Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Här är laguppställningen för alla som undrar.
Tror ni Timråiterna vet att Vesel är forward?
#45 Damian Clara / #61 Collin Delia
#14 Robert Hägg - #20 Tyler Vesel
#5 Michal Kempný - #28 Johannes Kinnvall
#27 Mattias Norlinder - #29 Axel Andersson
Extra:
#2 Victor Hedin Raftheim
#81 Kieffer Bellows - #10 Johan Larsson - #18 Anton Rödin
#47 Lucas Pettersson - #19 Nicklas Bäckström - #33 Jakob Silfverberg
#8 Bobby Trivigno - #36 Linus Ölund - #52 Jack Kopacka
#71 Axel Jonsson Fjällby - #41 Greg Scott - #23 Oskar Lindblom
Extra:
#38 Gustav Hillström
Tror ni Timråiterna vet att Vesel är forward?
#45 Damian Clara / #61 Collin Delia
#14 Robert Hägg - #20 Tyler Vesel
#5 Michal Kempný - #28 Johannes Kinnvall
#27 Mattias Norlinder - #29 Axel Andersson
Extra:
#2 Victor Hedin Raftheim
#81 Kieffer Bellows - #10 Johan Larsson - #18 Anton Rödin
#47 Lucas Pettersson - #19 Nicklas Bäckström - #33 Jakob Silfverberg
#8 Bobby Trivigno - #36 Linus Ölund - #52 Jack Kopacka
#71 Axel Jonsson Fjällby - #41 Greg Scott - #23 Oskar Lindblom
Extra:
#38 Gustav Hillström
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu är det match snart, jag hoppas att vi kan slå underifrån o vinna idag. Det skulle ge oss bra förutsättningar framöver, sedan vill jag att alla folk i arenan ska få se en hemmavinst.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Låter inte på Rödda som om han kommer spela mot Timrå.
Ingen Axel, Djoos, Berra eller Witkowski heller, trots att Berra o Rödda tränade ensamma på isen. Killarna landade precis från deras resa i Schweiz, kommer bli en tuff tillställning detta.
Källa:
Ingen Axel, Djoos, Berra eller Witkowski heller, trots att Berra o Rödda tränade ensamma på isen. Killarna landade precis från deras resa i Schweiz, kommer bli en tuff tillställning detta.
Källa:
+ 5
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Ser att ni har stött på Boorken. Ignorera honom så försvinner han.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Kul att se Brynäs vända, och man såg ju hur glada grabbarna blev. Men nu är det mer Kalleanka som ska spelas. Luleå hade ju rätt idé att bli överkörda av Brno's B-lag, men dom kanske egentligen skulle behöva en självförtroendeboost.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vill påpeka en sak, någon som har märkt hur vi ser ut offensivt i 5mot5 utan Rödin. Påminner om när Rödin var skadad. Vänta Rödin är skadad, vi möter Timrå på Torsdag.
Rödin är skadad.
Rödin är skadad.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var det, aldrig kul att se Brynäs förlora, men vi slipper CHL nu iallafall.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Och där fick vi en halvblind Bobby.
Lägg ner denna turnering ffs.
Lägg ner denna turnering ffs.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har det någonsin hänt att en CHL-match har fyllt en arena. Vilken arena som helst.
+ 1
Rögle BK > Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Den är på torsdag, tack vare underbara CHL. Ingen SHL imorgon.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"– Det kändes jättekul. Perfekt också att få tackla medan man slipper att bli tacklad själv" - Berra
Verkar dock som att Gälla kommer skicka hela laget till Schweiz, bara hålla tummarna på att vi slipper fler skador.
Källa:
Verkar dock som att Gälla kommer skicka hela laget till Schweiz, bara hålla tummarna på att vi slipper fler skador.
Källa:
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Vet inte, han får gärna vila imorgon o resten av truppen. Sedan så tycker jag vi skickar så många junisar vi kan till Schweiz imorgon.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Fan att Rödda blev skadad av den där tjommen från Oskarshamn, nu får vi se om vår offensiv dör helt igen utan han på planen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur många NHL matcher har Brynäs nu när Witkowski har anslutit? Tror han hade 132 matcher eller något.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Jag hoppas Rödda är O.K bara. När han var skadad senast så fick vi pyspunka framåt. Väldigt viktig spelare rent generellt för Brynäs.
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag vet inte, men han lär ju inte spela första matchen ändå, han måste ju ha något hum om spelsystem osv innan han får spela får man ändå rimligtvis antaga.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kollade på reprisen av matchen och måste säga att leendet går öra till öra varje gång LP nätar (som är rätt ofta). Finns ingen på isen förutom kanske Bobby som blir lika glad när han gör mål, och Brynäsfärgerna klär verkligen honom. Han ser verkligen inte ut att vara så ung som han är när han spelar.
Grym värvning,
Grym värvning,
+ 34
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag fick inte se matchen idag, då jag var o hade andra fasoner för mig. Vilka var bäst idag?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifala: Ja alltså, Bäckis är vår bästa spelare och det är inget snack. Jag tycker kanske att hans jobb borde vara lättare än vad det är. Kanske inte ett helt sjukt uttalande men han är vårt bästa nygammla förvärv och det är inget snack.
Sedan tycker jag att TV4 och resten av blaskorna skulle låta honom vara.
Sedan tycker jag att TV4 och resten av blaskorna skulle låta honom vara.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svårt att få ur malmö ur zon, bra jobb av fjällby där.
Herregud va nära 2:an för LP
Herregud va nära 2:an för LP
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste ändå säga en sak.
Bertilsson, Hägg o Witkowski är en backsida jag inte hade sett fram emot att möta speciellt mycket. Hoppas han kan komma och förstärka snart.
Bertilsson, Hägg o Witkowski är en backsida jag inte hade sett fram emot att möta speciellt mycket. Hoppas han kan komma och förstärka snart.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Ingen har en bra känsla inför denna matchen tror jag. Ös på hårt i offensiven och försök att hantera att Malmö kommer fullkomligt dyka på vår backsida stressa o ha sig.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Lulessss: Förövrigt, Omark gör sin comeback i hockeytrean.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Såg denna också (se länk). Verkar vara fler än Brno o Brynäs som inte riktigt är så taggade på CHL.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Lät som om dom inte ville vinna kanske. Ifall dom bytte målvakt enbart för att ge nr.2 lite speltid.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste på GD och det är såhär vi ställer upp på träningen och förmodligen mot Malmö:
Hägg Vesel
Kinnvall Kempny
Norlinder Raftheim
Vinner vi imorgon så blir jag blir jag väldigt glad/förvånad.
Blir nog ingen Svrcek heller då han är skadad från landslagspel.
Källa:
Hägg Vesel
Kinnvall Kempny
Norlinder Raftheim
Vinner vi imorgon så blir jag blir jag väldigt glad/förvånad.
Blir nog ingen Svrcek heller då han är skadad från landslagspel.
Källa:
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har roligt!
Åker vi ur om vi torskar idag?
Går o lägger mig.
Åker vi ur om vi torskar idag?
Går o lägger mig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: VI spelar ganska bra enligt mig. Men herregud, Vesel spelar back.
+ 5
Föregående · 12 · Nästa
