Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur i HELVETE blir det två minuter boxplay av detta???
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Vad har vi backar i BP till ifall de inte rensar framför mål?
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo 2025-11-26
Hägglundsmaffian: Tycker absolut att den styrs upp av AIK-spelaren, men är trots allt ändå en crosschecking i ansiktet.
Jaja, 5min BP…
Jaja, 5min BP…
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 2025-11-19
Gavelo: Han kan ta med sig Berglund, Måns, Rundblad och Hinken till ÖHF
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 2025-11-19
Inte ett enda skott i powerplay, hur fan kan det vara så dåligt?
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 2025-11-19
Willow: tror inte det finns någon tränare som uppsåtligen vill att man alltid skall vända hemåt och spela back-back tills man slutligen sitter fast i egen zon. Handlar inte om tränarens spelidé, handlar om backarnas förmåga att starta ett uppspel.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 2025-11-19
AGERA PÅ BACKSIDAN FÖR I HELVETE.
Vi kan inte fortsätta med denna backuppsättning och låtsas som att det är frid och fröjd.
Vi kan inte fortsätta med denna backuppsättning och låtsas som att det är frid och fröjd.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Mora 251116
Bad_Brett: han var ju iaf på väg hem till skillnad från resten av kedjan?
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Snälla låt inte Rundblad spela en minut till. Ta från honom C:et
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Har rundblad verkligen blivit så här dålig, eller är han bara så sjukt omotiverad? Hursomhelst, skeppa honom till Clemensnäs.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huvuddomaren i fråga kom alltså upp från Hockeyettan i år, kanske borde ha stannat där.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Tänk istället på hur bra vi kommer vara när vi spelar hyfsat.
NHL här kommer MoDo!
NHL här kommer MoDo!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Vad skall ännu en utlåning göra? Skeppa honom, de tidigare utlåningarna har gett 0.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ICYMI: 1-0 målet innebar förövrigt Jacob Bjerselius första poäng i MoDo-tröjan!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Sebastian Peters är sjunde back ikväll, kan han verkligen göra det så mycket sämre?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Hur jävla svårt ska det vara att ta sin gubbe framför mål?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Vargen: Vid det här laget vill jag hellre att vi spelar på 5 backar än att spela Norén
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Helt otroligt bra idag! Men vafan, nån uns av glädje kan han väl visa?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Gimonäs, Ersboda, Ålidhem, the list goes on…
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Blir ännu en lång säsong där utfall baseras på hur tacklingsmottagaren agerar, istället för att ta beslutet utifrån den som tacklar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Men på riktigt, ska man inte få passa hemåt alls?
Sitter fastkilad mot sargen och kan inte ta sig någonstans än hemåt, ska man måsta ge bort pucken i det läget?
Sitter fastkilad mot sargen och kan inte ta sig någonstans än hemåt, ska man måsta ge bort pucken i det läget?
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: Topping åker på Unsportsmanlike? Från båset? Då domaren är 25m bort?
Vad händer?
Vad händer?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Börjar bli tjatigt, men…
Vad gör Norén vid målet?? Låter Okuliar åka förbi honom, pekar sedan åt Persson att ta markeringen för att själv stå kvar i slottet då spelet gått förbi
Vad gör Norén vid målet?? Låter Okuliar åka förbi honom, pekar sedan åt Persson att ta markeringen för att själv stå kvar i slottet då spelet gått förbi
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Sigge: tycker att Hallin har den tekniska kvaliteten för att slå sig in på sex backar, precis det Norén saknar i mitt tycke.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: lutar åt att Woods blir kvar, var klar för AIK vid SHL-avancemang men enligt MrMadhawk är det 80-20% åt att han hamnar i MoDo
+ 2
1 · Nästa