Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag gillar Hägg, nivån han håller just nu så platsar han i Brynäs och han är en tillgång till laget. Lönen är väl i överkant kanske. WItkowski, jag gillar det jag ser hitintills. Bellows har börjat växa in i det och börja göra det han ska göra, vilket är mål o assist. Kan vi få spela fullstyrka lite oftare så tror jag att det börjar ljusna för oss o Brynäs i sin helhet. Men man ska inte ropa hej.
Däremot att vi kan vinna matcher då vi ligger under påminner om laget förra året. Hur många matcher låg vi inte under efter första för att sedan kliva ut o vinna. Den kanske du kan svara på Gavve ifall du har tid?
Däremot att vi kan vinna matcher då vi ligger under påminner om laget förra året. Hur många matcher låg vi inte under efter första för att sedan kliva ut o vinna. Den kanske du kan svara på Gavve ifall du har tid?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt skönt med vinst!
Helt decimerad backsida, men dom vinner ändå.
Helt decimerad backsida, men dom vinner ändå.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Den backsidan kommer inte hålla, tyvärr. Själv kommer jag sitta på balett från 15. Blir föga förvånad ifall man kommer hem o ser en vinst.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Alltså ärligt, så tyckte jag LHC spelade ett bra försvarsspel idag, vi hade en del oflyt på målen som gick in.
Men vi behöver hitta ett sätt att ge Silfverberg hans målchanser.
Men vi behöver hitta ett sätt att ge Silfverberg hans målchanser.
+ 4
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Er junis Genborg är extremt nyttig för mitt fantasylag. Grym spelare.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rätt bra andra period. Matchen kan fortfarande gå åt vilket håll som helst. Riktigt synd om Kempny är långtidsskadad.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltid jobbigt att möta klübbzzen borta, hoppas killarna gör en bra insats så kanske vi kan ta poäng.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ärligt talat, matchen kändes som första matchen mellan BIF o DIF, såg nästan ut som en match mellan Nybro o Björklöven. Riktigt tråkig match, och inget av lagen såg speciellt bra ut. Undrar om det är DIF spelstil att dra ner nivån på matchen så det ser långsamt o jobbigt ut för ögat att kolla på.
Sedan måste man ju säga att Hellberg spelar bra, allt annat är skitsnack.
Sedan måste man ju säga att Hellberg spelar bra, allt annat är skitsnack.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Absolut, och skador kommer påverka siffror. Att göra påståendet att han är en medioker hockeyspelare dock är det som inte riktigt lirade med mig personligen, men Munkas kanske menade i SHL de senaste två åren.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Djoos är inte en otroligt medioker o begränsad spelare. Alla som har haft ont i ryggen samt knän, vet hur begränsande en skada som sådan är.
Otroligt trist för Djoosen o Brynäs ifall han inte kan spela längre, en snubbe med ett klubbhjärta o en bra hockeyspelare.
Otroligt trist för Djoosen o Brynäs ifall han inte kan spela längre, en snubbe med ett klubbhjärta o en bra hockeyspelare.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Du har kanske rätt, men när vi möter typ Växjö nästa säsong och Jack får friläge och gör mål på Källgren så kommer jag kräkas.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Oj, vad jag önskar att Silfverberg o Bäckis är med i nästa årets trupp. Det tar jag inte förgivet. Samt förlängning på Bobby o Jack.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Kollar också, FBK ser ut som det bättre laget hitintills.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: Vet inte om det är nostalgi, har inte så mycket att vara nostalgisk över. Han var rätt jobbig i semifinalen. Han lyckades få D'Astous avstängd. Men o andra sidan kan du ha rätt, kan vara så att han inte orkar spela, vi får se helt enkelt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Syftar du här inne eller andra lags forum?
Tror du nog kan räkna med båda då han är lite av en retsticka, som tacklas hårt. Jag tänker avvakta iallafall tills jag ser honom spela.
Tror du nog kan räkna med båda då han är lite av en retsticka, som tacklas hårt. Jag tänker avvakta iallafall tills jag ser honom spela.
+ 2
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
BurkLeffe: Sålänge du inte rycker av vindrutetorkare o kastar sten på bussar, så syftade jag inte på dig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bob: Jag gillade fysiken som Norlinder visade igår, påminde om honom på försäsongen. Tror uppsättningen av backar som vi spelar nu kommer vara ganska jobbigt att möta ifall man är i vår zon, med Hägg Witkowski o (förhoppningsvis snart) Berra.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävligt skön vinst igår förövrigt, Bellows växer för varje match som spelas just nu.
+ 11
Föregående · 10 · Nästa