zigge: kom inte med sånt dravel om vart folk kommer ifrån, TIK har enskillt skapat Brynäs legend typ. Alla spelare som blev bra drog antingen till Brynäs eller något annat lag där dom blev viktiga kuggar, TIK bara öste ut spelare ett tag.
Timrå IK > Sv: Timrå-Linköping
RoW: det märktes (tyckte jag iaf) att TIK inte gick på alla cylindrar ikväll.
Timrå IK > Sv: Timrå-Linköping
Dream Team: jo det var en underlig match jag funderade hur jävla korkade LHC spelarna var...någon jävla måtta måste dom väll ha?!
Timrå IK > Sv: När släpps biljetterna?
HH: man köpte hela häftet (biljetter till alla eventuella matcher) men man betalar bara för 2st matcher resten faktureras till dig eftersom.
Timrå IK > Sv: Hardy=Pajas
föresten tjobba du tog väll inte mig på fullt allvar eller?!?!, vem som hellst borde ha förstått att jag skämtade även om jag tycker att Nordgren borde ha stannat på isen. (så det inte är några oklarheter)
Timrå IK > Sv: Hardy=Pajas
tjobba: har du sett Nordgren spela hockey någon gång ?!..du verkar inte ha koll på vad hans starka sidor är...
Timrå IK > Sv: Hardy=Pajas
efter att ha kollat på dagens match kan jag konstatera att Hardys beslut att bänka Nordgren ledde till en förlust, med honom på isen hade han ordnat med ett ytteligare mål eller sov hardy när Nordgren spelade fram till 1-0 målet?!!
Timrå IK > Sv: Nordgren vs Anger
får bara Nordgren blodad tand så kommer han att imponera på Hardy var så säker :)
Timrå IK > Sv: Nordgren vs Anger
jag må vara färgad men jag tycker att Robban är bättre än Tjärnqvist eller vad han nu hette.
Timrå IK > Sv: Nordgren vs Anger
sektionU: jag tror att han skulle kunna slå igenom rejält i landslaget med Robban vid sin sida.
Timrå IK > Sv: Dagens match mot HV
hassebasse: jag fick ett brev hem med posten för ett tag sen med ett erbjudande att köpa slutspelsbiljetter (eftersom jag har årskort o.s.v.) så jag kommer att nappa på det :)
Föregående · 107 · Nästa