Historik
Föregående · 22 · NästaMålskyttar: 0-1, Marcus Matthiasson (tid, 31.48). 1-2 (58.52), Linus Fagemo (assist Henrik Zetterberg).
Just Fagemos kasse minns jag fortfarande mycket väl. Varför då? Jo, enbart för att jag blev utskälld efter noter av min dåvarande tjej efter att ha GALLSKRIKIT ut min glädje efter målet, som ju ur TIK-perspektiv var halvviktigt. Den lilla bagatellen hade hon inte tagit in helt och fullt bara. ;-)
Redigerad kommentar
| 44:14 | PS | SUN | 10. Hertzberg, Viktor | Missed Penalty Shot Saved By 29. Starkbaum, Bernhard |
IF Sundsvall Hockey - MODO Hockey
| 1:39 | 0-1 (PP1) | MODO | 70. Kempe, Mario 62. Hari, Janos |
| 14:32 | 1-1 (EQ) | SUN | 46. Thorell, Gustaf 10. Hertzberg, Viktor |
| 17:44 | 1-2 (EQ) | MODO | 25. Müller, Marcel 12. Spina, Dave |
| 21:52 | 2-2 (EQ) | SUN | 10. Hertzberg, Viktor 21. Franzén, Mathias |
| 34:40 | 3-2 (PP1) | SUN | 44. Persson, Christoffer 21. Franzén, Mathias 18. Zetterström, Niklas |
Vi tycks få en jobbig lördag kväll....
Redigerad kommentar
AIK tog ledningen i första perioden och det resultatet står sig fortfarande. 0-1 i matchen, således.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
"Timrå för spelet och Mora kontrar. Överlag ser det bättre ut än tidigare så här långt."
Nej, skämt åsido, nu vill man allt börja ana åtminstone en spelidé hos Monten så man vet att träningarna ger nåt.
Redigerad kommentar
...och som ett brev på posten gör Leksand 4-3. OH YEAH!
Redigerad kommentar
Olle: Jag skulle kalla det hela ett "vuxna män gör saker tillsammans"-syndrom. Nostalgifaktorn gällande Dallas och allt som medföljde är självklart monumental.
* Vem kommer INTE ihåg när Bobby kliver ut ur duschen efter att ha varit "död" och borta ur serien under 31 avsnitt??
* Helikopterolyckan där farsgubben stryker med?
* Och, självklart, who shot J.R?!
Sedan ÄR Oil Barons Ball ett fenomen. Nu i den nya serien har den fått byta namn till Cattle Barons Ball vilket jag har lite svårt att köpa, men har man bytt bransch så har man väl.
Då var vi (minst) två som tittade!
Game on! :)
Redigerad kommentar
Man jag förstår dig. Jag hade mycket väl kunnat göra samma sak! :)
Föregående · 22 · Nästa