Historik
Föregående · 209 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Skulle inte förvåna mig, detta känns som en väldigt viktig match och jag är fruktansvärt nervös!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7800}: Detta har vi varit med om förut att laget vi möter har massor av spelare borta men ändå har vi fått stryk! Är rädd för att ett par Röglespelare gör sina första SHL mål imorn... Men ingen mer än jag hoppas att vi studsar tillbaka och gör en urladdning i morgon!
+ 1
Brynäs IF > Sv: MIF-BIF 24/11-16
Brynäsgubbe: Som sagt skönt med ledning men det ser allt annat än bra ut på isen!
Brynäs IF > Sv: MIF-BIF 24/11-16
Nä fy fan uppryckning nu Brynäs!!!
Blomman säger allt rätt👍🏻👍🏻👍🏻
Blomman säger allt rätt👍🏻👍🏻👍🏻
+ 1
Brynäs IF > Sv: MIF-BIF 24/11-16
dAVydov: Har pratat med och sagt att sen dom uppdatera appen så har det blivit sämre! Det tyckte ju dom naturligtvis va konstigt😡😡😡
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag tycker det är starkt att vi vinner dessa "skitmatcher" när spelet hackar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - ÖHK 22/11-16
Underbart att ha en spelare som Blomqvist i laget, jag lyfter på hatten!
+ 11
Brynäs IF > Sv: Brynäs - ÖHK 22/11-16
Bra Felix!!! Den här perioden borde vi vunnit med med ett par puckar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - ÖHK 22/11-16
Jan Grismöbel: Underbart önskar det jävla laget all motgång!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - ÖHK 22/11-16
dAVydov: Dom tar bort ett fungerande matcharkiv strax innan säsongen börjar sen uppdaterar en bra fungerarande app (funkat klockrent för mig) som blir rena skiten! JÄVLA IDIOTER dom ska få ett mindre trevligt samtal från mig!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Ja så jävla typiskt man blir helt jävla matt, bara konstatera att vi kommer aldrig bli kvitt all otur med skador det sitter i väggarna! Kalla in Medium nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Peja: Vet du hur det går med avskärmningen av övre etaget, har dom börjat med detta?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Underbart att se Växjö spöa skiten ur Sixfingers i 3:e
+ 3
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Pettisbif:
Röstar på att ta hem Boqvist men Patrik Carlsson låter vettigt! Granis kanske inte gjort mycket väsen av sig men hans frånvaro kommer kännas var så säker!
Röstar på att ta hem Boqvist men Patrik Carlsson låter vettigt! Granis kanske inte gjort mycket väsen av sig men hans frånvaro kommer kännas var så säker!
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7225}: Jag får ångest av det här klubbjäveln kunde lika gärna tagit på visiret eller på sin höjd tagit runt munnen och blivit ett sprucken läpp men nu är det en Brynäsare och då ska klubbjäveln ta i ÖGAT och synen och säsongen är hotad!!! Blir så jävla less!!!
+ 10
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Charles: 6 veckor???ramla ögat ur elle?
Helvetes jävla skit nu kommer vi börja dala för Granström betyder mycket för detta laget!
Faaaaaan!
Helvetes jävla skit nu kommer vi börja dala för Granström betyder mycket för detta laget!
Faaaaaan!
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
bifhjärta: Ja vi får hoppas han är tillbaka snabbt för Granis borta kommer kännas! Blir så jävla less på alla dessa skador!
+ 1
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Lyfter på hatten och bockar o bugar, tack som fan Brynäs helgen är räddad!
Eloge till hela laget med extra plus till C, POW, Paw ,Bertil och inte minst Sandström
Granis bli frisk fort som fan!
Eloge till hela laget med extra plus till C, POW, Paw ,Bertil och inte minst Sandström
Granis bli frisk fort som fan!
+ 4
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Idag är vi totalt överlägsna, hur fan kan det skifta så från igår?
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Ok domarn vi tar en utv på Brynäs igen då men blundar vidare för LHC
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
bifhjärta: Vet ej men Är nog ingen fara för synen men blir borta ett tag sa Bulan!
+ 1
Föregående · 209 · Nästa