Historik
Föregående · 68 · Nästa"When Scotty's German online pen pal suggests they meet, he initially freaks out. But then he discovers that she's gorgeous, and heads out with three friends after graduation to meet her. As they travel across Europe, the four friends have comical misadventures."
"...They have a wild and wacky trip across Europe going to London, Paris, Amsterdam, Berlin and finally Rome."
Hmm.. ja, Slovakien ska visst vara med också, men det har man tydligen missat här ;-)
"-Det ser inte ut som straff. Men jag vill inte gå så långt som att säga att Eduardo filmade, säger Arsenal-tränaren Arsene Wenger till BBC."
Stukad fot för Samuelsson. Ev. tillbaka till SCA-cupen.
http://st.nu/sport/1.1305549
Nybbe: Vi behöver inte skapa nya trådar i ämnen som redan diskuteras. Brännhett, dessutom. Flyttar ditt inlägg hit istället.
P-A Forsberg.... har han inte den största delen i spelarnas LJUMSK-skador...han har väll varit med upplägget Han har ju varit med i så många År så han måste väll veta...Byt ut han!"
Nybbe @ Härnösand Idag kl. 10:38
Kanske Hockeyligan börjar få ont om pengar, därför behöver de mjölka ur ytterligare från oss som går och ser matcherna.
Första boken försökte jag höra på ljudbok, men jag kom aldrig riktigt in i handlingen förrän filmen gick upp på biodukarna i vintras. Nu har jag då läst tvåan, sedan har jag kommit drygt halvvägs in i del 3 som jag även den hör på ljudbok. Dessa delar går ju, till skillnad mot de två första, helt in i varandra då trean fortsätter direkt där tvåan slutar. Sanslöst spännande slut i "Flickan som.." följs upp meen lite mindre dramatisk fortsättning. Men den är ändå väldigt spännande, fast såhär långt har den inte riktigt nått höjderna från del 2.
Orättvist är det inte heller. Liverpool har bollen konstant, men kommer aldrig in på mål. Samtidigt har vi sylvassa kontringar från Villa plus en assisterande mittback hos hemmalaget.
Come on Pool!
El Maco: Jag byter gästbok och fortsätter mina funderingar här istället.
I en anna gästbok pratades det om våra lokalkonkurrenters ideliga debacle i sin egen cup. Timrå, hur många vinster har dom i SCA-cupen
Sedan till någonting helt annat, och den här är klurig - hur många gånger vann Timrå IK sin egen cup "Lill-strimmas minne", som gick några år i slutet av -80-talet? Man mötte både elitserielag, lag från den norska och finska ligan, vill jag minnas. Här kommer jag ihåg nåt helt sjukt. Timrå, ett på den tiden halvhyfsat division-1-gäng, kunde spela match mot nåt norskt lag klockan t i d i g helgmorgon, men nog f-n var man där och tittade.
Nej, jag minns faktiskt inte hur det gick här, så där får nån som vet hjälpa till.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/england/article5673943.ab
Åker precis hem från matchen. En jämn historia där det märktes att Timrå gick på lite folk. Speciellt i period två där det var väldigt långt till avbytarbåset ibland...
Ingen tydlig matchning i vare sig PP eller BP. Åkerlund riktigt bra i kassen. Bland backarna kändes Fredrik Sonntag positiv sett till att man inte sett honom tidigare. Mattias Karlsson stabil. Moe/Ericson får icke godkänt, men det beror på att de spelade ihop. Bättre om man delar på dessa. Styf gjorde en typisk Styfinsats. Blandade och gav således. I övrigt en god backinsats. Utropstecken för Sunnqvist.
Bland forwards var Pärssinen lysande. Hade väntat mer av Anger, men han lyfte spelet efterhand. Starkov också ett klart plus. Han går för ett kontrakt kan man väl säga. Bästa spelare var Åklerlund utan minsta tvekan.
Kvällens dragning: Anton Lander, som bjöd en Rigaback på korv med samtliga tillbehör på.
Kvällens överraskning: Både juniorerna och Jesper Samuelsson.
Kvällens konditionssvagaste: Laurent Meunier.
Kvällens gubbe: Per Styf.
Kvällens taktikdrag: Challe, som förståndigt nog insåg att det var läge för time-out i andra perioden där avståndet till båset var övertydligt.
Kul med så många TIKare på plats. Vi fyllde nästan en läktarsektion.
"Fast kontraktet med FBK gäller ju även kommande säsong, 2009/10. Det är ju först säsongen efter som det ev. kan bli tal om NHL.."
Så förstår jag det iaf.
Wayne Gresky: Fast kontraktet med FBK gäller ju även kommande säsong, 2009/10. Det är ju först säsongen efter som det ev. kan bli tal om NHL..
+
Föregående · 68 · Nästa