Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Tror det blir Brismo - Dahlqvist i ett backpar då dom har tränat så hela veckan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Crespin o DiLiberatore i Kalmar hade varit mumma i Brynäströjor. Kalmar var verkligen en tröja större än MoDo.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Nej men enbart sportbladet kanske, och det är inte riktigt samma sak som
Paket Sport Hockey
SHL & HockeyAllsvenskan
Vinter-OS 2026
Fotboll från Superettan, Serie A & LaLiga
Tennis från ATP Tour
Hästhoppning från GCT
Rally från WRC & ERC
10 TV-kanaler
Allt från Plus & Sport
--------------------------------------------------
När man vill ha:
SHL & HockeyAllsvenskan
Nu ska man betala för sig ändå, det gynnar ju ändå Brynäs. Det är inte det jag argumenterar. 549kr varje månad är ganska mycket pengar för många familjer.
Paket Sport Hockey
SHL & HockeyAllsvenskan
Vinter-OS 2026
Fotboll från Superettan, Serie A & LaLiga
Tennis från ATP Tour
Hästhoppning från GCT
Rally från WRC & ERC
10 TV-kanaler
Allt från Plus & Sport
--------------------------------------------------
När man vill ha:
SHL & HockeyAllsvenskan
Nu ska man betala för sig ändå, det gynnar ju ändå Brynäs. Det är inte det jag argumenterar. 549kr varje månad är ganska mycket pengar för många familjer.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Jag tyckte ni spelade bra framåt faktiskt, såg ut som om ni hade mer energi jämfört med tidigare matcher, men jag blev jävligt förvånad över vilket snabbt o starkt PP OIK spelade.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Något jag funderar på är hur vi ska knäcka nöten att slippa spela Silfverberg i BP.
Man vill ju att han ska vara fräsch i 5v5 och PP. Även fast han var en väldigt bra BP spelare i Ducks.
Man vill ju att han ska vara fräsch i 5v5 och PP. Även fast han var en väldigt bra BP spelare i Ducks.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Äh, jag tycker vi har gjort det rätt bra sedan förra uppehållet. Blir lite bättre hela tiden - ingen skam att torska mot ett Frölunda som lag har spelat tillsammans mer eller mindre hela laget förra säsongen också. Visst surt med torsk, men med tanke på vart vi var för några månader sedan så är det inte så illa ändå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kunde varit värre, 0-0 i tredje ifall domaren inte stänger matchen tidigt.
Men att vi gör noll mål är mindre bra, inte godkänt skulle jag säga. Hoppas dom kan vila upp sig bra nu under pausen och alla här inne också.
Men att vi gör noll mål är mindre bra, inte godkänt skulle jag säga. Hoppas dom kan vila upp sig bra nu under pausen och alla här inne också.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Vilket skämt att domaren avgör matchen tidigt i tredje
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte optimal start kan man väl säga :/
VAAA?
HUR ÄR DET UTVISNING?
VAAA?
HUR ÄR DET UTVISNING?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kom igen nu Brynäs!
In o spela fysiskt o grisa in en puck så är det match igen!
In o spela fysiskt o grisa in en puck så är det match igen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Grattis på födelsedagen!
Jag tror dom kommer gå ut o köra hårt, sedan ifall det inte räcker mot Frölunda så är det som det är. Brynäs har vänt på trenden rätt bra.
Jag tror dom kommer gå ut o köra hårt, sedan ifall det inte räcker mot Frölunda så är det som det är. Brynäs har vänt på trenden rätt bra.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Tror man kan säga med all säkerhet i världen att LP gjorde rätt val nu.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt skön match, kändes inte som om Leksand hade en chans riktigt även fast man satt o var nervös ändå (som det ska vara). Riktigt skönt med tre poäng inför lördagen borta mot Frölunda.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommer bli kul och mycket nerver idag mot Leksand helt klart. Oavsett hur det går kommer det vara bra fyr på matchen.
Och förläng med Bobby.
Och förläng med Bobby.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
NuMo: Tror HV kommer nypa Melin om dom kan, problemet med just honom är att han brukar inte vilja ta jobb i klubbar som han inte har någon anknytning till nu för tiden. Det var så det lät på honom förra säsongen när han gick in i AIK iallafall.
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey - 3 dec 2025
Sigge: fortsätter ni spela såhär, och Troja spelar som dom gör vinner ni med 9-0
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
KulaShaker: Ja, han är ungefär lika mycket Brynäsare som Max Friberg. Gissar att han hänger här för att han får reaktioner här istället för en avstängning.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Han såg lite under isen ut faktiskt, såg ut som om han blev trött fort. Kan vara så att han sa till, kanske sjukdom på gång.
Föregående · 9 · Nästa

Jävla flyt bandyklubben hade på 2-2, men Clara var en gigant idag.