Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: J-20
mike66: Efter den match MoDo gjorde mot Timrå så kan vi aldrig förlora.Att så totalt köra musten ur ett starkt Timrå bevisar bara att vi är oslagbara.SM-guldet är vårat.Vi förlorar inte en match till.
Heja MoDo !!
Heja MoDo !!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Naturligtvis skall vi njuta av segern och tre poäng men tänk en SM-final mellan MoDo och Timrå då kan vi prata om att njuta.
Heja MoDo och Timrå så vi får göra upp i ae FINAL.
Heja MoDo och Timrå så vi får göra upp i ae FINAL.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Vi ska nog inte höja oss till skyarna än bara för att vi spöade ett mycket sargat Timrå.Allt utom tre poäng i gårdagens match hade varit ett stort FIASKO.
Heja MoDo!!
Heja MoDo!!
Timrå IK > Sv: Kapanens debut?
General_Moisio: Det är bara att instämma,I afton vid presentationen kommer många ögon att tåras när kungen i målet är tillbaka.Lycka till Kapanen,lycka till Timrå ni gör livet till en fest.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
wesse:Jag sitter också i Sydkraft arena ikväll och håller tummarna för att Brynäs krossar Hugg och Slå.Heja Timrå, heja Brynäs.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
claesw: Lycka till ikväll Brynäs men passa er för nu får ni möta vedhuggarna från norr.Hugg och slå Luleå.Heja Brynäs!
Luleå HF > Sv: Roger Å - en hyvens kille
Emma_lhf: Det är klart att ni tar Brynäs ikväll.Heja på,Hugg och slå.Luleå till ettan.
Luleå HF > Sv: Roger Å - en hyvens kille
Emma_lhf: Det är klart att ni tar Brynäs ikväll.Heja på,Hugg och slå.Luleå till ettan.
Luleå HF > Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Kickan: Luleå till allsvenskan,Skelefteå till elitserien.Hugga ved klarar man inget nytt kontrakt med.Härligt att ni förlorade ikväll,hurra,hurra,hurra
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
NR_9:Kul att det finns nån som verkar vara intresserad av matchen ikväll.Kul att få se kalle koskinen igen.Han sätter nog en balja,kalle k,Kalle k,Kalle k .............
1 · Nästa
Heja Timrå!!!