Historik
Föregående · 302 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Gamlingar
mangan: Anders Broström glömmer man ju inte.. minns även Emil Meszaros.. målskytt av hyfsat snitt under -70 och tidigt -80-tal, visst?
Det känns som han med all rätt personifierar hela idén med att spela trudelutten "snickarboa" vid utvisningar.. =)
Det känns som han med all rätt personifierar hela idén med att spela trudelutten "snickarboa" vid utvisningar.. =)
Frölunda HC > Sv: Calle Johansson
Sibbe: Tja, att flytta hem är väl att bestämma sig.. men då kan man ju inte tillåta sig att falla i den "fälla" som han verkar ha gjort.. =)
Frugan bestämmer? Jo, tjenare...
Frugan bestämmer? Jo, tjenare...
Frölunda HC > Sv: Calle Johansson
Läst på SvD: "Johansson rörd av lagkamraternas ord: Säger Karin ja så åker vi. Calle Johansson lämnar dörren öppen för en comeback i Washington. Ett familjeråd med hustrun Karin och de tre barnen får avgöra saken."
Se länk..
Se länk..
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
matsby: Såja, lugn i bussen nu.. =)
Nej, VI ska ha Ulf Dahlén! =)
Nej, VI ska ha Ulf Dahlén! =)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
65Selander: Hockeyminnena från när "Pajen" Lindström var aktiv består nog mest i utvecklingen att Timrå IK inte längre var bäst i distriktet.. så jag kan förstå dina flitiga besök på Gärde..
NHL > Sv: Tungt för Kronvall...
WarhawK: OK.. jag läste enbart bekräftelsen hos Eurohockey, kollade aldrig vad som låg bakom det hela..
Hehe.. ja, dom har en par "hyfsade" killar borta. Rätt stor risk att det blir långvarigt för flera av dom också...
Hehe.. ja, dom har en par "hyfsade" killar borta. Rätt stor risk att det blir långvarigt för flera av dom också...
NHL > Tungt för Kronvall...
Niklas Kronvall blev idag uppflyttad från farmarlaget Grand Rapids Griffins i AHL till Detroit Red Wings. Detta beslut blev dock senare återkallat.
Ingen drömsits direkt....
Ingen drömsits direkt....
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
mangan: Bara att hålla med. Hans referat från Finland-Sverige i senaste VM går ju utanpå det mesta man hört.....
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Danne_L: Känns faktiskt som både Arne och Ankan lite för ofta bara "går till jobbet" numer... De där felsägningarna börjar bli vanligt förekommande för den f.d "dynamiska duon". Nog ett tydligt tecken på att fokus inte ligger där det borde....
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Turmål är ändå sånt man jobbar ihop till och ofta förtjänar. Timrå vinner skotten 37-23, nog ingen slump att det trillar in nån puck då..
Vikegård är enbart pinsam. Fattar inte att DIF som klubb överhuvud taget accepterar hans ideliga utbrott..?
Vikegård är enbart pinsam. Fattar inte att DIF som klubb överhuvud taget accepterar hans ideliga utbrott..?
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
dr-nix: och du är SÅ välkommen tillbaks! =)
Japp! 4:e plats nu och vi tittar uppåt! =)
Japp! 4:e plats nu och vi tittar uppåt! =)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Fanzin: 19.16 nu.. på sportradion hörs Timråklacken finfint.. =)
Kämpa TIK!!
Kämpa TIK!!
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Fanzin: Hehe.. satan vad dom lackade ur på webbradion.....
2 min på TIK, ajajaj..
2 min på TIK, ajajaj..
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Hälge: Och vilka tillhörde den negativa? Enkelt iofs att gissa.. SSK, MoDo och Leksand??
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Hedström får till det igen.. drar på sig en utvisning i slutet, PP för TIK i tredje.. =)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Enligt den lite mer betrodde L-G Jansson på sportradion så var det inget snack om 10:an på Kronvall.. DIF spelar odisciplinerat och klumpigt.. TIK leder välförtjänt.. =)
Webradion suger.............
Det känns som Vinnerborg har full koll på läget..?? =)
Webradion suger.............
Det känns som Vinnerborg har full koll på läget..?? =)
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
65Selander: Hehe.. det verkar vara en riktigt tuff fight iaf. Slutspelsnivå helt klart!
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
RedEagleJkp: Kanske DIF har brist på folk där med och plockade in folk från gatan före matchen... =)
Timrå IK > Sv: När ska TIK börja vårda sitt varumärke?
pettsson: Ja, det vore nåt. Fast motståndaren i det programmet slipper jag gärna....
Timrå IK > Sv: När ska TIK börja vårda sitt varumärke?
pettsson: Tänk dig den här tröjan t.ex... (Finns på tikare.se´s galleri..)
[bild]www.tikare.se/files/galleri/1928-20xx/Matchprogram/program6869.jpg[/bild]
[bild]www.tikare.se/files/galleri/1928-20xx/Matchprogram/program6869.jpg[/bild]
Leksands IF > Sv: Leksand, kom igen!
MoK: Det är alltså relativt sett till vilken hockey som presteras, har jag greppad det riktigt nu?
Visst.. AIK skulle säkert får fart på de numer insomnade sponsorerna ÄVEN på hockeysidan om man gick upp och Skellefteå ligger där dom ligger.. LÅNGT från storstan där inte minst media kan ge laget ett ansikte och skapa ett intressse även utanför det lokala planet.
SAIK var uppe i elitserien senast 1990.. mycket har hänt sen dess och jag är inte den som ska ge svar på vilka deras chanser i elitserien är, eller hur pass intressanta dom blir i ett lite längre perspektiv. Vad jag menar är väl att laget ändå visat att man i dagsläget ligger en bra bit före AIK, både sportsligt och inte minst ekonomiskt. En till sak är ju att Skellefteå knappast behöver jaga publik till sina hemmamatcher, till skillnad mot andra lag i den ur hockeysynpunkt numer insomnade huvudstaden.....
Visst.. AIK skulle säkert får fart på de numer insomnade sponsorerna ÄVEN på hockeysidan om man gick upp och Skellefteå ligger där dom ligger.. LÅNGT från storstan där inte minst media kan ge laget ett ansikte och skapa ett intressse även utanför det lokala planet.
SAIK var uppe i elitserien senast 1990.. mycket har hänt sen dess och jag är inte den som ska ge svar på vilka deras chanser i elitserien är, eller hur pass intressanta dom blir i ett lite längre perspektiv. Vad jag menar är väl att laget ändå visat att man i dagsläget ligger en bra bit före AIK, både sportsligt och inte minst ekonomiskt. En till sak är ju att Skellefteå knappast behöver jaga publik till sina hemmamatcher, till skillnad mot andra lag i den ur hockeysynpunkt numer insomnade huvudstaden.....
Timrå IK > Sv: Robert Nordmark gör comeback i kväll
heart: Hehe.. ja, man kan ju hoppas. Men Nordmark är faktiskt snäppet tyngre än Sanny.. en bit över 100 pannor ligger han på.. =)
Fyllde 41 tidigare i år, för övrigt. Luleå Hockey från början.. fyra år i NHL i slutet av 80-talet innan karriären började dö av allt mer....
Fyllde 41 tidigare i år, för övrigt. Luleå Hockey från början.. fyra år i NHL i slutet av 80-talet innan karriären började dö av allt mer....
Föregående · 302 · Nästa