Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Roligt att du nämner detta, förra säsongen så åkte jag en del mellan Gåvle, Uppsala o Karlskrona. Jag var på Växjö Brynäs de två bortamatcherna jag var där. Jag var ändå rätt paff att få reda på att Brynäs har fans i Tyskland, Danmark, o Frankrike.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommer säkert jinxa skiten ur killen nu, men Norlinder ser bättre o bättre ut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Ja, om det ska vara någon form av match så lär vi dels spela bra och hålla oss borta från båset. PP:t är ju inte över ifall VF gör mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Håller helt med, men risken är att HV eller Växjö ger ett kontrakt på 300k i månaden och då kommer han lämna. Ifall vi kan ha kvar honom så ska vi det. Man måste tänka på vilka bitar vi vill ha kvar och vad som ska ersättas för att försöka bygga någon form av kontinuitet till nästa säsong ifall vi kan hålla oss borta från ett kval såklart.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
1:a - bedrövlig. Efter 2:an o 3:an var jag förvånad att det inte stod 7-2. Hägg men framförallt Bellows gjorde en bra match. Förläng med Bellows nu JA!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas vi kan vinna mot Malmö för en gångs skull i år kontra förra året då vi vann alla, bortsett från slutspelet då såklart.
Förövrigt ganska tråkig men jämn match mellan Vimmerby och Modo idag.
Förövrigt ganska tråkig men jämn match mellan Vimmerby och Modo idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt skön vinst!
Såg att Lulliu vek sig som en bit blött papper också, så vi gick om dom i tabellen!
Såg att Lulliu vek sig som en bit blött papper också, så vi gick om dom i tabellen!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det är väl ändå dom som är bäst som ska spela i SHL. Själv så bor jag inte i Gävletrakterna längre och jag tvekar på att Karlskrona kommer göra comeback inom kort. Som det är nu så åker jag hellre till Kalmar än Växjö.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul med tre poäng idag, nu medans jag har tid mellan blöjbyten så kikar jag på Björklöven. Ifall Modo ska vinna o ta sig upp i år så blir det väldigt svårt skulle jag tro.
Dom är inte överlägsna och har Löven o Kalmar o tampas med. Väldigt jämna matcher mellan dom tre.
Dom är inte överlägsna och har Löven o Kalmar o tampas med. Väldigt jämna matcher mellan dom tre.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Astral : Absolut jag njuter litegranna. Det är ju skönt att vinna mot dåliga lag istället för att förlora mot lag som DIF, TIK o LHF. Det var en bra match och det är synd att det inte fanns tillfälle för många av mina vänner att kunna åka till matchen, p.g.a; snö.
Men 3p är inte fy skam.
Men 3p är inte fy skam.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lätta Kule/Fuleå, trots lite domarstöd så går det inte att besegra bocken som blåst över. En av våra lättare matcher skulle jag säga, skönt att se AJF o Kempa göra mål.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Tror inte du är ensam i den analysen, undrar ifall Gälla skiftar runt lite i kedjorna eller hoppas på att det som har gått helt ok ger mer utdelning i tredje.
Spelar aldrig, men idag lägger jag en hundring på att Kempny gör nästa mål.
Spelar aldrig, men idag lägger jag en hundring på att Kempny gör nästa mål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Absolut. 100% BP, vi har gjort mål framåt. Tycker det har varit bra mycket bättre än samtliga matcher under säsongen. Kanske möjligtvis Rögle senast var lite åt det hållet.
Innebär det att jag som Brynäsare är nöjd med spelet?
Svar nej, det är vinst som gäller.
Innebär det att jag som Brynäsare är nöjd med spelet?
Svar nej, det är vinst som gäller.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså, ärligt jag tycker att hitintills så är det en av de bättre matcherna vi har spelat. Nästan AIK spelar väldigt bra, som det är just nu så kan det gå åt vilket håll som helst, enligt mig iallafall.
Vilket jag inte hade trott innan matchen skall tilläggas.
Vilket jag inte hade trott innan matchen skall tilläggas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jämn tillställning skulle jag säga. Det står 1-0 till nästan AIK, vet inte om jag kan säga att det lika gärna kunde stå 0-1 till Brynäs, men det ser OK ut om man jämför mot hur vi spelade mot Timrå iallafall, så det är alltid något.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Rånarluvan på! Hawaii-hockey o hoppas på det bästa.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag fick tyvärr som jag ville, en riktigt underhållande match kontra sömnpillret vi såg i fredags. Riktiga jävla sopor till domare dock. Örebro borde fått utvisning för six-man då domaren mer eller mindre spelade i Örebrotröja idag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Timrå Isstadion: Tror du syftar på mig, det var inte det jag menade alls. Det jag syftade på var att bägge lagen spelade på sin lägsta nivå, TIK:s lägsta nivå är högre än vår tydligen. Jag hoppas på att Brynäs kan spela en hockeymatch imorgon och att motståndarna bjuder upp till dans så det blir roligt att kolla på. Vet att läsförståelse och att tolka ton på folk på internet är svårt, Det är viktigt att lära sig att inte ta åt sig så mycket då ibland så kanske budskapet som skrivs och därefter uppfattas kanske inte stämmer överens.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas vi får en roligare match på Söndag, där bägge lagen håller lite högre nivå.
Kanske Bäckis o Kempny är med också, det ska bli roligt att se.
Kanske Bäckis o Kempny är med också, det ska bli roligt att se.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ni vet hur folk pratar om Bäckiseffekten och hur den kanske inte är igång eller vad nu alla Djurgårdare pratar om. Vi har sett ikväll att i hans frånvaro så går det knappt att spela hockey, och förlorar mot ett minst sagt ganska dåligt Timrå, och med han i laget spöar vi Rögle.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ni vet första matchen mot djurgården, denna påminner om den. Bland av dom sämre prestationerna jag har sett denna säsong ärligt talat.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Jag kan hålla med, ser inte bra ut. AJF är typ bäst på isen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
God jul alla Brynäsare!
Kul att se att Kempny är tillbaka som sjundeback idag.
Kul att se att Kempny är tillbaka som sjundeback idag.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Ah, jag missförstod, jag hade gärna gått o kollat själv faktiskt. Är en bit till Göteborg bara :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Det är fan rätt pinsamt, men gissningsvis håvar Brynäs in rätt mycket deg från Bauer.
Föregående · 8 · Nästa
Man måste ändå säga att Lars i deras kasse är en gigant.