Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Jävligt skönt att ha det spikat, kan man verkligen börja med silly också. Det andra jobbiga året är besegrat nu är det bara o blicka uppåt.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Trot Gälla är ändå smart nog att undvika den ömma tån som är Bristedt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pinsam domarnivå idag, hoppas Silfverberg avgör o skriker i domarens nylle igen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En till bra nyhet är att Bäckis var med på träningen idag i vit tröja, nu var det inte så många på isen och dom körde bara skills men det är positivt iallafall.
Källa:
Källa:
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Är väl typ Skellefteåmatchen, bara att vi var bra mycket bättre den matchen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt tråkigt och svagt att inte kunna hålla ut mot ett minst sagt ganska svagt Lull. Var en ganska dålig match, så inte helt oväntat. Det positiva är väl att vi kan gå om både Lull och Malmö nästa omgång på målskillnad om saker och ting går vägen. Kanske Bäckis o Andersson är tillbaka. Det syns verkligen hur sjukt viktig Bäckis är för vårt PP när man inte har honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Växjö har bra plånbok och bra dragkraft då dom är så högt uppe varje år och slåss i slutspel.
Ärligt, ifall vi kan förhandla fram något vettigt med Kempny så vill jag det. Han har det där extra som gör honom farlig framåt.
Ärligt, ifall vi kan förhandla fram något vettigt med Kempny så vill jag det. Han har det där extra som gör honom farlig framåt.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skitroligt med en förlängning på Hägg. Han har växt in i SHL och i Brynäs på ett bra sätt. Riktigt skönt med rejäl tyngd i Hägg.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bellows bäst på isen idag, varje gång han fick pucken hände saker.
Riktigt skönt att få tvåla till Djurgården rejält med Hellberg i kassen också.
Riktigt skönt att få tvåla till Djurgården rejält med Hellberg i kassen också.
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hescores: Vet inte riktigt hur det funkar men du kan lämna tillbaka din biljett mot poäng tror jag. Längst ner på denna FAQ.
Länkar:
FAQ | Brynäs IF
FAQ | Brynäs IF
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Extremt dyr backsida ifall alla ska in samt behöver ju alla vilja spela i brynäs också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen Bäckis eller Andersson idag, blir Rödda, Lindblom o Greggan i kedja istället.
Trist att Bäckis inte kan spela, vi håller tummarna att BP o PP håller lika bra som senast mot Färjestad.
Trist att Bäckis inte kan spela, vi håller tummarna att BP o PP håller lika bra som senast mot Färjestad.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Var väl en Djurgårdare som gjorde 1-1 också.
Eller han kanske är gnagare?
Eller han kanske är gnagare?
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Discolight94: Bara tacka o bocka Markström för att han gav oss chansen.
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Kolla nu när Hallam byter målvakt inför tredje för att föra in lite energi i laget!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra match av Markström hittills tycker jag, bra att ha en målvakt i buren som ger Sverige en chans att vinna även när det är skakigt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De två bänknötarna gör mål medans Hallam kliar sig i skallen.
Nästan som Hallam försöker framstå som något geni genom att bänka Sveriges bästa målskytt denna säsong i Forsberg.
Nästan som Hallam försöker framstå som något geni genom att bänka Sveriges bästa målskytt denna säsong i Forsberg.
+ 5
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rulltårtan : Riktigt bra jobb av tjejerna. Att vinna med 1-0 är enligt mig svårare än att vinna med 3-0.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Är rätt övertygad om att Timrå inte kommer spela kval, ni som vi har en tuff säsong relativt till förväntningarna. Vi hade förväntningarna över skyarna och ni var nog det läskigaste laget individuellt förra säsongen med Hållander, Kapanen & Co, samt bästa målvakten i ligan. Ni kanske inte har samma förutsättningar i år, men att ni ska vara sämre än Linköping, Örebro, HV71 och Leksand köper jag inte.
+ 9
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Kan vi inte normalisera att svenska damer spelar med visir och traditionell krigsmålning som ersättning till gallret? Tycker kanske att det borde ge oss den psykiska fördelen i matcher som denna.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Äntligen börjar OS likna OS man förväntade sig. Hoppas det blir 13-3 så att någon form av ordning är upprättad igen, även om Frankrike såg vassa ut där i två perioder.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Dom är bra, nästan i klass med Bäckström o Silfverberg.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså inte undra på att Tjeckien ville ha med Kempny i deras OS-lag. Han är riktigt vass. Hoppas han håller denna formen in i slutampen av SHL också.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Inte för att vara den, men Ekholm låter som en ganska smart och anständig kille ifall han ifrågasätter Samhalls coaching. Hade jag inte ens tänkt på, men som Svensson_62 säger, var är Backlund? Ganska självklar kapten i tre kronor enligt mig.
Frankrike vände nyss 2-0 till 2-3 mot Tjeckien för övrigt.
Frankrike vände nyss 2-0 till 2-3 mot Tjeckien för övrigt.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härlig kasse av Kempny!
Riktigt farlig vid blå när han får skjuta.
Riktigt farlig vid blå när han får skjuta.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Uppenbart att Hallam har tagit vatten över huvudet.
+ 8
Föregående · 6 · Nästa


