Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Känns inte bra alls just nu… Modo spelar med såå dåligt och lågt tempo. BIK kommer in i zonen med fart och trafik framför mål. Modo spelar ju hela tiden vid sargen och kommer till noll lägen. Skärpning nu
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
hur var matchen idag? Blev fast på jobbet och följde via Flashscore.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
kan alla hålla käften och lägga skiten på Werner… Det är ju 15,64 och ett fel byte som kostar oss detta. Att skylla på Werner är patetiskt
+ 11
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
alfredshem1921: Vafan ska Werner göra??? Vi tar ju såååå idiotiska utvisningar… ger bort matchen😡😡😡
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
SPOODI: APRIL SKÄMT såklart!!😅 NU JÄVLAR KÖR VIII!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Tyler kelleher och Bjersa magsjuka… missar kvällens match. Tunga tapp men grabbarna löser nog en vinst ändå. Hoppas att man fortsätter med Hellsten i målet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Costanza: spelar i Oskarshamn
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Soooooopaaaaa Kalmar målvakten 😂😂😂😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: han har bara spelat en match och då släppte han endast in 7puckar… Sen hade dom match igår och han fanns inte ens med på pappret😅😅
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
Förnekar Ohre-ryktet
Parallellt cirkulerade uppgifter om att MoDo skulle ha en överenskommelse som möjliggjorde att ta in Adam Ohre vid behov. Det stämmer inte, enligt MoDos sportchef.
”Det blir inget med Ohre”, skriver Gradin i ett sms till Örnsköldsviks Allehanda.
Parallellt cirkulerade uppgifter om att MoDo skulle ha en överenskommelse som möjliggjorde att ta in Adam Ohre vid behov. Det stämmer inte, enligt MoDos sportchef.
”Det blir inget med Ohre”, skriver Gradin i ett sms till Örnsköldsviks Allehanda.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
Hägglunds Arena kan liknas med ett bibliotek ikväll
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK: 2026-01-23
vilken parodi detta är… man går på nästa match och tänker att nu måste det se bättre ut men man blir alltid lika besviken
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Helt otroligt vad Modo är sämst…….. och vad fan gör den där gästrin
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo Hockey 2026-01-21
Fan vad TK har gett bort sååååå många mål sista matcherna man blir gråhårig🤬
Och Berglund skjuter HELA tiden i block…
Och Berglund skjuter HELA tiden i block…
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
JoJo2613: inte svårt att värva ihop ett bättre lag än detta totalt felbyggda lag😴😴
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
Säger upp mitt tv4 abonnemang nu… Inte värt att betala för att se på denna skit HAHAHA… Hejaaaa MÅÅÅDDÅÅ
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
man kan ju tro att det är Troja som har SHL ambitioner
MoDo Hockey > Sv: IF Troja-Ljungby - MoDo Hockey 2026-01-16
PINSAMT att Modo kommer att ha förlorat 3/4 matcher mot Troja denna säsong… MÅDÅ sugeeeer. Men man verkar älskar att spela på utsida hela tiden. Och ha historiens sämsta försvar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 2026-01-14
Ex modoiten Tom Hedberg hyfsad istid senaste två matcherna mot bik 33:07 och idag mot Nybro 31:52. Skulle gärna se han i Modo igen
MoDo Hockey > Sv: IK Oskarshamn - MoDo Hockey 2026-01-09 19:00
Helt sjukt vad Modo är dåliga… Allt rakt i magen och väldigt mycket utsida
+ 3
1 · Nästa
