Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lulessss: Ännu en gång, grattis. Efter ni har tagit 11 till så kan vi snacka. Tills dess så skulle jag sluta med ölen för dagen om jag var du. Om inte att skämma ut dig själv är något du går igång på såklart.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lulessss: Ja, och nu spelar Bäckström, Lucas Pettersson osv i Brynäs, vi hade två skadade målvaket och var nykomlingar som var bottentippade i början av säsongen. Kul att ni fick vinna, men jag kunde inte bry mig mindre om Omark kommer o spelar i Luleå igen, då ännu en gång så är det fel bok du skriver i.
+ 5
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Sjukt pinsamt hur vissa tjommar inte kan bete sig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag älskar Bellows energi, när man såg att pucken var inne greppade han tag på Röddas hjälm o börja studsa. Svårt att inte gilla honom, speciellt nu när han har gjort mål två matcher på raken.
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ifall det inte är en filmning så vet jag inte vad en filming är.
*rättning*
Förstärkning
*rättning*
Förstärkning
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänkte precis säga, jag vet inte ifall det är HV som spelar bra eller ifall det är Luleå som spelar som sopor. Men där kom 1-0. Ganska tråkig match rent generellt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir tufft idag, vi möter Rögle trots allt som är uppe o slåss för första platsen tillsammans med Frölunda osv.
Hoppas vi kan kliva ut o göra en bra match, tar vi denna idag har vi en bra chans att slå oss in i topp 6.
Hoppas vi kan kliva ut o göra en bra match, tar vi denna idag har vi en bra chans att slå oss in i topp 6.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
På tal om en annan junis. LP har snart gjort 10 baljor i Brynäströjan, gjorde sitt nionde igår i öppen bur.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Älskar när hela arenan skanderar "TImrå är ett hockeybockeylag". Oj, oj, oj. Min fredag blev nyss riktigt skön.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Jag gillar fortfarande Hägg, men jag tycker att han ser lite omotiverad ut. I hans första intervju så pratade han om att han ville utveckla sitt offensiva spel, men det syns att han har blivit tillsagd att göra sin bästa defensiv o lägga sin offensiv på efterkälken. Jag personligen vill att vi förlänger med Hägg.
För att det märks på motståndarna att dom är mer försiktiga att dyka bakom mål när Hägg är inne efter en riktigt blöt jävel.
För att det märks på motståndarna att dom är mer försiktiga att dyka bakom mål när Hägg är inne efter en riktigt blöt jävel.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Absolut, ifall vi kan ta Rögle på Lördag så har vi en verklig chans att slå oss in i topp 6, samt ge oss en bra distans från botten. Men idag njuter vi, fläskar på stackars Timrå på hemmaplan. Ooo, den sitter bra.
Samt vi alla slapp en klassisk Tjecking skägg to the Greg, skönt o se.
Samt vi alla slapp en klassisk Tjecking skägg to the Greg, skönt o se.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såja, 2-0 inför tredje, vi får se ifall skägging to the shed händer i tredje.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vet att vi bara har haft 11 skott på mål, men Clara är fan bra alltså.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas vi kliver ut och möter Timrå med ännu hårdare spel, dom kommer komma ut och trycka på hårt som satan, den saken är säker.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skön perre av Axel. Vi leder med 2-0 inför andra perioden, vänta lite nu..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ärligt, rätt bra BP men Timrå spelade väldigt bra PP, surt att den slank in precis i slutet.
+ 3
Föregående · 11 · Nästa


