Historik
Föregående · 108 · Nästa
Timrå IK > Sv: Dagens match mot HV
hassebasse: jo med mängder av spelare skadade så skämmer dom inte alls bort sig, jag är stolt. Nu är det bara att hoppas på att spelarna frisknar till och att Nubben får röta och lyckas knyta till sig någon center...
Någon som hört något om något nyförvärv föresten för om Nubben inte har klart för sig vilken han vill värva vid detta laget så tvivlar jag starkt på att någon Center tillkommer.
Någon som hört något om något nyförvärv föresten för om Nubben inte har klart för sig vilken han vill värva vid detta laget så tvivlar jag starkt på att någon Center tillkommer.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
ajajaj Krykov missar öppen bur men till hans försvar så hade han en dålig vinkel.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Dream Team: -_- näe han är anställd som nånting annat jag minns inte riktigt men han ordnar med saker.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
synd att Henrik Eriksson inte passade till Lundin, det hade varit extra kul om han hade fått gjort 1-1
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Challe ger lite beröm till TIK heh nästan så att man blir orolig.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dom tycker att 8-3 är närmare sanningen när det gäller skotten.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
att dom ens vågar klaga på TIK när dom har en sådär 7spelare på skadelistan.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
webbradion sänder inte från HV71-TIK tydligen ....jag får iaf inte igång sändningen.
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
jo och i db säger Nubben att han inte har några namn för tillfället så man undrar ju om dom hinner med sig.
Timrå IK > Sv: Värdelöst Vetande Väldigt Viktigt
Farbror Hasse: mmm låter jävligt mysigt att ha en sådan back i sitt lag, Lindman gör också soloräder ibland. om man ska blicka framåt ser det mycket spännande ut.. undrar när Lauritzen och Zetterström etablerar sig i A-Laget för jag hoppas innerligen att dom gör det.
Timrå IK > Sv: Timrå-Leksand
Helg Ernest: Tägtström kan få stanna för på backsidan är det överfullt men Zetterström får gärna komma hem.
Timrå IK > Sv: Värdelöst Vetande Väldigt Viktigt
dr-nix: sedan för att klargöra så var Strimma med all säkerhet en mängd klasser bättre jag tänkte bara på själva spelsättet.
Timrå IK > Sv: Värdelöst Vetande Väldigt Viktigt
Farbror Hasse: eftersom jag bara är en valp själv (21år) så har jag inte sett Strimma själv men han var en dominant offensiv back det har jag läst/hört om, jag hoppas inte att jag hädar när jag säger att Lindman påminner lite om den beskrivningen även om han inte är lika dominant kanske.
Timrå IK > Sv: Värdelöst Vetande Väldigt Viktigt
dr-nix: men som sagt var så är jag nog helt ute och flaxar nu, det kanske var att han fick träna med dom jag har i bakhuvudet.
Timrå IK > Sv: Värdelöst Vetande Väldigt Viktigt
Farbror Hasse: jag kanske är helt ute och flaxar här men visst blev han erbjuden kontrakt eller nått sånt men att han tackade nej.
Timrå IK > Sv: Timrå-Leksand
JD: jag också för Hansson är en bra back som inte gjort bort sig när jag sett honom i TIK iaf..
Timrå IK > Sv: Timrå-Leksand
för er som inte har läst dagbladet idag kan jag informera om att Hansson är tillbaka i TIK (orkar inte läsa igenom HS och kolla om ni nämt det redan eller ej)
Föregående · 108 · Nästa