Inlägg: 1784885
Sv: A proposito de nada
SvennEG: Absolut skall man satsa på Boqvist nästa säsong men att han skall ersätta Lindblom som är vår bästa spelare/poängkung så här långt är ju otänkbart för mig iaf och jag tycker inte det vore rättvist på något sätt emot Boqvist!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Håller jag helt med om. Men det enda jag menar är att jag tycker boqvist ska få samma chans att utvecklas som Lindblom fått. Därav blir han lite som hans ersättare dock kanske inte produktionsmässigt.