Inlägg: 1171331
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
actionleif: Oj, det ser verkligen inte ut att vara mycket plats på bortastå i Gärde inte. Jag bokar nog med en gång tror jag ;)
Sv: Apropå nånting...
actionleif: Det blir inga jumbo flaggor där inte.. Fan jag som hade tänkt mig lite tifo där.. Blir inte av med det alltså, fy fan va litet det var
Sv: Apropå nånting...
actionleif: kul att det fanns så mycket att knäppa på typ 15 identiska bilder på de svarat stolarna....
Se bild 16 på länken.. bortastå är inte direkt stort nu.